Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Володарська Н. Д. Соціально-психологічні чинники соціальної інтеграції молоді з соматичними вадами здоров'я : Наук.-метод. посіб. — К.: Міленіум, 2004
|
2. |
Булка Н. І. Розвиток креативності у молодших школярів із порушеними соціальними зв'язками : Автореф. дис... канд. психол. наук. — О., 2005
|
3. |
Крет Я. В. Рання корекція психомоторики екскурсійно-туристичною діяльністю і дельфінотерапією у дітей з особливими потребами. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. |
Миколайчук М. І. Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 2007
|
5. |
Томаржевська І. Психолого-педагогічна модель гуманізації професійної підготовки студентів-інвалідів за соціономічним профілем // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1.
|
6. |
Тесленко В. В. Теорія і практика соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями в промисловому регіоні : автореф. дис... д-ра пед. наук. — Луганськ, 2007
|
7. |
Карпа М. І. Особливості психосоціального розвитку сиблінгів - дітей з психофізичними вадами : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
8. |
Бондаренко С. М. Рання корекція психомоторних функцій плаванням у дітей із затримкою психічного і мовного розвитку у віці 3-4-х, 4-5-ти, 5-6-ти, 6-7-ми років. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Бессарабова О. В. Розвиток пізнавальної діяльності у слабозорих дітей із затримкою мовного розвитку засобами ігор. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Тесленко В. В. Теорія і практика соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями в промисловому регіоні : Моногр. — Вид. 2-ге, доповн. та переробл. — Луганськ: Альма-матер, 2007
|
11. |
Бабушкина О. Ф. Реабилитация детей 8 - 10 лет с задержкой психомоторного развития. — 2007 // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия.
|
12. |
Матвєєва С. Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання // Дефектологія. - 2008. - № 4.
|
13. |
Гречко Л. М. Психологічний супровід дітей молодшого шкільного віку з вадами психофізичного розвитку в умовах інтегрованого навчання : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2008
|
14. |
Матвєєва М. Психокорекційна робота в умовах інтегрованого навчання // Дефектологія. - 2009. - № 3.
|
15. |
Кравець Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання // Рідна шк.. - 2009. - № 11.
|
16. |
Соколов В. В. Сучасні тенденції психологічного супроводу діяльності реабілітаційних закладів освіти в країнах Західної Європи : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2009
|
17. |
Томаржевська І. Корекційно-розвиваючі заняття як основний етап програми гуманістично орієнтованого психологічного супроводу професійної підготовки студентів із вадами здоров'я // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1.
|
18. |
Афузова Г. Kорекційна підтримка в контексті психологічної допомоги дітям із психофізичними вадами // Дефектологія. - 2010. - № 1.
|
19. |
Форостян О. І. До питання про роль рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного порушення // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
|
20. |
Тищенко Л. В. Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01. — К., 2010
|
| |