Пошуковий запит: (<.>U=ч30 в2:Ю9$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пономарьов О. С. Герменевтика освіти : навч.-метод. посіб. — Х., 2012
|
2. |
Пономарьов О. С. Онтологія освіти : навч.-метод. посіб. — Х., 2012
|
3. |
Захарчук Т. В. Застосування цифрових технологій у соціально-педагогічній роботі з дітьми та молоддю. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
4. |
Гунько С. О. Класифікація емпіричних ознак та їх вимірювання в соціально-педагогічних дослідженнях. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
5. |
Лодатко Є. О. Мислення як педагогічна абстракція. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
6. |
Рубан А. О. Філософія освіти як основа духовності людини. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
7. |
Возняк В. С. Ціло-відповідність та ціле-відповідність: філософсько-педагогічний рівень розпізнання. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
8. |
Тимошенко О. І. Філософія як методологія формування та впровадження високих педагогічних технологій : монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
|
9. |
Павлов Д. М. Наука та освіта в умовах ринкового суспільства (соціально-філософський аналіз) : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03. — Д., 2011
|
10. | . — К.: Скиф, 2012
|
11. |
Семенюк Е. Сьогодення: нові пріоритети та акценти у філософії освіти. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
12. |
Михайлишин Г. Й. Детермінізм як фундаментальний світоглядний принцип філософії освіти. — 2012 // Ноосфера і цивілізація.
|
13. |
Зглінська Н. Л. Евристичний потенціал посткласичної гуманітарної парадигми: освітні інтенції : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — К., 2011
|
14. |
Джура С. Г. Философский подход к анализу современной педагогики (в приложении к Украине). — 2012 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
|
15. | Сучасне буття філософії: філософія в єдності культурно-історичного процесу : тези наук.-практ. конф., 27 - 28 листоп. 2012 р., Дніпропетровськ. — Д.: НГУ, 2012
|
16. |
Берегова Г. Д. Освітньо-виховний потенціал філософських знань у системі вищої аграрної освіти в Україні : монографія. — Херсон: Айлант, 2012
|
17. |
Крутій О. М. Психолого-акмеологічні детермінанти команди в навчальній діяльності. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
18. |
Ткач Т. В. Психолого-організаційні умови психологічної технології проектування освітнього простору особистості. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
19. |
Зінченко В. Необіхевіорізм як соціально-філософська модель освіти, "технології поведінки" і суспільного управління // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
|
20. |
Нестеренко Г. "Нова парадигма" філософсько-освітніх розбудов (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Нова парадигма") // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
|
| |