Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 406
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Olchuvka P. Gymnasium graduates’ opinions concerning their professional orientation choice of the postgymnasium education in Poland // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4.
|
2. |
Патрикеєва О. О. STЕM-проєкт як складова професійної орієнтації учнівської молоді // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 3.
|
3. |
Morozova O. I. Support for the decision to select the future profession with use of fuzzy relations // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2017. - № 2.
|
4. |
Ємельова А. Ідеї трудового виховання в спадщині освітніх діячів України кінця XIX - початку XX століття // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 24.
|
5. |
Ликов В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народно педагогічний спадщині В.О.Сухомлинського // Рідна шк.. - 2007. - № 4.
|
6. |
Пазюченко Т. М. Індивідуалізація профорієнтаційної роботи зі старшокласниками : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
7. |
Дем'янюк Т. Д. Інноваційні технології трудового виховання учнів : навч.-метод. посіб. — К.; Рівне: Волин. обереги, 2008
|
8. |
Спиця-Оріщенко Н. А. Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 47.
|
9. |
Симбірський Г. Д. Інформаційна система для проведення профорієнтаційної роботи в школах України // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 94.
|
10. |
Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий блок дослідження професійних "інтересів" та "схильностей" оптантів - показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 4.
|
11. |
Близнюк Т. Історико-педагогічні аспекти проблеми виховання у старшокласників готовності до вибору педагогічного фаху // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 3.
|
12. |
Піддячий М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 3.
|
13. |
Давидович В. О. Адаптаційний аспект профорієнтації. — 2005 // Наук. вісн. Чернів. ун-ту. Сер. Фізика, електроніка.
|
14. |
Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
|
15. | Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад : матеріали IX міжрегіон. семінару, 14 листоп. 2014 р., Київ. — Київ: НАУ, 2014
|
16. | Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання незайнятого населення в умовах фінансово-економічної кризи : зб. наук. пр. за матеріалами ІV Всеукр. наук.-практ. конф., 30 жовт. 2009 р., Київ. — К., 2009
|
17. |
Терещук Г. В. Актуальність ідей В. Сухомлинського у проблемі трудового виховання і навчання сучасних підлітків // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
|
18. |
Назаров В. П. Актуальність проблеми професійної орієнтації старшокласників // Наша шк.. - 2011. - № 5.
|
19. |
Новогородська М. М. Аналіз вітчизняного та світового досвіду з діагностування професійно важливих якостей обдарованої особистості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 4.
|
20. |
Кунанець Н. Е. Аналіз вибору ІТ спеціальностей учнями випускних класів на прикладі Тернополя // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2019. - Вип. 6.
|
| |