Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кремень В. Г. Актуальні проблеми філософії соціального управління // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1.
| 2. |
Байдак Т. М. Анализ социотипов преподавателя как способ диагностики качества образовательного процесса // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 3. |
Криводерев В. В. Визначення границь допустимості виконання професійної діяльності в умовах екстремальної ситуації // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 4. |
Брюханова Н. О. Визначення структурних елементів професійної педагогічної діяльності // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 5. |
Зязюн І. А. Відвічний філософський діалог у педагогіці XXI століття // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
| 6. |
Биков В. Ю. Відкрита освіта і відкрите навчальне середовище // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
| 7. |
Колесников М. П. Возможности техники и свобода личности: социальные аспекты // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
| 8. |
Морозова Т. Ю. Гармонізація освітніх і професійних стандартів в IT-галузі (з досвіду США) // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 9. |
Ламаш И. В. Гендерные и возрастные особенности социальной перцепции негативных качеств личности // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 10. |
Шестопалюк О. В. Гуманістичні аспекти громадянського виховання у вищій школі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1.
| 11. |
Черемський М. П. Естетична мотивація в системі підготовки майбутніх інженерів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 12. |
Тріщ Г. М. Ефективність методики навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю в машинобудуванні // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1.
| 13. |
Брюханова Н. О. Застосування діяльнісного підходу до навчання у вищій школі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
| 14. |
Клетная Ю. А. Игровое проектирование как метод подготовки студентов к управлению социальными системами // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
| 15. |
Головнева И. В. Исследование гендерных стереотипов в управленческой сфере // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 16. |
Лавріненко О. Ідея педагогічної майстерності майбутнього вчителя в західноєвропейській науково-педагогічній думці кінця XVI - XVII ст. // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 17. |
Воробйова Є. В. Індивідуальний стиль як науково-педагогічна проблема // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 18. |
Андрущенко В. П. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
| 19. |
Андрущенко Т. Комплексний підхід в естетизації навчально-виховного процесу студентів музично-педагогічних навчальних закладів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
| 20. |
Олійник В. В. Концептуальні підходи до формування ціннісної управлінської еліти в освітньому середовищі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
|
| |
|
|