Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.7$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Логачевська С. П. Диференціація у звичайному класі : Посіб. для вчителя. — К.: Заповіт, 1998 - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні").
|
2. |
Герасименко С. О. Індивідуальне навчання в школі як сучасна технологія професійно-педагогічної підготовки вчителя // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6.
|
3. |
Дубровська Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Х., 2001
|
4. |
Вишпінська Т. М. Індивідуально-диференційований підхід до навчання іноземної мови учнів старшої школи // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2.
|
5. |
Щербіна С. М. Проблема індивідуалізації навчання як засіб становлення творчої особистості в історії зарубіжної та вітчизняної педагогіки // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 .
|
6. |
Нечволод Л. І. Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2002
|
7. |
Коберник Г. І. Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика. — К.: Наук. світ, 2002
|
8. |
Єремеєва В. М. Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 11.
|
9. |
Яценко С. Л. Соціально-філософський аспект проблеми особистісно-орієнтованого навчання // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12.
|
10. |
Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1.
|
11. |
Порус Б. Н. Особистісна орієнтація шкільного освітнього процесу. Персонологічний контекст : Навч.-довід. посіб. для працівників освіти. — Луганськ: Знання, 2006
|
12. |
Яценко С. Л. Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект) // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29.
|
13. |
Яценко С. Л. Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 30.
|
14. |
Тименко В. П. Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 32.
|
15. |
Яценко С. Л. Основні засади діяльності шкіл нового типу // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35.
|
16. |
Сущенко Т. І. Позашкільна педагогіка і становлення особистості. — 2007 // Позашк. освіта та виховання.
|
17. |
Обух О. С. Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
18. |
Колос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання - перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
|
19. |
Гладишенко Т. Готовність педагогів до змін - запорука успішності впровадження особистісно-орієнтованої освіти // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3.
|
20. |
Палтишев М. Від звичайних дітей до дітей індиго, або як формувати наукове мислення учнів // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2.
|
| |