РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.93<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Стрілецька С. В. Корекція дисграфічних помилок англійського письма в учнів молодших класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
2.

Дегтяренко Т. В. Нейропсихологічні аспекти порушень письмової мови у молодших школярів // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
3.

Бербега Е. И. Оценка речового направления у старших дошкольников и основные направления коррекционно-профилактической работы по предупреждению дисграфии // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
4.

Бербега Е. И. Основные этапы проведения адекватной логопедической коррекции у детей старшего дошкольного возраста для профилактики развития дисграфии // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
5.

Дегтяренко T. B. Предпосылки развития дисграфии у детей старшего дошкольного возраста // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
6.

Дегтяренко Т. В. Реализация комплексного подхода по коррекции нарушений речевых и неречевых психических функций у детей старшего дошкольного возраста для профилактики дисграфии // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
7.

Момотак Т. П. Подолання дизграфії у дітей молодшого шкільного віку // Пед. вісн.. - 2009. - № 1.
8.

Пригода З. С. Корекція дизорфографій в учнів 5 - 6 класів з тяжкими порушеннями мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2014
9.

Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2.
10.

Кшановська В. О. Змішана форма дисграфії та шляхи її подолання // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
11.

Марценюк О. В. Особливості формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
12.

Микуляк В. П. Використання логоритміки на корекційних заняттях // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
13.

Вакарчук О. Д. Корекція порушень писемного мовлення з використанням ігрових прийомів // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
14.

Мартинюк З. Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
15.

Тенцер Л. В. Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2021
16.

Журавльова Л. С. Комплексна діагностика та корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2021
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського