Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (868)Книжкові видання та компакт-диски (752)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Імбер В.І. 
Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Імбер ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів початкових класів з застосуванням мультимедійних засобів навчання (МЗН). Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання цих засобів у підготовці студентів. Сформульовано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування МЗН у зазначеній підготовці: мотиваційне забезпечення вивчення студентами МЗН за умов створення мультимедійно-навчального середовища; алгоритмізацію викладачами навчального процесу у ВНЗ на підставі системного використання МЗН; засвоєння студентами етапів мультимедійної візуалізації навчального матеріалу. Визначено критерії та рівні готовності студентів до застосування МЗН у їх майбутній професійній діяльності. Експериментально доведено, що впровадження відповідної методики у підготовку майбутніх учителів початкових класів сприяє підвищенню рівня готовності студентів до застосування МЗН у професійній діяльності за умови дотримання визначених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.215.71 +
Шифр НБУВ: РА356983

Рубрики:

      
2.

Авраменко К.Б. 
Методична підготовка вчителів початкових класів у педагогічних навчальних закладах України (1956 - 1996 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Б. Авраменко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано зміст та структуру методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах України періоду 1956 - 1996 рр. Виявлено та науково обгрунтовано основні етапи (1956 - 1964, 1965 - 1984, 1985 - 1991, 1991 - 1996), визначено позитивні та негативні тенденції розвитку методичної підготовки вчителів початкових класів у вищих навчальних закладах України. Введено до широкого наукового обігу нові документи та факти - дані 107 архівних джерел. Удосконалено підходи до визначення методичної підготовки як складової професійної підготовки вчителів початкових класів. Розвинуто прогресивні ідеї національного досвіду підготовки вчителів даного профілю, визначено шляхи його творчого використання за сучасних умов реформування вищої педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4УКР)
Шифр НБУВ: РА318802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Анісімова Л. С. 
Система педагогічних задач як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. С. Анісімова ; Республік. вищ. навч. закл. " Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Наведено результати комплексного аналізу проблеми формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів на основі застосування системи педагогічних задач. Обгрунтовано модель формування досліджуваного явища на основі системи педагогічних задач, методологічною основою проектування якої є системний, компетентнісний, особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи. Уточнено базові поняття дослідження: "професійні вміння вчителя початкових класів", "система педагогічних задач", "професійна компетентність учителя початкових класів". Виявлено критерії, показники й охарактеризовано рівні сформованості означених умінь. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі розв'язання системи педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.414 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА384898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Атрощенко Т.О. 
Розвиток культури міжнаціонального спілкування майбутнього вчителя початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.О. Атрощенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутнього вчителя початкових класів і проаналізовано шляхи її вирішення у радянський період та на етапі розбудови української державності. Розроблено та впроваджено у практику діяльності вищих педагогічних навчальних закладів "Модель розвитку культури міжнаціонального спілкування" та спецкурс "Культура міжнаціонального спілкування". Визначено співвідношення національного й патріотичного виховання та культури міжнаціонального спілкування відповідно до завдань формування громадянської свідомості особистості за умов незалежної України. Запропоновано технологію розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутнього вчителя початкових класів та експериментально перевірено її ефективність. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес вищих педагогічних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА339903

Рубрики:

      
5.

Бєкірова Л. Е. 
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Е. Бєкірова ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну та психологічну літератури, визначено структуру, критерії, показники, рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Розроблено й обгрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Розроблено спецкурс "Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій", зошит для самостійної роботи студентів зі спецкурсу, рефлексивний щоденник, експериментальні додатки до педагогічних практик студентів спеціальності "Початкове навчання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.24
Шифр НБУВ: РА376340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Бєльчева Т.Ф. 
Формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань у початковій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Ф. Бєльчева ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань (НПЗ) у початковій школі у науково-педагогічній та медичній літературі. Визначено, теоретично обгрунтовано суть і структуру даної готовності, її критерії та рівні сформованості, а також методи та форми професійної підготовки. Обгрунтовано та розроблено модель відповідної підготовки майбутніх учителів, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки компонентів даної системи, умов і принципів професійної педагогічної підготовки. Впровадження даної моделі передбачає використання різних форм і методів роботи викладачів психолого-педагогічних дисциплін і методистів педагогічної практики. Доведено ефективність розробленої моделі, умов формування дослідженої професійної готовності та впровадження до навчального процесу спецкурсу "Педагогічне керівництво складанням і розв'язуванням навчально-пізнавальних завдань у професійній діяльності вчителя початкових класів" на підставі кількісних і якісних показників формувального експерименту. З використанням методів математичної статистики (Манна - Уітні, Вілкоксона, Пірсона) на підставі кількісного та якісного аналізу обробки результатів, одержаних за формувального експерименту, показано ефективність розробленої структурно-функціональної моделі підготовки майбутнього вчителя до складання та розв'язування НПЗ у початковій школі, зокрема, сформульованих згідно з організаційно-педагогічними умовами формування даної професійної готовності. Визначено позитивну динаміку її генези.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА355476

Рубрики:

      
7.

Баранова О.А. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до попереджувально-корекційної роботи з учнями: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Баранова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до попереджувально-корекційної роботи з учнями. З'ясовано основні параметри педагогічної технології, яка забезпечує стійку результативність підготовки у вищому навчальному закладі майбутнього вчителя початкових класів в зазначеному напрямку. У ході експерименту застосовано модель формування готовності студентів до самореалізації у визначеній галузі, виявлено наявність взаємодії та взаємозалежності мотиваційного, змістового та процесуального компонентів. Розроблено й опробовано спецкурс для студентів за спеціальністю "Педагогіка і методика початкового навчання."

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА315242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Бахмат Н. В. 
Формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного моделювання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Бахмат ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного моделювання. Конкретизовано сутність поняття "педагогічне моделювання", визначено групи його об'єктів у професійній готовності вчителя початкових класів, обгрунтовано здійснення психолого-педагогічних засад педагогічного моделювання. Доведено факт про знакову природу будь-якої моделі, як психологічні засади дослідження виокремлено теорію змістовного узагальнення та "знакову" концепцію навчання. Відображено методичну систему формування готовності студентів педагогічних факультетів до педагогічного моделювання й обгрунтовано змістовий компонент моделі, який реалізовано в спецкурсі "Педагогічне моделювання у початковій освіті" та застосуванням відповідних методів, форм і засобів навчання. Встановлено, що ефективність формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного моделювання залежить від упровадження експериментальної методики, що забезпечує суттєве підвищення фахово спрямованих особистісних якостей. Завдяки синергетизму дії фахових знань суттєво підвищується мотивація навчання студентів до одержання нових знань, студенти розпочинають розглядати навчальний процес як динамічну систему.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА384368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Бережинська Т.В. 
Формування готовності майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Бережинська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. На підставі результатів теоретико-експериментального пошуку визначено сутність, структуру, якісні характеристики та рівні сформованості даної готовності. Доведено, що оцінювання в єдності з перевіркою, обліком, коригуванням є засобом забезпечення зворотного зв'язку на кожному з етапів цілісного процесу навчання. Розглянуто структуру процесу оцінювання як єдність етапів: визначення мети оцінювання, встановлення об'єктів оцінювання у конкретній педагогічній ситуації, визначення та конкретизації загальних критеріїв оцінювання, зіставлення реальних результатів з цілями процесу навчання на підставі визначених критеріїв, встановлення високого, достатнього, середнього та початкового рівнів навчальних досягнень молодших школярів, вибору ефективних форм і видів оцінки, повідомлення оцінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА353310

Рубрики:

      
10.

Беркита З. Є. 
Підготовка майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. Є. Беркита ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

З'ясовано сутність поняття "готовність майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школі". Розкрито зміст терміна "робота з підручником". Розроблено критерії та рівні сформованості готовності студентів до цього виду діяльності. Визначено педагогічні умови підготовки студентів до організації роботи з підручником у початковій школі, а саме: мотиваційне забезпечення підготовки студентів до використання підручника у навчальному процесі школи І ступеня, збагачення змісту професійної підготовки системою знань з підручникознавства та підручникотворення в галузі початкової освіти та способів використання книги в початковій школі, цілеспрямоване формування у майбутніх педагогів початкової школи комплексного вміння використовувати підручник як засіб навчання, дотримання поетапності у підготовці вчителя до організації роботи з підручником. Розроблено модель підготовки майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школі, яка базується на положеннях системного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного та технологічного підходів і охоплює такі складові: мету, педагогічні умови, етапи підготовки, форми організації навчання, методи та прийоми навчання, результативність цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.252.2
Шифр НБУВ: РА381594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Бистрюкова А.Н. 
Формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів засобами проективної технології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Н. Бистрюкова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Показано, як у результаті цілеспрямованого та керованого процесу в загальній системі підготовки фахівців та процесу саморозвитку, особистісного становлення майбутнього педагога формується готовність до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Розкрито сутність і зміст проективної технології формування такої готовності в процесі професійної підготовки. Установлено, що процес формування готовності до професійного саморозвитку буде успішним, якщо зумовлюватиметься посиленням у змісті процесу підготовки фахівців початкової освіти складової професійно особистісного розвитку, пріоритетним використанням у навчальному процесі інтерактивних технологій, оптимальною організацією самостійної роботи студентів, творчою партнерською суб'єкт-суб'єктною взаємодією студента та викладача, цілеспрямованим використанням технології формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.29 +
Шифр НБУВ: РА368506

Рубрики:

      
12.

Борисова С.В. 
Формування національної самосвідомості майбутніх учителів засобами українського музичного мистецтва: Автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Борисова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування національної самосвідомості як необхідної професійної педагогічної якості особистості майбутніх учителів. Здійснено теоретико-методологічний та історико-педагогічний аналіз проблеми, визначено основні історичні ступені розвитку національної самосвідомості, виявлено її структурні складові. Обгрунтовано необхідність та перспективність формування національної самосвідомості засобами українського музичного мистецтва, розглянуто специфіку національного музичного образу як основного чинника даного процесу. Визначено критерії оцінювання та показники рівнів сформованості національної самосвідомості. Розроблено та апробовано основні професійно орієнтовані напрямки та засоби формування національної самосвідомості майбутніх учителів як засоби впровадження українського музичного мистецтва у навчально-виховний процес. Експериментально доведено ефективність їх дії завдяки відповідним факторам впливу, насамперед, художньо-мистецького, на національну самосвідомість в цілому, а також на її структурні складові: гносеологічний, аксіологічний та онтологічний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ31р(4Укр)31-3
Шифр НБУВ: РА321076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Бузінська Я. М. 
Підготовка майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Я. М. Бузінська ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено модель підготовки майбутніх педагогів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі, педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації міжпредметних зв'язків (поетапне впровадження моделі підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв'язків, проектування навчального процесу у ВНЗ із психолого-педагогічних дисциплін щодо застосування міжпредметних зв'язків, розробка й активне використання дидактико-методичного забезпечення реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі). Розкрито сутність поняття "готовність до реалізації міжпредметних зв'язків", визначено критерії (мотиваційний, системно-операційний, рефлексивний), показники (стійкий інтерес до навчання, оволодіння методиками та технологіями навчання; усвідомлення необхідності взаємозв'язків між навчальними предметами різних циклів у початковій ланці освіти, володіння системою знань окремих методик викладання, вміння оперувати системою знань із окремих методик викладання на практиці з застосуванням інтерактивних методів навчання, наявність креативного підходу до майбутньої професійної діяльності, здатність до самоаналізу власної професійної діяльності) та рівні (високий, достатній, середній, задовільний, низький) готовності майбутніх педагогів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.211.5
Шифр НБУВ: РА381148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Бурчак С. О. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Бурчак ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики. З'ясовано на основі аналізу науково-педагогічної літератури сутність понять "пізнавальний інтерес", "підготовка майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики", "готовність майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів". Підібрано педагогічні технології розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх вчителів початкової школи до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики й експериментально перевірено її ефективність у навчальному процесі. Визначено й обгрунтовано етапи процесу підготовки, доведено результативність впровадження структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх вчителів початкової школи до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.22 + В1 р21 р3
Шифр НБУВ: РА381870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Власенко С.П. 
Особливості становлення сучасної багаторівневої освіти вчителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.П. Власенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Розглянуто багаторівневу вищу освіту як явище перехідного суспільства. На підставі аналізу геополітичних, історико-педагогічних та етнорегіональних критеріїв висвітлено адаптаційні механізми вищої освіти провідних країн світу стосовно особливостей національної педагогічної освіти та специфіку підготовки вчителів початкових класів. Розглянуто комплекс критеріїв життєздатності багаторівневої освіти. Виділено інтегративні чинники: цілісність, сумісність, різноманітність, відкритість, демократичність, цінність, керованість, функціональність. Визначено поняття багаторівневої вищої педагогічної освіти, розроблено загальну, структурну, алгоритмічну та процесуальну моделі феномена. Наведено типологію студентів бакалаврату для удосконалення їх підготовки та диференціації навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА321826

Рубрики:

      
16.

Вовк В.П. 
Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Вовк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з соціально занедбаними учнями. Теоретично обгрунтовано та практично доведено необхідність формування у них психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії. Виділено конкретні професійно-психологічні якості, які є її складовими. Висвітлено причини соціальної занедбаності. Проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх становлення та цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого спецкурсу "Методика роботи з соціально занедбаними учнями".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч489.518.3 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА349824

Рубрики:

      
17.

Волик Л.В. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до полікультурного виховання учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волик ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано тенденції розвитку систем полікультурної освіти, а також досвід професійної підготовки майбутніх учителів в Україні та за кордоном. Виявлено зумовленість і необхідність врахування полікультурного виховання як компонента професійної освіти. Розроблено технологію підготовки майбутніх учителів початкової школи до полікультурного виховання учнів з урахуванням загальнопедагогічних умов, які забезпечують ефективність зазначеної підготовки. Запропоновано критерії діагностики майбутніх учителів початкової школи до полікультурного виховання учнів. Експериментально доведено дієвість наведеної технології, запропоновано та впроваджено спецкурс "Теорія та практика полікультурного виховання майбутніх педагогів початкової ланки освіти". Розроблено тезаурус змісту даної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА339459

Рубрики:

      
18.

Волошина О.В. 
Соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Волошина ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії. Висвітлено теоретичні засади соціокультурної підготовки вчителів початкової школи за умов європейської інтеграції. Визначено основні завдання соціокультурної підготовки вчителів початкової школи у зв'язку з модернізацією початкової освіти в Європейських країнах. Проаналізовано особливості та сучасні пріоритети розвитку професійної підготовки вчителів початкової школи в Об'єднаному Королівстві: Англії, Уельсі, Шотландії та Північній Ірландії. Досліджено організаційно-змістові засади соціокультурної підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії. Обгрунтовано рекомендації щодо використання ідей британського досвіду в соціокультурній підготовці вчителів початкової школи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА350107

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Гайдур М.І. 
Підготовка майбутніх вчителів до організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів в умовах інформаційного середовища: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М.І. Гайдур ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що формування готовності майбутніх педагогів до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи буде успішним, якщо зумовлюється високим рівнем обізнаності майбутніх педагогів з методиками, сучасними технологіями роботи в початковій школі, забезпечення інформованості майбутнього педагога щодо особистісно-професійного розвитку й оволодіння особистісно значущими засобами цього саморозвитку, поетапним набуттям студентами професійних умінь з організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, підтримкою включення майбутнього вчителя до активної творчої діяльності з перетворення педагогічної дійсності та самого себе.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Гарбузенко Л.В. 
Формування естетичної культури майбутніх учителів початкових класів засобами декоративно-ужиткового мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Гарбузенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сутність естетичної культури та її компонентів (інформаційного, емоційно-почуттєвого, діяльнісного). Обгрунтовано виховний вплив декоративно-ужиткового мистецтва на особистість майбутнього вчителя. Визначено критерії та рівні сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів з урахуванням рівня сформованості кожного компонента. Розроблено й апробовано педагогічні умови, досліджено етапи методики формування естетичної культури засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Висвітлено етапи: підготовчий, ціннісно-орієнтаційний, інформаційно-пізнавальний, художньо-творчий, діяльнісно-творчий.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю817.2:Щ12
Шифр НБУВ: РА312899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського