РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-917$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
. — К.: Пед. думка, 2008. — 192 с.
2.

Шеремет М. К. Методика навчання української мови молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку (у процесі засвоєння словотворчих засобів) : навч. посіб. — К., 2009
3.

Кашуба Л. В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
4.

Коломієць Ю. В. Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
5.

Нізевич О. В. Корекція мислення розумово відсталих учнів молодших класів на уроках української мови : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
6.

Федоренко С. В. Спеціальна методика навчання української мови в школах для дітей з порушенням зору : навч. посіб. — К., 2011
7.

Чередніченко Н. В. Формування графічної навички письма у дітей з різними вадами мовлення в умовах корекційного навчання : навч.-метод. посіб. — К., 2009
8.

Геращенко С. І. Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
9.

Федорова О. В. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2009
10.

Махукова Т. В. До проблеми формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів (аналіз програм та підручників). — 2010 // Освіта на Луганщині.
11.

Медведєва M. A. Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2 - 4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід) // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
12.

Базарова Н. І. Виховання доброти на уроках читання в школі-інтернаті для глухих дітей // Наша шк.. - 2010. - № 5/6.
13.

Тельна О. Використання мовних рольових ігор у навчання молодших школярів із глибокими порушеннями зору // Дефектологія. - 2009. - № 1.
14.

Парасоцький О. Морфологічні помилки у письмі молодших школярів з порушеннями мовлення // Дефектологія. - 2009. - № 1.
15.

Тимчук В. Навчання української мови в школах для дітей з порушеннями слуху // Дефектологія. - 2009. - № 2.
16.

Вороненко Т. Розвиток мовлення учнів зі зниженим слухом на уроках хімії // Дефектологія. - 2009. - № 1.
17.

Данілавічютє Е. Методика викладання теми "Правопис" у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей із ТПМ // Дефектологія. - 2011. - № 3.
18.

Марчук Т. Спрямованість корекційно-розвивальної роботи з учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції на уроках читання // Дефектологія. - 2011. - № 1.
19.

Глушенко К. О. Формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей : навч.-метод. посіб. — Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012
20.

Лянной Ю. Формування графо-моторних навичок у дітей з церебральним паралічем // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського