Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.43$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Городиський М. І. Правова освіта майбутнього вчителя. — К.: Наук. світ, 2001
|
2. | Виховання особистісних якостей майбутніх фахівців у системі студентського самоврядування : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 24 - 25 квіт. 2009 р., Полтава. — Полтава, 2009
|
3. |
Городиський М. І. Педагогічні умови забезпечення змісту правової освіти майбутнього вчителя : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Х., 1999
|
4. |
Комарова І. І. Формування у майбутніх учителів культури педагогічного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — Т., 2000
|
5. |
Ярославська Л. І. Дидактичні умови подолання педагогічних бар'єрів у процесі навчального співробітництва викладачів і студентів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2011
|
6. |
Дорогих Р. В. Формування професійних якостей майбутніх учителів у процесі педагогічної взаємодії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Х., 2011
|
7. |
Анісімова Л. С. Система педагогічних задач як засіб реалізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача та студента - майбутнього вчителя. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
8. |
Зінченко А. В. Сутність, функції і цілі толератного педагогічного спілкування суб'єктів навчально-виховного процесу педагогічних університетів. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
9. |
Кращенко Ю. П. Виховання лідерських якостей майбутніх учителів у Полтавському молодіжному проекті «Школа місцевого і студентського самоврядування «Лідер майбутнього»» // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
|
10. |
Порохня Л. А. Вплив суб’єкт-суб’єктної взаємодії як педагогічна умова формування готовності майбутнього вчителя // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
|
11. |
Дорогих Р. Моделювання педагогічних ситуацій у процесі формування професійних якостей майбутніх учителів // Рідна шк.. - 2006. - № 6.
|
12. |
Рожкова Н. Формування навичок суб'єкт-суб'єктної та діалогічної взаємодії майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1.
|
13. |
Герасіна С. Психологічні особливості розвитку партнерської взаємодії у майбутніх педагогів // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
14. |
Мельниченко Г. В. Модель розвитку здатності до взаємоуправління у студентів вищого педагогічного закладу // Наука і освіта. - 2007. - № 3.
|
15. |
Кочкурова О. В. Особливості взаємозв'язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів // Наука і освіта. - 2010. - № 7.
|
16. |
Ступак О. Ю. Особливості формування управлінської культури студентів педагогічних ВНЗ у діяльності органів студентського самоврядування // Наука і освіта. - 2010. - № 7.
|
17. |
Голубова Г. В. Сутність та структурні компоненти освітньо-виховного простору педагогічного вишу як запоруки організації НДР // Наука і освіта. - 2011. - № 8.
|
18. |
Євсюков О. Ф. Вплив навчальної діяльності на формування професійної компетентності студентів інженерно-педагогічних вищих навчальних закладів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 2.
|
19. |
Коханова О. П. Партнерська взаємодія як умова розвитку суб'єктності майбутнього фахівця // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29.
|
20. |
Гриньова В. М. Взаємодія суб'єктів педагогічного процесу : монографія. — Харків: Щедра садиба плюс, 2013 - (Пед. б-ка Навч.-наук. ін-ту педагогіки та психології).
|
| |