Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (369)Книжкові видання та компакт-диски (447)Журнали та продовжувані видання (83)
Пошуковий запит: (<.>U=С40(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Білик М.В. 
Психологічні чинники прояву політичної культури студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.В. Білик ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено ціннісно-настановчий та діяльнісний аспекти політичної культури особистості в їх єдності та взаємозв'язку. Виявлено суперечливий характер прояву політичної культури молоді за сучасних соціокультурних умов. Проаналізовано вплив психологічних чинників (змістових складових мотиваційно-потребової сфери, когнітивного стилю, способу міжособистісної взаємодії та структури ціннісно-смислових орієнтацій) на особливості прояву політичної культури студентської молоді. Визначено основні психологічні детермінанти реалізації даної якості та сучасні стилі політичної активності студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.08 + С40(4УКР) + С5*666 +
Шифр НБУВ: РА334111

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Попович Г.М. 
Умови інституціалізації соціальної роботи в Україні: Автореф. дис... канд. соціолог. наук: 22.00.03 / Г.М. Попович ; НАН України. Ін-т соціол.. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні умови інституціалізації соціальної роботи: спрямованість на потреби (індивідів і соціальної безпеки суспільства), легітимацію (пояснення, виправдання та узаконення дій з надання допомоги), професіоналізацію. На підставі феноменологічної методології систематизовано її теоретичний розвиток. Висвітлено фактори професійного становлення соціальної роботи в Україні на межі XIX - XX ст. Розглянуто особливості сучасного відновлення та міждисциплінарний статус даної професії. Встановлено, що в інституційній структурі суспільства соціальна робота є додатковим соціальним інститутом, орієнтованим на розв'язання проблем, зумовлених негативними діями або бездіяльністю базових інститутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА330308

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Романова Н.Ф. 
Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Романова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-управлінську модель студентської соціальної служби вищого навчального закладу (ВНЗ), метою діяльності якої є успішна соціалізація й соціальне становлення студентської молоді під час навчання у вищій школі. Запропонована модель містить алгоритм розробки структури суспільної системи та структури взаємодії у процесі реалізації соціальних програм у студентському середовищі. Досліджено сучасні соціальні проблеми студенства, сформовано соціальні програми за напрямками соціальної роботи, які є особливо актуальними та потребують оперативного вирішення. Визначено роль молоді в системі управління ВНЗ, запропоновано технологію її практичної реалізації та з'ясовано необхідні умови запровадження у студентському середовищі. Експериментально доведено ефективність роботи студентської соціальної служби як складової системи управління виховним процесом ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч312(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335349

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гуменюк О.Г. 
Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Г. Гуменюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Поглиблено характеристики спілкування як соціально-психологічного феномену та форми задоволення духовних потреб молоді. Виявлено систему умов і чинників, що впливають на культуру спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Запропоновано тезу, що релігійний компонент культури спілкування є важливою складовою духовної культури особистості. Розкрито значення релігійного макро- та мікросередовища у становленні культури спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю957.2 + Э37-677.2 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335538

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
5.

Волошок О.В. 
Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.В. Волошок ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості. Наведено результати емпіричного дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сімей. Уточнено сутність поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно у порівнянні з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + С40(4УКР) + С5*644*332.1 + Ч491.0 +
Шифр НБУВ: РА342872

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
6.

Гузьман О.А. 
Соціальна робота в органах внутрішніх справ: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.А. Гузьман ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні теоретичні підходи до визначення суті поняття "соціальна робота". Розглянуто форми та методи соціальної роботи, які існують у межах певних соціальних організацій. Висвітлено понятійно-сутнісні характеристики такої роботи з персоналом органів внутрішніх справ (ОВС), її специфічні риси, місце у розвитку організаційної культури ОВС і професійному становленні їх працівників. Визначено, що основним призначенням соціальної роботи в ОВС є покращення соціального самопочуття персоналу, вдосконалення умов його життєдіяльності, забезпечення відповідного соціального функціонування, гармонізація системи соціальних відносин у колективах працівників. Представлено систему показників для оцінювання даної роботи і здійснено комплексний аналіз її стану в ОВС України на сучасному етапі, за результатами якого виділено напрямки удосконалення соціальної роботи в ОВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Х819(4УКР)112.010.210.6 +
Шифр НБУВ: РА343535

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Лосієвська О.Г. 
Когнітивні чинники суїцидальної поведінки підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Г. Лосієвська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто чинники, прояви та способи корекції суїцидальної поведінки у підлітків. Показано, що для осіб, яким не властиві патопсихологічні якості, у становленні суїцидальної поведінки визначальними є соціально-психологічні чинники, що проявляються у вигляді когнітивних процесів. З'ясовано, що домінуючим фактором суїцидальної поведінки у підлітків виступає наслідування поведінкових взірців, сформованих субкультурою. Встановлено, що у даний спосіб виникають усі конформістські мотиви суїцидальності. Визначено, що підліткова субкультура, що містить елементи автономності, ригористичності, максималізму, нігілізму, конформізму, посутньої текстуальності та проявляється в ігрових формах, не лише не має застороги проти суїцидальності, а навпаки - за своєю структурою сприятлива для формування суїцидальних сценаріїв та їх реалізації. Показано, що чинники суїцидальної поведінки у підлітків не актуалізуються у разі наявності високого ступеня розвитку особистісної та соціальної рефлексії, зокрема, розуміння відносності соціальних феноменів і вироблення особистісного соціального іделу, усвідомлення цінності власного життя як об'єктивного уможливлення наближення до обраного взірця. Встановлено, що прояв суїцидальних тенденцій вимагає психокорекційного впливу. Показано ефективність розвитку соцієтальних характеристик підліткових груп як засобу профілактики становлення суїцидальної поведінки. Розроблено й апробовано спеціальну програму, спрямовану на попередження суїцидальної поведінки у підлітків, яку рекомендовано використовувати для профілактичної та психокорекційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю952.14 + С5*362 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА344476

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
8.

Кунцевська А.В. 
Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.В. Кунцевська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено модель чинників виникнення інтраперсональних конфліктів у діяльності соціальних працівників. Показано, що їх виникнення обумовлене неадекватним відображенням у професійній свідомості фахівців наявних протиріч у функціональній структурі соціальної роботи. Запропоновано типологію інтраперсональних конфліктів, побудовано ієрархічну модель їх структури та розкрито характер перебігу. Охарактеризовано "ситуативний", "нормативно-цільовий", "нормативно-ціннісний" та "ціннісно-ситуативний" різновиди інтраперсональних конфліктів. Виділено найбільш значущі етапи особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації, зокрема, рефлексивне усвідомлення факту наявності інтраперсонального конфлікту, артикулювання змісту та якості переживання, експресивне виявлення переживання, вироблення фахівцем індивідуальної стратегії подолання інтраперсонального конфлікту. Виокремлено чотири найбільш поширені серед соціальних працівників стратегії подолання інтраперсонального конфлікту : "відчуження", "моделювання", "зміна позиції", "знецінення". Розроблено тренінг позитивного переживання інтраперсональних конфліктів у соціальній роботі для фахівців і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + С5*333.7*18 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА344151

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Хлопоніна Н.Є. 
Вплив рольових очікувань подружжя на характер сімейного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.Є. Хлопоніна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Вивчено особливості сімейно-рольової взаємодії, сімейно-рольової сумісності подружжя стосовно різних сфер сімейних цінностей. Розглянуто взаємозв'язок рівня конфліктності у різних сферах сімейно-рольової взаємодії з показниками сімейного благополуччя. Теоретично обгрунтовано поняття "рольові очікування" стосовно сімейно-рольової взаємодії подружжя. Визначено властивості сімейних рольових очікувань, що істотно впливають на характер сімейного спілкування та показники сімейного благополуччя. Установлено значущий взаємозв'язок між суб'єктивною задоволеністю шлюбом і оцінкою подружжям рівня конфліктності у сферах подружньої підтримки й емоційного комфорту (єдиний емпіричний показник сімейного благополуччя). Виявлено комплексний характер узгодженості рольових очікувань, особистісної значущості та подружньої узгодженості сімейних цінностей, рольової адекватності подружжя, рівня конфліктності у різних сферах сімейно-рольової взаємодії (за принципом кругової каузальності). Запропоновано модель шлюбної мотивації - спрямованості на шлюбного партнера та сімейну систему, модель подружніх стосунків на підставі ступеня узгодженості функціонально-рольової системи сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-73 + С40(4Укр) + С5*5*344*332.1-723.25 +
Шифр НБУВ: РА351645

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Долгих Л.М. 
Вплив статеворольових стереотипів на кар'єрні домагання молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.М. Долгих ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 14 с. — укp.

Досліджено вплив статеворольових стереотипів на кар'єрні домагання студентської молоді. Проаналізовано суть професійної самореалізації особистості. Надано соціально-психологічне визначення феномену кар'єри та його складових, відповідно до чого виокремлено типи кар'єрних домагань і стратегії їх реалізації. Розкрито зміст статеворольових стереотипів, притаманних українському суспільству. Теоретично обгрунтовано модель гендерної специфіки професійної самореалізації особистості. Розглянуто суб'єктивні перспективи даної самореалізації студентської молоді. Проведено порівняльний аналіз рівня кар'єрних домагань і стратегії їх реалізації у чоловіків і жінок. Запропоновано процедуру діагностування статеворольових стереотипів і стереотипності гендерної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. З використанням цієї процедури досліджено статеворольові стереотипи студентської молоді та доведено їх вплив на кар'єрні домагання чоловіків і жінок, а також розкрито специфіку цього впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + С5*423.122*332.1-723.5 + С40(4УКР) + С5*342*151.411 +
Шифр НБУВ: РА348547

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
11.

Сила Т.І. 
Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.І. Сила ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено соціально-психологічний аналіз професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості й охарактеризовано детермінанти даного феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції у соціальній роботі. Емпірично встановлено, що соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі обумовлюються системою репрезентативних ціннісних уявлень соціальних працівників та клієнтів, мотиваційно-цільовими компонентами взаємодії, рівнем перцептивно-інтерактивної компетентності фахівців. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі: технологічний, альтруїстичний, продуктивний, непрофесійний. Розроблено соціально-психологічний треніг професійної інтеракції для соціальних працівників. Науково обгрунтовано необхідність врахування інтерактивного підходу у соціальній роботі під час розробки освітніх стандартів підготовки соціальних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1 + С40(4УКР) + Ю949.241 +
Шифр НБУВ: РА350474

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Клименюк Н.В. 
Виховання гуманності у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Клименюк ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему виховання гуманності у студентів спеціальності "Соціальна робота" за умов професійної підготовки. Досліджено рівень наукової розробки зазначеної проблеми. Обгрунтовано гуманність як професійно значиму якість майбутнього соціального працівника. Визначено структуру гуманності та змістову характеристику її компонентів. Виявлено основні критерії та визначено рівені сформованості гуманності. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного виховання даної якості у майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки. Запропоновано оптимізувати процес виховання гуманності у майбутніх соціальних працівників за напрямками: організації навчальної діяльності шляхом поєднання традиційних і активних методів навчання; виховної роботи шляхом збагачення її змісту у позааудиторній діяльності, шляхом упровадження засобів художньої літератури; уведення до структури соціально-педагогічної практики завдань гуманістичного спрямування. Розроблено й експериментально перевірено методику виховання гуманності у студентів в результаті спеціально організованого навчально-виховного процесу за умов університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч312 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА352576

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Карпенко О.Г. 
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Карпенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Визначено особливості становлення та розвитку психолого-педагогічної та технологічної структури навчання студентів. Розкрито суть психологічного забезпечення розвитку особистості та її підготовки за умов вищої педагогічної школи. Висвітлено питання логіки технологізації навчання студентів. Обгрунтовано теоретичні засади побудови концептуальної моделі професійної діяльності соціального працівника та розроблено модель даної діяльності. Наведено прогностичну структурно-функціональну модель, яка базується на ідеї проблемно-модульної організації освіти соціального працівника. Обгрунтовано критерії та показники рівнів професійної готовності студентів до соціальної роботи. Обгрунтовано зміст і структуру організаційно-технологічного забезпечення. Запропоновано методики ефективного навчання студентів і наведено результати констатувального та формувального експериментів на різних етапах їх підготовки до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ю940.3 + С40(4УКР) р +
Шифр НБУВ: РА356995

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Коняєва Л.Д. 
Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.Д. Коняєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів теоретичного аналізу виділено основні особливості соціалізації підлітків у взаємозв'язку з формуванням їх особистісної ідентичності. Визначено й обгрунтовано критерії оцінювання успішності соціалізації підлітків. Обгрунтовано зв'язок психологічних особливостей і успішності цього процесу у підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом їх особистісної ідентичності. Виділено основні чинники позитивного впливу даної діяльності на розвиток особистісної ідентичності у підлітковому віці. З'ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків. Здійснено емпіричне дослідження та проаналізовано зв'язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спортсмени мають розвинену структуру ідентичності з домінуванням ідентифікацій з суб'єктом діяльності взагалі та спортивної зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної соціалізації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну їх соціалізацію. Підтверджено положення, що особливості і характер соціалізації підлітків визначаються особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спортсменів сприяє домунівання у структурі їх особистісної ідентичності ідентифікацій з суб'єктом діяльностї взагалі та спортивної - зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ю952.1-734 + Ю984.3-723 +
Шифр НБУВ: РА357953

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Поснова Т.П. 
Соціально-психологічні чинники політичної соціалізації студентської молоді: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.П. Поснова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено соціально-психологічні чинники політичної соціалізації студентської молоді. Здійснено теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики. Розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентів. З'ясовано роль вищого навчального закладу як важливого соціального інституту освіти у процесі входження нової генерації до політичного життя українського суспільства. Наведено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації. Виявлено її особливості стосовно студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Визначено систему особистісних і політичних цінностей сучасної молоді. Запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + С5*666*5*333.91 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355652

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Білоконь І.В. 
Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / І.В. Білоконь ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості соціально-політичних настановлень студентської молоді за умов трансформації соціально-політичної системи країни. На підставі новітніх теоретичних уявлень про феномен "соціальне настановлення" розроблено визначення поняття "соціально-політичне настановлення" та модель взаємозв'язку категорій "соціально-політичне середовище" - "соціально-політичне настановлення". Досліджено зміст і специфіку проявів соціально-політичних настановлень студентської молоді за умов суперечливої соціально-політичної ситуації. Визначено, що формування соціально-політичних настановлень під впливом суперечливих соціально-політичних норм зумовлює когнітивний дисонанс у сфері свідомості студентів, який набільшою мірою має прояв за проросійської політичної орієнтації. Розкрито механізм редукції когнітивного дисонансу, спричиненого суперечливістю соціально-політичної ситуації, який полягає у зниженні інтенсивності моральних настановлень, що фіксується як посилення ефекту макіавеллізму серед студентської молоді. Емпірично показано, що моральні настановлення є стрижнем громадянської свідомості особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.103-723 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355770

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Джексон О.В. 
Соціальне виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах соціокультурного середовища недільної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Джексон ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Проаналізовано проблему соціального виховання молодших школярів за умов соціокультурного середовища недільної школи. Обгрунтовано теоретичні засади та положення про недільну школу як соціокультурне середовище. Розкрито зміст понять "соціокультурне середовище недільної школи", "соціокультурний світогляд", "соціальне виховання". Проведено комплексне соціально-педагогічне дослідження, на основі якого розроблено модель соціально-виховної роботи з молодшими школярами в недільній школі. Визначено соціально-педагогічні умови становлення особистості дитини молодшого шкільного віку. Розроблено механізми соціально-педагогічного впливу середовища на процес становлення дитини. Встановлено критерії та показники духовно-соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку за умов недільної школи та перевірено ефективність впровадженої моделі. Розроблено програмно-методичне забезпечення соціально-виховного процесу у недільній школі. Експериментально підтверджено позитивний вплив соціокультурного середовища недільної школи на молодших школярів і доцільність використання у практичній роботі запропонованої моделі соціально-виховної роботи з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА360277

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Байдарова О.О. 
Рефлексивне забезпечення соціального втручання в соціальній роботі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.О. Байдарова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено структуру професійної рефлексії соціального працівника, що забезпечує здійснення соціального втручання, та закономірності її розгортання. Проаналізовано теоретичні моделі соціального втручання та визначено функціональне місце рефлексії у процесі його реалізації. Доведено, що особливості структури професійної рефлексії фахівця з соціальної роботи зумовлені спрямуванням рефлексивного осмислення на об'єкт професійної ситуації та типом рефлексивного процесу. Визначено, що модель рефлексивного забезпечення соціального втручання містить компоненти: рефлексію спільної з клієнтом діяльності, рефлексію персональних позицій у структуруі взаємодії, рефлексію особистісної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.2 + Ю949.241 с + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА362802

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Міщенко О.М. 
Обгрунтування та розробка системи надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.03 / О.М. Міщенко ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця МОЗ України. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Вперше в Україні науково обгрунтовано та впроваджено механізми удосконалення системи надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам з урахуванням їх індивідуально-популяційних особливостей. Розроблено методику вивчення й оцінювання якості життя дітей-інвалідів, складено універсальну інформаційно-прогностичну матрицю та математичну модель факторів для визначення даного показника. Досліджено рівні якості життя дітей-інвалідів на індивідуальному та популяційному рівнях, виявлено фактори, які її обмежують. З використанням модифікованої методики досліджено соціально-психологічні особливості дітей-інвалідів і виявлено основні фактори, які впливають на їх розвиток. Обгрунтовано необхідність участі у роботі з даною категорією дітей лікарів-психологів і психотерапевтів. Розроблено методику кількісного інтегрального оцінювання забезпеченості дітей-інвалідів медико-соціальною допомогою на основі якісних характеристик. Встановлено індивідуальні та популяційні рівні надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам і виявлено основні фактори, які впливають на її забезпечення. Розроблено модель медико-санітарної реабілітації дітей-інвалідів і систему надання їм медико-соціальної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)297 + Р11(4УКР)442 + С40(4УКР) + С5*423.3 +
Шифр НБУВ: РА362496

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Кулікова А.Є. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у вищих навчальних закладах Швеції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Є. Кулікова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти становлення соціальної роботи та системи підготовки фахівців для цієї галузі у Швеції. Запропоновано нові підходи до періодизації історії соціальної роботи. Виявлено й узагальнено чинники впливу на систему вищої освіти Швеції. Визначено тенденції розвитку системи підготовки соціальних працівників. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку соціальної роботи з дітьми та молоддю. На підставі порівняльного аналізу навчальних програм підготовки фахівців соціальної роботи з дітьми та молоддю різних рівнів виявлено структуру й особливості організації теоретичного та практичного навчання соціальних працівників у Швеції. Досліджено й охарактеризовано зміст, форми та провідні методи системи різнорівневої теоретичної та практичної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у ВНЗ Швеції. Розроблено рекомендації щодо використання шведського досвіду даної підготовки у системі ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4ШВЕ)3 + С40(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА366525

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського