Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Буряк В. К. Навчально-методичний комплекс із психологічних дисциплін у системі підготовки практичних психологів // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
|
2. |
Бондаренко Д. В. Педагогічні умови організації професійної адаптації майбутнього вчителя музики у вищих навчальних закладах // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
|
3. |
Гордієнко-Митрофанова І. Ігротехнічні вміння : зміст і характеристика // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4.
|
4. |
Гімаєва Ю. Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4.
|
5. |
Постригач Н. Професійний розвиток учителів Грецької республіки: сучасний стан та проблеми // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4.
|
6. |
Дячук Н. В. Психолінгвістична модель реалізації творчого потенціалу перекладача художніх текстів // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22.
|
7. |
Ніколайчук І. О. Психологічна освіта майбутніх учителів-філологів // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22.
|
8. |
Олексюк М. Особливості аналітичного мислення майбутнього вчителя музики // Молодь і ринок. - 2013. - № 6.
|
9. |
Рамзані Е. В. Педагогічні умови формування психологічної компетентності майбутнього вчителя в умовах кредитно-модульної системи навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Луганськ, 2014
|
10. |
Шекера Н. Суть поняття "компетентність" у психолого-педагогічній літературі // Молодь і ринок. - 2009. - № 9.
|
11. |
Павлик Н. Невротичний характер особистості педагога як актуальна психолого-педагогічна проблема // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5.
|
12. |
Агулов М. В. Діяльність психологічних служб вищих навчальних закладів як умова оптимізації процесу керування розвитком творчого потенціалу майбутнього педагога // Наука і освіта. - 2011. - № 9.
|
13. |
Скок А. Г. Формування толерантності в майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
|
14. |
Баранова Ю. В. Вплив індивідуально-психологічних якостей педагога вищого навчального закладу на його професійну діяльність // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1.
|
15. |
Білозерська С. І. Модель професіоналізму педагогічної діяльності // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19.
|
16. |
Смаль О. А. Психологічні особливості формування концептуальної моделі діяльності майбутнього викладача інформатики як один із етапів проектування // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 20.
|
17. |
Періус Н. В. Технології формування ссоціально-психологічної компетентності майбутніх педагогів шляхом включення до різних видів діяльності // Наука і освіта. - 2012. - № 9.
|
18. |
Жигайло Н. Психологія духовного становлення молодого викладача // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5.
|
19. |
Климович М. В. Становлення творчої особистості майбутнього вчителя в процесі формування готовності студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі // Наука і освіта. - 2012. - № 9.
|
20. |
Чебан О. М. Індивідуально-психологічні особливості суб'єкта творчої діяльності // Наука і освіта. - 2012. - № 7.
|
| |