Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (1744)Книжкові видання та компакт-диски (866)Журнали та продовжувані видання (508)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Титенко С. В. 
Програмне забезпечення онтологічно-орієнтованої системи керування інформаційно-навчальним Web-контентом: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03 / С. В. Титенко ; НАН України, Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано, що засобом моделювання знань в інформаційно-навчальній Web-системі є онтологічно-орієнтована модель контенту, яка містить такі компоненти, як інформаційне наповнення, онтологія предметної області та дидактична функція. Модель контенту програмної Web-системи повинна врахувати такі сучасні освітні вимоги як міждисциплінарність знань, безпосередня орієнтація навчання на практичне застосування знань під час професійної діяльності й індивідуалізація навчального процесу. На підставі сформульованих вимог розроблено комплекс моделей і методів керування Web-контентом інформаційно-навчальних порталів (ІНП), основними з яких є об'єктно-орієнтована ієрархічно-мережева модель контенту, понятійно-тезисна модель формалізації смислу контенту, модель професійних компетенцій, метод автоматичної побудови онтології на бізі стенфордської моделі нечіткого виведення, алгоритм генерації тестових завдань і метод побудови індивідуального навчального Web-середовища. На базі запропонованого комплексу моделей і методів розроблено програмну систему керування Web-контентом ІНП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА381285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Колесова О. А. 
Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / О. А. Колесова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 18 с. — укp.

Висвітлено проблему віртуалізованих освітніх технологій "мережевого суспільства" в просторі гіперреальності й інфотехномислення, завдяки чому збільшується кількість нових освітніх спільнот. Доведено, що інформаційно-комунікативна парадигма сучасної освіти вказує на необхідність трансформації інституціоналізованої освіти в контексті "суспільства знань", в якому освіта залучається у всі сфери життя соціуму та перетворюється на перманентний процес. Уточнено сприймання того, що в сучасних сферах науки та техніки рушіями стають не новації, а інновації, які демонструють орієнтацію освіти на запити інформаційної епохи, відповіді на які досягаються через креативний тип мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056 + Ч311,01 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА380784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шевцова С.М. 
Становлення методологічної культури вчителя на основі проектної діяльності: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / С.М. Шевцова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Проаналізовано суперечності між інноваційними технологіями та традиційними методами навчання, уніфікацією та плюралізмом феномену становлення методологічної культури на основі проектної діяльності. Доведено принципову можливість ефективності впровадження до навчально-виховного процесу методу проектів. Проаналізовано теоретичні та методологічні засади становлення методологічної культури вчителя у сучасному філософському, історичному, педагогічному, управлінському дискурсах. Окреслено філософські виміри цього феномену як соціокультурного явища, досліджено його онтологію, людиновимірні й аксіологічні орієнтири. Обгрунтовано цілі та завдання становлення методологічної культури на основі проектної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч421.42 + Ч311.29
Шифр НБУВ: РА374423 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Бадьоріна Л.М. 
Інформаційна технологія природномовного контролю знань: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Л.М. Бадьоріна ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 15 с. — укp.

Запропоновано розв'язання задачі підвищення об'єктивності контролю та достовірності оцінювання знань термінології предметної галузі на основі сучасних інформаційних технологій. Розроблено багатофункціональну лінгвістичну модель подання та контролю знань на основі синонімії термінів предметної галузі, яка дозволяє вирішити завдання обчислення релевантності двох речень природною мовою, поданих у вигляді тексту з довільної кількості слів. Запропоновано метод обробки текстових визначень на основі словника синонімів, який дозволяє встановити відповідність між термінами еталонного визначення та відповіді. Розроблено методику розрахунку синонімічної близькості текстових висловлень на основі словників синонімів. Запропоновано метод обчислення показника релевантності відповідей до завдання відкритого типу й еталонних відповідей на основі кількісних показників синонімії термінів предметної галузі. Розроблено експериментальну систему контролю й оцінювання знань з метою автоматизації процесів тестування студентів ВНЗ з термінології предметної галузі на основі сучасних інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.28 + Ш141.14-913.2 +
Шифр НБУВ: РА363094

Рубрики:

      
5.

Петренко Н.В. 
Проблема змісту освіти в педагогічній спадщині вчених-істориків Слобожанщини другої половини XIX - початку XX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Петренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних документів розглянуто й узагальнено внесок учених-істориків Слобожанщини (Д. Багалія, В. Бузескула, А. Лебедєва, М. Максименка, М. Петрова, Є. Рєдіна, О. Єфименка) другої половини XIX - початку XX ст. у розвитку проблеми змісту освіти. Визначено особливості їх теоретичних ідей щодо його формування. Охарактеризовано культурологічну парадигму змісту освіти, вимоги до його відбору й умови практичної реалізації. Висвітлено питання щодо розроблених ученими-істориками Слобожанщини дослідженого періоду національно-регіонального "місцевого елемента" естетичного та релігійного спекиів змісту освіти. Доведено, що особливе місце у творчій спадщині вчених-істориків посідала проблема формування змісту вищої та середньої історичної освіти. Установлено й охарактеризовано основні напрями реалізації теоретичних ідей істориків-науковців Слобожанщини щодо формування змісту освіти у досліджений період, а саме: науково-методичний і просвітницький. Визначено етапи та тенденції розвитку зазначеної проблеми у творчій спадщині вчених-істориків. Розглянуто перспективи впровадження прогресивних ідей учених-істориків Слобожанщини в практику сучасних вищих і середніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч33(4УКР)5/6 +
Шифр НБУВ: РА364065

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Вовк В.М. 
Педагогічні основи наступності фізичного виховання учнівської і студентської молоді: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / В.М. Вовк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Досліджено сутність нової педагогічної категорії "наступність фізичного виховання" учнівської та студентської молоді. Розроблено новий теоретико-прикладний напрямок педагогічної науки - діалектика наступності у системі неперервного фізичного виховання. Обгрунтовано концептуальну модель забезпечення процесу наступності фізичного виховання особистості старшокласника, студента. Виявлено, що наступність фізичного виховання, як педагогічна категорія створює умови для вирішення діалектичних суперечностей переходу особистості з одних умов фізичного виховання в інші, об'єктно-суб'єктного перетворення особистості на основі цілеспрямованого розвитку внутрішньої позиції і позитивної Я-концепції. Розроблено на основі комп'ютерних технологій інформаційно-діагностичну систему оцінки фізичного стану та фізичної підготовки, яка є ефективною допомогою вчителям фізичної культури, викладачам фізичного виховання в діагностиці фізичного стану, фізичної підготовки, а також для підготовки диференційованих навчально-виховних і тренувальних програм наступності, запропонованих кожній особистості з урахуванням їх стану здоров'я, адаптації і фізичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА367942

Рубрики:

      
7.

Ус М.Ф. 
Моделі, методи та засоби адаптації інформаційних технологій підтримки прийняття рішень і навчання до когнітивних можливостей користувачів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / М.Ф. Ус ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2009. — 32 с. — укp.

Розроблено теоретичні та реалізаційні основи створення інформаційних технологій з метою підвищення ефективності сприйняття інформації, асиміляції знань і синтезу оптимальних рішень користувачами систем підтримки навчання та професійної діяльності. Підвищення ефективності обробки інформації запропоновано здійснювати на основі адаптивних інформаційних процесів з використанням когнітивних характеристик і станів людини шляхом зменшення інформаційного навантаженя та, як наслідок, підвищення продуктивності праці користувачів. На базі запропонованих моделей визначено систему показників когнітивного стану користувача, яка передбачає оцінювання продуктивних характеристик, переваг і рівня декларативних знань у межах предметної сфери. Запропоновано архітектуру, модель діалогу та шаблони проектування програмних засобів, які здійснюють адаптацію інформаційного потоку у напрямі машина - користувач і забезпечують ефективність процесів сприйняття й обробки інформації. Розроблено програмні засоби, що реалізують архітектуру адаптивних інформаційних систем для навчання та підтримки професійної діяльності користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА366596

Рубрики:

      
8.

Гадецька З.М. 
Побудова інструментальних програмних систем автоматизації тестування знань в гібридних інтелектуальних середовищах на основі агентних технологій: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / З.М. Гадецька ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Створено програмні засоби контролю рівня знань користувача гібридної інтелектуальної системи (ГІС) на базі агентних технологій, що забезпечують синтез тестових питань і визначення рівня сприйнятих знань. Досліджено інформаційні процеси передачі (сприйняття) знань, розглянуто методи тестування успішності навчання як діалоговий процес. Розроблено елементи теорії декларативно-процедурної дихотомії знань у діалоговому процесі. Синтезовано структуру діалогової бази знань у термінах взаємодії двох програмних агентів, що реалізують даний діалоговий процес. Встановлено адекватність тестів типам еротематичних питань (мета яких - здобуття нового знання), побудовано логічну модель тестування знань на базі теорії діалогу та розроблено алгоритми й програми синтезу тестів. Проведено симуляцію діалогу тьютор - слухач програмними агентами. Розроблено архітектуру мультиагентної ГІС із використанням концепції діяльності інтелектуальних агентів, що симулюють процес сприйняття та контролю знань. Створено комплекс програмних засобів, які можуть виконувати функції інтелектуального тьютора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-018 +
Шифр НБУВ: РА356306

Рубрики:

      
9.

Манако А.Ф. 
Лексикографічна теорія побудови манок-систем та її застосування в інформативних технологіях дистанційної освіти: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / А.Ф. Манако ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій і систем НАН України. — К., 2008. — 31 с. — укp.

Розроблено основи лексикографічної теорії побудови систем моделей агрегатування навчально-орієнтованого контенту (МАНОК) у вигляді каркасів (основних положень) побудови опису нової концептуальної ідеї, МАНОК, МАНОК-систем та їх функціональної архітектури, оцінки МАНОК-вузлів. МАНОК-системи є загальним інструментом для підтримки S. На базі МАНОК-теорії створено та впроваджено 59 одиниць інноваційної програмно-інформаційної ІТНО-продукції для підтримки дистанційної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + З970.826 + Ш112 +
Шифр НБУВ: РА362383

Рубрики:

      
10.

Горностай М.П. 
Розробка алгоритмів та методів персоналізації для систем електронного навчання: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.03 / М.П. Горностай ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено нові методи персоналізації для систем електронного навчання та побудовано архітектуру інформаційних систем її підтримки. Створено математичну модель персоналізації, обгрунтовано принципи побудови систем надання рекомендацій, визначено їх переваги. Розроблено новий метод надання рекомендацій для застосування у системах електронного навчання, з використанням якого створено алгоритм надання рекомендацій, орієнтований на покращання часу їх побудови. Проведено порівняльне дослідження результатів роботи нового й існуючих алгоритмів персоналізації на підставі реальних великих масивів даних. Продемонстровано підвищення рівня адекватності рекомендацій і скорочення часу їх підрахунку. Розроблено архітектури персоналізації інформаційних систем. Побудовано програмний прототип системи персоналізації (з використанням інструментальних засобів Microsoft Visual C 2005 Express Edition), а також програмні засоби для розповсюдженого середовища системи дистанційного навчання Moodle.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА361168

Рубрики:

      
11.

Антонова О.Є. 
Теоретико-методологічні засади навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.Є. Антонова ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорос. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні засади вивчення природи обдарованості. На підставі контент-аналізу обгрунтовано поняття "обдарованість". Проаналізовано концептуальні моделі обдарованості у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Наведено результати вивчення історичного аспекту проблеми навчання та виховання обдарованої особистості. Виділено його основні етапи. Здійснено порівняльний аналіз підходів до навчання обдарованих дітей і молоді у розвинених країнах світу. Висвітлено основні тенденції розвитку навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Проаналізовано особливості розбудови системи даного навчання в Україні та досвід у цій сфері. Обгрунтовано робочу модель педагогічної обдарованості як основи формування творчої особистості майбутнього вчителя. Розроблено концепцію роботи ВНЗ з обдарованими студентами. Визначено зміст кожного компонента робочої моделі педагогічної обдарованості та критерії їх оцінювання. Запропоновано методику навчання таких студентів. Висвітлено діяльність науково-методичного центру роботи з обдарованою студентською молоддю Житомирського державного університету. Узагальнено досвід організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки як ефективної форми розвитку одарованості майбутнього вчителя (викладача) до роботи з даною молоддю. Розроблено програму спецкурсу щодо підготовки викладачів педагогічного університету до роботи з обдарованими студентами. Здійснено преревірку ефективності моделі навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту. Визначено перспективні напрями розвитку проблеми навчання, виховання й актуалізації обдарованої молоді в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч311.220 + Ч311.220 + Ч311.220
Шифр НБУВ: РА357123

Рубрики:

      
12.

Яценко Г.Ю. 
Комунікативність в системі дистанційного навчання: фактори інтенсифікації: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Г.Ю. Яценко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано комунікативну складову дистанційного навчання та фактори її інтенсифікації. Окреслено напрями розвитку дистанційного навчання в контексті побудови інформаційного суспільства. Проаналізовано комунікативну природу дистаційного навчання, виявлено особливості електронної комунікації. На основі дослідження дидактичної складової комунікативних технологій вдосконалено їх класифікацію. Запропоновано класифікацію факторів інтенсифікації комунікативної активності в середовищі дистанційного навчання. Увагу приділено проблемам побудови процесу комунікації на основі структурованих знань. Категорію знань розглянуто як основний структурний елемент процесу комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:430 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА361360

Рубрики:

      
13.

Олійник А.І. 
Інформаційні технології як основа і засіб реалізації інноваційних процесів в сучасній освіті: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / А.І. Олійник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано роль інформаційних технологій у процесі інноваційного розвитку освіти. Показано, що впровадження інформаційних освітніх технологій є одним з головних чинників становлення та розвитку інноваційно-інформаційного суспільства. Головною засадою впровадження даних технологій є висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях і адекватній інноваційно-інформаційному суспільстві моделі морального виховання його членів. Наголошено, що впровадження інформаційних освітніх технологій грунтується на собистісно орієнтованому підході до процесу навчання, відмові від науко- та раціоцентризму, розвитку творчого потенціалу особистості, вільному вираженні нею власних поглядів і переконань, емоцій і почуттів. Розкрито об'єктивну зумовленість і потребу інформатизації освіти як єдиного засобу швидкісної передачі інформації, інтенсифікації навчально-виховного процесу, нарощування об'єму знань, підвищення дієвості контролю успішності учнів і студентів, розширення інтелектуальних можливостей учасників навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311,011 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА357576

Рубрики:

      
14.

Михайличенко О.В. 
Музично-естетичне виховання дітей та молоді в Україні в другій половині XIX - на початку ХХ ст.: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.В. Михайличенко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 40 с. — укp.

Досліджено проблему впливу музики та музичного мистецтва на музично-естетичне виховання дітей і молоді в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. Вивчено особливості теорії та практики музично-освітніх процесів в Україні, які сприяли формуванню прогресивного характеру розвитку української національної культури у другій половині XIX - на початку XX ст. Визначено основні історичні передумови та напрями процесу музично-естетичного виховання, які у соціальній взаємодії набули системних ознак і реалізовувалися у суспільному житті українського народу як освітній (у роботі загальноосвітніх і професійних навчальних закладів), громадсько-просвітницький (у діяльності громадських і культурно-освітніх організацій), композиторсько-виконавський (як музично-педагогічна діяльність видатних професійних виконавців), аматорський (у діяльності аматорських музичних колективів народно-виконавської творчості), фольклорний (як кобзарське мистецтво та побутове народно-інструментальне музикування). Обгрунтовано теоретичні засади музичного навчання та виховання у закладах освіти та позашкільних установах. Уточнено понятійно-термінологічний апарат музичної дидактики й теорії музично-естетичного виховання. Розкрито зміст музичного навчання й виховання, визначено його мету, закономірності, принципи, рушійні сили, методи та форми організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч311.255.23 +
Шифр НБУВ: РА350572

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Комар М.М. 
Особистість в умовах інформатизації освіти (соціально-філософський аспект): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.М. Комар ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз особливостей розвитку особистості за умов інформатизації освіти. Висвітлено нові погляди щодо інформатизації й інтернетизації освіти. Виділено філософський аспект наукового терміну "інтернетизація". Розкрито вплив інформатизації й інтернетизації на розвиток та саморозвиток особистості. Визначено психологічні та педагогічні фактори її розвитку за умов інформатизації освіти. Проаналізовано явище "хакерство" та виявлено його подвійну природу. Показано наявність прагнення до розширення світогляду в особистості, її ціннісних орієнтацій та установок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.253 + Ю959.49 +
Шифр НБУВ: РА349574

Рубрики:

      
16.

Сирота С.В. 
Моделі і засоби створення інтелектуальних компонентів навчальних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Сирота ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України і М-ва освіти і науки України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З застосуванням методу аналізу формальних понять Віллє-Гантера (АФП) здійснено формування бази знань систем дистанційної освіти та розроблено метод і технологію, які дозволяють формалізувати інтенсіональні поняття та залежності між ними шляхом представлення їх структури у вигляді решіток з наступним перетворенням у ієрархічну семантичну мережу. Розвинуто метод АФП для моделювання повністю визначених предметних областей шляхом введення обмежень на вхідні данні, одержання логчно непротирічної моделі та побудови ієрархічної структури бази знань у вигляді гіперконтексту. Розроблено метод автоматичного генерування питання-відповідних співвідношень за моделлю представлення знань у вигляді решіток формальних понять й автоматизовану процедуру вибору дистракторів у закритих питання-відповідних співвідношеннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА344880

Рубрики:

      
17.

Хальдун Дакак 
Метод побудови програмного забезпечення систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / Хальдун Дакак ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 17 с. — укp.

У контексті вивчення особливостей безперервної професійної освіти досліджено методи, форми, принципи, системи та технології дистанційного навчання. Проаналізовано сучасний стан інженерії програмного забезпечення (ПЗ). З урахуванням одержаних результатів розроблено метод побудови ПЗ систем дистанційного навчання (СДН) на підставі використання принципів багаторівневого представлення, шаблонування та квантифікації. Запропоновано модель рівня бізнес-логіки та комплексний набір метрик, який забезпечує аналіз навчального контексту в дидактичному, навігаційному та оформлювальному аспектах. На підставі дослідження існуючих підходів і моделей шляхом застосування архітектурних стилів, методу Attribute Drive Design та атрибутів якості архітектури ПЗ розроблено архітектуру ПЗ СДН та шаблони її реалізації. Розроблено архітектуру ПЗ для виконання метричного аналізу ПЗ СДН (навчального контенту). Створено шаблони та методику реалізації основних форм навчальних матеріалів (лекції, лабораторних і практичних робіт), які апробовано на прикладі конкретного контенту. Здійснено реалізацію ПЗ СДН на підставі запропонованого методу його побудови в Національному авіаційному університеті на кафедрі інженерії програмного забезпечення у навчальному процесі другої вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА344968

Рубрики:

      
18.

Десятов Т.М. 
Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Десятов ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Розглянуто методологічні засади розвитку систем неперервної освіти у країнах Східної Європи. Проаналізовано їх становлення та розвиток у другій половині XX ст. Визначено внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції неперервної освіти у цих країнах, досліджено особливості цього формування за умов структурування, функціонування, еволюції даної освіти на підставі цілісного аналізу педагогічних, політичних й економічних процесів. Обгрунтовано періодизацію становлення та розглянуто розвиток неперервної освіти у країнах Східної Європи у контексті глобалізації й інтернаціоналізації світового господарства. Висвітлено процес трансформації цілей, завдань, характеру та функцій освіти, форм її організації. Охарактеризовано кризу класичної моделі системи освіти, спричиненої суперечностями між системою освіти та реальними умовами життя суспільства. Досліджено стратегію розвитку структури неперервної освіти, проаналізовано законодавчу базу. Розглянуто систему фінансування та визначено роль педагогічних технологій у її становленні та розвитку. Обгрунтовано можливі шляхи використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду за нових соціально-економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4)4 +
Шифр НБУВ: РА341671

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Рибіна Н.В. 
Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Н.В. Рибіна ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості функціонування просодичних засобів в актуалізації ритмічної структури навчального тексту. Розроблено модель актуалізації тексту (АкТ), яка розглядається як результат мислиннєвої діяльності людини. Виявлено, що АкТ відбувається внаслідок вибору відповідної моделі та її звукового оформлення. Модель актуалізації містить певну сукупність мовних засобів, які зумовлені позамовними причинами. За результатами виконаного аналізу існуючих наукових концепцій здійснено класифікацію текстів підручника з іноземної мови залежно від їх комунікативно-прагматичної спрямованності. Встановлено номенклатуру просодичних засобів та основні закономірності й специфіку їх взаємодії з мовними засобами інших рівнів у забезпеченні цілісності навчального тексту. Розкрито основні та периферійні компоненти просодів, які зумовлюють специфіку інтонування структурних елементів текстів англійських підручників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-1 + Ч311.215 +
Шифр НБУВ: РА335679

Рубрики:

      
20.

Хохлов В.Ю. 
Системна методологія прийняття рішень у безперервному навчанні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.Ю. Хохлов ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Наведено системну методологію у галузі безперервного навчання, з використанням якої створено моделі інформаційних взаємодій у цій системі та реалізації концепції безперервного навчання, здійснено функціональний опис нових компонентів системи (центрів освітньої та професійної орієнтації, єдиного каталогу інформації). Набула подальшого розвитку концепція оболонок системи дистанційного навчання. Уперше описано інтерфейси взаємодії цих систем, запропоновано формалізований опис інформаційних потоків у зазначеній системі, математичну модель раціонального компромісу цілей та алгоритм прийняття рішень щодо визначення стратегії навчання. Розвинуто підходи до індивідуалізації процесу навчання. Створено математичну модель й алгоритм індивідуалізації з урахуванням індивідуальних потреб, цілей позиціонування на ринку праці, досвіду навчання. Реалізовано за технологією Java систему підтримки рішень, яка дозволяє суб'єктам визначати стратегію навчання, а також створено програмне забезпечення для індивідуалізації даного процесу шляхом пошуку найкращої послідовності вивчення курсу за технологією веб-програмування РНР.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч481.253 +
Шифр НБУВ: РА337051

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського