РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (182)
Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч489.511.266.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
84
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Журба Л. В.
Індивідуалізація педагогічної практики як засіб підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів історії
//
Педагогіка вищ. та серед. шк.
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
2.
Хамська Н. Б.
Інструктивно-методичний збір студентів - сходинка професійного зростання
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
3.
Тимчик О. В.
Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики в початковій школі
. — 2010 //
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
.
4.
Чорней І. Д.
Інтеграція різних видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2005. - Вип. 21.
5.
Куліш Р. В.
Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах
//
Наука і освіта
. - 2010. - № 7.
6.
Носенко Т. І.
Використання служб Google для організації практики студентів
//
Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр. - 2013. - № 19.
7.
Окса М. М.
Виховання ціннісних професійних орієнтацій майбутніх учителів засобами педагогічної практики
: [монографія]. — Мелітополь: Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2013
8.
Прошкін В. В.
Вплив педагогічної практики на залучення майбутніх учителів до науково-дослідної роботи
. — 2012 //
Освіта на Луганщині
.
9.
Нікітченко Л. О.
Вплив фахової практики на формування у студентів професійно значущих умінь
//
Педагогіка вищ. та серед. шк.
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
10.
Проскунін В.
Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти
//
Рідна шк.
. - 2014. - № 3.
11.
Горобець Т. В.
До питання еволюції поняття "педагогічна практика"
//
Пед. пошук
. - 2010. - № 1.
12.
Козачук А. М.
Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп'ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики
//
Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр. - 2010. - № 2 (14).
13.
Кучай Т.
Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії
//
Рідна шк.
. - 2008. - № 12.
14.
Ліннік О.
Завдання дослідно-рефлексивного характеру в організації виробничої педагогічної практики
//
Молодь і ринок
. - 2014. - № 7.
15.
Бардус І. О.
Залучення студентів до викладацької діяльності як умова вдосконалення методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів
//
Проблеми інж.-пед. освіти
. - 2012. - № 37.
16.
Котун К.
Значення педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії
//
Порівнял.-пед. студії
. - 2013. - № 2/3.
17.
Гомонюк О. М.
Значення педагогічної практики у формуванні професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів
//
Проблеми інж.-пед. освіти
. - 2007. - № 16.
18.
Кулиш Р. В.
Исторический аспект использования технических средств обучения в повышении эффективности педагогической практики студентов (вторая половина XX столетия)
//
Наука і освіта
. - 2011. - № 6.
19.
Яворський А. А.
Модель формування професійної самоорганізації майбутнього викладача на педагогічних практиках
. — 2009 //
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
.
20.
Наскрізна педагогічна практика
: навч.-метод. посіб. — Суми: Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського