РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (48)Автореферати дисертацій (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Володарська Н. Д. Соціально-психологічні чинники соціальної інтеграції молоді з соматичними вадами здоров'я : Наук.-метод. посіб. — К.: Міленіум, 2004
2.

Булка Н. І. Розвиток креативності у молодших школярів із порушеними соціальними зв'язками : Автореф. дис... канд. психол. наук. — О., 2005
3.

Крет Я. В. Рання корекція психомоторики екскурсійно-туристичною діяльністю і дельфінотерапією у дітей з особливими потребами. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
4.

Миколайчук М. І. Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 2007
5.

Томаржевська І. Психолого-педагогічна модель гуманізації професійної підготовки студентів-інвалідів за соціономічним профілем // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1.
6.

Тесленко В. В. Теорія і практика соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями в промисловому регіоні : автореф. дис... д-ра пед. наук. — Луганськ, 2007
7.

Карпа М. І. Особливості психосоціального розвитку сиблінгів - дітей з психофізичними вадами : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
8.

Бондаренко С. М. Рання корекція психомоторних функцій плаванням у дітей із затримкою психічного і мовного розвитку у віці 3-4-х, 4-5-ти, 5-6-ти, 6-7-ми років. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
9.

Бессарабова О. В. Розвиток пізнавальної діяльності у слабозорих дітей із затримкою мовного розвитку засобами ігор. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
10.

Тесленко В. В. Теорія і практика соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями в промисловому регіоні : Моногр. — Вид. 2-ге, доповн. та переробл. — Луганськ: Альма-матер, 2007
11.

Бабушкина О. Ф. Реабилитация детей 8 - 10 лет с задержкой психомоторного развития. — 2007 // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия.
12.

Матвєєва С. Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання // Дефектологія. - 2008. - № 4.
13.

Гречко Л. М. Психологічний супровід дітей молодшого шкільного віку з вадами психофізичного розвитку в умовах інтегрованого навчання : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2008
14.

Матвєєва М. Психокорекційна робота в умовах інтегрованого навчання // Дефектологія. - 2009. - № 3.
15.

Кравець Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання // Рідна шк.. - 2009. - № 11.
16.

Соколов В. В. Сучасні тенденції психологічного супроводу діяльності реабілітаційних закладів освіти в країнах Західної Європи : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2009
17.

Томаржевська І. Корекційно-розвиваючі заняття як основний етап програми гуманістично орієнтованого психологічного супроводу професійної підготовки студентів із вадами здоров'я // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1.
18.

Афузова Г. Kорекційна підтримка в контексті психологічної допомоги дітям із психофізичними вадами // Дефектологія. - 2010. - № 1.
19.

Форостян О. І. До питання про роль рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного порушення // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
20.

Тищенко Л. В. Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01. — К., 2010
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського