Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4ПОЛ)$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сітарська Б. Теоретичні і методологічні засади дидактичних завдань з педагогіки у процесі підготовки та вдосконалення вчителів : Моногр. — К.: Основа, 2005
|
2. |
Muszkieta R. The model of polish teacher of physical education. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Muszkieta R. Will the polish teacher of physical education cope educational expectations?. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. | Педагогічна освіта в Україні і Польщі: реалії та перспективи : зб. наук. пр. — Л., 2008
|
5. |
Морітз Я. Система професійної підготовки вчителя і шляхи її оптимізації в умовах розвитку сучасної освіти в Польщі : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04. — К., 2004
|
6. |
Юрчук Л. М. Стан і тенденції розвитку системи післядипломної педагогічної освіти у Польщі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — К., 2003
|
7. |
Сітарська Б. Теоретичні і методологічні засади дидактичних завдань з педагогіки у процесі підготовки та вдосконалення вчителів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04. — К., 2005
|
8. |
Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів. — К.; Маріуполь: Рената, 2011
|
9. |
Шевчук Л. О. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів у вищих навчальних закладах Республіки Польща : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Умань, 2011
|
10. |
Вільчковський Е. С. Профілактика голосу у вчителів фізичного виховання. — 2009 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
11. |
Шевчук Л. О. Роль компетентнісного підходу до підготовки вчителя для інформаційного суспільства. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
12. |
Вознюк О. В. Системне узагальнення концептуальних підходів до професійно-педагогічної підготовки: здобутки польських та українських науковців. — 2011 // Укр. полоністика.
|
13. |
Лук’янова Л. Б. Підготовка організаторів навчання дорослих у Польщі // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4.
|
14. |
Монько Р. М. Історичний аналіз становлення системи підготовки вчителів «техніки та інформатики» в республіці Польща // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
|
15. |
Юрчук Л. Система післядипломної педагогічної освіти Польщі // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2.
|
16. |
Андрощук І. Навчання e-learning як інноваційна стратегія професійного розвитку вчителів Польщі // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
|
17. |
Кучай О. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні: порівняльний аналіз // Рідна шк.. - 2011. - № 3.
|
18. |
Вінєцька К. Підготовка професіоналів-учителів відповідно до нових суспільних вимог // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3.
|
19. |
Біницька К. М. Порівняльний аналіз системи вищої педагогічної освіти в Україні та республіці Польща у контексті Болонської угоди // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 17.
|
20. |
Сурина И. А. Особенности профессиональной подготовки учителей в польских ВУЗах // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
|
| |