Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (50)Реферативна база даних (601)Книжкові видання та компакт-диски (767)Журнали та продовжувані видання (133)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 83
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ільчук Л. П. 
Психоаналітична модель художньої творчості: досвід теоретичних модифікацій: автореф. дис. ... канд. філософ. наук: 09.00.08 / Л. П. Ільчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 15 с. — укp.

Розглянуто психоаналітичну модель художньої творчості (ХТ) та визначено модифікаційні процеси післяфрейдівського періоду. Викладено типологію ХТ ("невротичний" - "шизофренічний" типи) та сформовано "портрет" митця у контексті "невротичної особистості нашого часу": "відсторонена особистість", неприйняття почуттів, усамітнене життя, "страх невизнання", аскетизм, "творча совість" на основі досліджень представників "глибинної" психології (К.-Г. Юнг) і неофрейдизму (К. Хорні, Е. Фромм). Розкрито значення патографії як засобу виявлення прихованих мотивів і стимулів ХТ. Вивчено український психоаналітичний досвід, що за сучасних умов сконцентрований на проблемах естетики психоаналізу, ХТ в контексті видової специфіки мистецтва та патографії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.291 + Ю945.401-953.6
Шифр НБУВ: РА382053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Алфьорова З.І. 
Візуальне мистецтво кінця ХХ - початку XXI ст.: автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 26.00.01 / З.І. Алфьорова ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження культурологічних і мистецтвознавчих аспектів становлення візуального мистецтва кінця XX - початку XXI ст. Розкрито сутність основних смислогенеруючих категорій - діяльності, комунікації, візуальності. Розглянуто проблеми морфогенезу сфери візуального та візуального мистецтва, зокрема, як динамічного цілісного явища кінця XX - початку XXI ст., розвиток якого підтверджує ідеї самоорганізації, поліонтологічності структурування систем у "нестабільному середовищі". Доведено, що кардинальні зміни у формогенезисі (гібридизації та концептуалізації візуальної форми) спричинили виникнення явищ "розсіювання" та формування інтегративного "візуального мислення", що ввібрало в себе акціонізм, проектний тип мислення, а також неканонічне пластичне мислення та нові технічні типи та підтипи (фотографічне, кінематографічне, телевізійне та відеомислення). Уперше в мистецтвознавстві візуальне мистецтво розглянуто як новий формат морфологічної структури сфери візуального, в якому реалізується весь "тезаурус бачення" (способи бачення), породжений візуальною культурою. З'ясовано, що використання такого "тезауруса бачення" дозволяє виокремлювати з культури повсякденності ті ресурси, без яких поповнення колосального "візуального архіву" людства неможливе. Доведено, що якісно новими умовами існування сучасного візуального мистецтва є ситуативність і втіленість. Зроблено висновок, що ситуативність на рівні припису означає реалізацію конкретних стратегій художнього "Я-проектування", а втіленість дозволяє сучасному художникові використовувати безліч форм репрезентації власних досягнень. Величезну кількість комбінацій цих візуальних форм розглянуто як версії художнього проекту. Виявлено, що візуальне мистецтво переборює ситуацію "розсіювання" і хаосу в постмодернізмі, а на наступному етапі свого розвитку починає "вибудовувати" "горизонтальні" лінії у морфогенезі, що дозволяє всій морфологічній моделі сфери візуального набути стійкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(0)63 + Ю812.451.0 + Ю945.42 +
Шифр НБУВ: РА359564

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Бєлоусова Р.В. 
Індивідуально-типові особливості комунікативної креативності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Р.В. Бєлоусова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {м.Одеса}. — О., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено новий підхід до операціоналізації поняття "комунікативна креативність" як інтегральної властивості особистості. Вперше експліковано та описано формально-динамічні та якісні показники комунікативної креативності. Досліджено психологічні особливості осіб, що відрізняються рівнем комунікативної креативності. Встановлено специфіку комунікативної креативності у осіб з різною емоційною диспозицією. Доповнено уявлення про системотвірну функцію емоційності як властивості особистості: виявлено, що специфіка комунікативної креативності детермінована емоційністю. Створено тест-опитувальник комунікативної креативності. Розроблено програму, спрямовану на корекцію основних компонентів даної якості у осіб юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА331413

Рубрики:

      
4.

Бідюк І. А. 
Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. А. Бідюк ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2011. — 20 с. — укp.

Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, тендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелектуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти та розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності / фімінінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості й ефективність психолого-педагогічного середовища, створеного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням тендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.32-513 + Ю937.3
Шифр НБУВ: РА380555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Бідюк О.В. 
Психоаналіз мікрообразів художнього тексту (на матеріалі творчості Ліни Костенко): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / О.В. Бідюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні аспекти прикладного психоаналізу. Вперше у вітчизняному літературознавстві розроблено конструктивну методологію психоаналітичного дослідження художнього твору на мікрорівні. Запропоновано проводити аналіз тексту з використанням найменших формальних елементів (мікрообразів), які є засобами творення індивідуально-авторського стилю та виразниками прихованого психічного змісту. Розкрито сутність мікрообразу та його психоаналізу. Запропоновано алгоритм психоаналітичного дослідження творчості письменника. Нову методологію психоаналізу мікрообразів художнього тексту розглянуто на прикладі творчості Л. Костенко. Виділено та систематизовано мікрообрази, які проектуються з індивідуального та колективного несвідомого письменниці, наведено їх психоаналітичну інтерпретацію. Вперше проаналізовано сновидні мікрообрази у творчості Л. Костенко. Розкрито значення трансформаційних процесів у межах архетипних пар. Запропоновано поділ трансформацій мікрообразів на види залежно від особливостей вираження архетипів та їх втілення у тексті. Висвітлено перспективи застосування психоаналізу до вивчення художньої творчості митця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.12 + Ю945.401-953.6 + Ш5(4УКР)6-4 Костенко Л.В. 54 +
Шифр НБУВ: РА363519

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Білоус В.П. 
Психологічні аспекти формування виконавської художньої майстерності: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / В.П. Білоус ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Запропоновано структуру майстерності музиканта-інструменталіста. Розглянуто аспект психологічного обумовлення майстерності. Значну увагу приділено емоційно-мотиваційним факторам. Обгрунтовано не тільки негативний, але й позитивний вплив хвилювання на музично-виконавську майстерність. У контексті суперечливості поглядів музикознавців та психологів стосовно значення темпераменту у формуванні художньої майстерності музиканта-інструменталіста опрацьовано характеристики типів темпераменту виконання і визначено сильні та слабкі сторони. Зазначено, що знання цих характеристик дозволяє розробити індивідуальний стиль артиста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.71 + Ю945.442 +
Шифр НБУВ: РА338827

Рубрики:

      
7.

Бірюкова Л.А. 
Психолого-педагогічні умови підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.А. Бірюкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади й науково обгрунтовано психолого-педагогічні умови диригентсько-хорової підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти. Розкрито сутність і структуру диригентсько-хорової підготовки студентів музично-педагогічних факультетів мистецтв: встановлено критерії, показники та рівні сформованості їх професійних умінь і навичок. Розглянуто мотиваційно-ціннісний, музично-професійний, когнітивно-знаннєвий, педагогічно-фаховий і творчо-самостійний компоненти диригентсько-хорової підготовки майбутнього керівника хору до продуктивної діяльності за умов загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7 р(4УКР)3-3 + Ю945.442 + Ю940.3 +
Шифр НБУВ: РА355040

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Банцер В.С. 
Психологічні чинники формування управлінської творчості керівника: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.С. Банцер ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування управлінської творчості керівника (УТК). Виокремлено такі критерії та показники УТК, як професійна самосвідомість, професійні знання та досвід взаємодії з підлеглими, професійне спілкування, професійне мислення, реалізація творчого потенціалу особистості керівника та побудова стосунків у професійному соціумі. Проаналізовано високий, середній і низький рівні розвитку УТК. Запропоновано програму формування УТК, яка включає тренінг, метою яких є розвиток показників управлінської творчості. Розроблено програму психологічного супроводу управлінської діяльності керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА370035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Будник С.М. 
Формування професійної готовності офіцерів-прикордонників до творчого вирішення завдань управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Будник ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено основні показники та критерії професійної готовності офіцера-прикордонника до творчого розв'язання завдань управлінської діяльності та розроблено методику визначення рівнів її розвитку. Обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічну програму формування даної готовності у слухачів Національної академії Державної прикордонної служби України у процесі навчання. Уточнено її псхологічну модель, розкрито суть, зміст і структуру професійної готовності офіцера-прикордонника до творчого вирішення завдань управлінської діяльності. Узагальнено основні погляди з проблеми формування професійної готовності офіцерів-керівників до творчого вирішення зазначених завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ц + Ю945.1 + Ц68,8(4УКР)1-5 +
Шифр НБУВ: РА345070

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Василькевич Я.З. 
Психологічні чинники процесуальної динаміки пошукової активності в умовах професійного навчання: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Я.З. Василькевич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Проведено теоретичний і експериментальний аналіз проблеми психологічних чинників процесуальної динаміки пошукової активності особистості за умов професійного навчання. Здійснено системно-змістовий аналіз поняття та психологічних особливостей даної активності та визначено зовнішні та внутрішні джерела й умови її прояву. Розроблено засади та методи емпіричного дослідження процесуальної динаміки пошукової активності. З'ясовано психологічні особливості її стимулювання та реалізації у процесі розв'язання творчих задач. Визначено та досліджено основні психологічні умови розвитку пошукової активності особистості у професійному навчанні. Експериментально підтверджено мобілізувальний ефект її стимуляції та виявлено особливості дії когнітивних і особистісних чинників динаміки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ч481.220 +
Шифр НБУВ: РА362209

Рубрики:

      
11.

Вельдбрехт О.О. 
Соціально-психологічна адаптованість творчої особистості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.О. Вельдбрехт ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше визначено й експериментально доведено існування прямої залежності між рівнем креативності та соціальною фрустрованістю особистості. Проаналізовано окремі характеристики виконання тестів творчих здібностей як маркери адаптаційного потенціалу особистості, виділено критерії креативності, що сприяють успішній адаптації індивіда (наслідування товстій лінії, розробленість малюнків у фігурних тестах). Створено модель оптимуму креативності, яка дозволяє узгодити протилежні наукові тенденції у тлумаченні зв'язку творчості з психічним благополуччям і соціально-психологічною адаптованістю людини. Зафіксовано та досліджено специфічні нелінійні зв'язки між креативністю та досліджуваними змінними (соціально-психологічна адаптованість, емоційний комфорт, самоприйняття). Уточнено уявлення про риси особистісної організації креативних осіб: потяг до домінування, несхильність до уникання проблем, схильність до виникнення емоційно негативних станів, перевага зовнішнього контролю над внутрішнім, неприйняття інших людей і низький рівень прийняття себе. Уточнено тлумачення феномену соціальної бажаності як особистісної характеристики, доведено існування зв'язку між рівнем творчих здібностей і несхильністю давати соціально бажані відповіді. Розкрито значення креативності як фактора соціально-психологічної адаптації індивіда, висвітлено культурний і соціально-історичний аспекти проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА362525

Рубрики:

      
12.

Вовк Т. В. 
Прочитання Шекспіра в романтичному програмному симфонізмі XIX століття (від образу до архетипу): автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Т. В. Вовк ; Нац. муз. акад. України ім. П.І. Чайковського. — К., 2011. — 18 с. — укp.

На рівні дії архетипів досліджено драматургічні особливості трактувань шекспірівських творів у провідних жанрах програмної симфонічної музики ХІХ ст. Така спрямованість дослідження обумовлена тим, що саме романтичний симфонізм став репрезентантом перших інструментальних прочитань Шекспіра. Обраний проблемний ракурс дозволяє проаналізувати та виявити не лише індивідуальні особливості музичних транскрипцій Шекспіра в кожному окремому випадку, а й композиторське колективне бачення шекспірівського генія для музичної естетики романтизму в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ВЕЛ)4-4 Шекспір В. 86 + Щ313(0)5-81 + Щ315.040-03(0)5-224 + Ю945.401-953.6
Шифр НБУВ: РА382974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Волженцева І.В. 
Оптимізація психічних станів студентів у навчальній діяльності засобами музичного впливу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.В. Волженцева ; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Систематизовано фактори, що впливають на психічний стан студентів у навчальній діяльності. Проведено системний аналіз екзаменаційного стресу, зокрема за ситуації коригувального впливу музикотерапії. Виявлено стан квазінорми - неабсолютної норми після здачі іспитів, за якої зберігається досить високий рівень психоемоційного напруження. Вирішено наукову проблему психолого-педагогічної корекції психічного стану студентів за умов екзаменаційного стресу засобами музичного впливу. Виявлено умови оптимізації психічних станів студентів у навчальній діяльності даними засобами. Доведено ефективність впливу музичних творів на психічний стан студентів за ситуації екзаменаційного стресу. Запропоновано періодизацію історичного досвіду використання музики для надання впливу на психічний стан людини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-69-9:Щ31 + Ю945.443 +
Шифр НБУВ: РА345659

Рубрики:

      
14.

Гавалешко О.М. 
Інтеграція комунікативних та творчих компонентів у структурі самосвідомості особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.М. Гавалешко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально проаналізовано інтеграцію комунікативних та творчих компонентів у структурі особистості. Досліджено психологічні особливості образу "Я" у структурі самосвідомості особистості. Висвітлено взаємозв'язок творчих і комунікативних складових самосвідомості, їх інтеграцію. Розроблено й апробовано програму тренінгових занять, спрямовану на розвиток комунікативних і творчих здібностей людини. Отримані дані засвідчили доцільність та ефективність застосування розробленої програми у практичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА316925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Гоцуляк 
Психологічні умови розвитку професійної креативності викладача іноземної мови: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Наталія Євгенівна Гоцуляк ; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. — Хмельницький, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1
Шифр НБУВ: РА358719

Рубрики:

      
16.

Гриненко І.В. 
Педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Гриненко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю. Здійснено аналіз дослідженої проблеми. Розкрито суть поняття "креативність майбутнього вчителя гуманітарного профілю". Виявлено особливості та структуру його креативності. Розроблено й обгрунтовано модель розвитку креативності майбутнього вчителя та впроваджено в навчальний процес технологію креативного багаторівневого кодування інформації, яка базується на трьох взаємопов'язаних методах інтелект-карт, АбРеСа (згортання смислу тексту) та консепту (розгортання смислової ідеї тексту).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА355591

Рубрики:

      
17.

Гузалова О.В. 
Педагогічні умови організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.В. Гузалова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблеми організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. Розкрито сутність понять "творчість", "творча діяльність", "організація творчої діяльності студентів ВТНЗ". Визначено критерії (генерувальний, моделювальний, аналітичний, діяльнісний), показники та рівні успішності творчої діяльності студентів ВТНЗ (креативний, продуктивний, комбінаційний, репродуктивний). Розроблено модель організації творчої діяльності, яка складається з трьох етапів (когнітивно-ознайомлювального, репродуктивно-коригувального та креативно-діяльнісного) та методику діагностики рівнів успішності творчої діяльності студентів ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)7-3,022 + Ю945.1-513.1 + Ч481.220
Шифр НБУВ: РА370232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Гуров С.Ю. 
Формування художнього смаку майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Ю. Гуров ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музики. Обгрунтовано зміст і структуру художнього смаку. Розкрито суть поняття "художній смак майбутнього вчителя музики". На основні розроблених критеріїв і показників діагностовано рівні сформованості даного смаку та встановлено чинники впливу на художній смак особистості. Виявлено педагогічні умови підвищення рівня художнього смаку майбутнього вчителя музики. Експериментально перевірено результати реалізації умов поетапного формування художнього смаку майбутнього вчителя музики у процесі його професійної підготовки. Установлено, що вплив на формування даного смаку має бути більш ефективним за умов: розвитку у майбутнього вчителя музики здатності до художньо-оцінювальної діяльності з метою реалізації контекстного підходу до професійної освіти; реалізації об'єктивного контролю за рівнем музично-професійних знань студентів з метою управління процесом формування художнього смаку майбутнього вчителя музики; створення внутрішньої та зовнішньої установок на сприйняття художньо-значущих музичних творів та їх педагогічного використання; формування готовності до сприйняття художньо-музичних образів як основи розвитку художнього смаку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.16 + Ю811.17 + Ю945.443 + Щ31 р(4УКР)31-34 +
Шифр НБУВ: РА359790

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
19.

Гусєва Т.П. 
Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.П. Гусєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у аспекті особистісного, креативно-комунікативного підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкрито суть поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчої мовленнєвої діяльності та творчого мовленнєвого спілкування. Доведено, що креативна особистість є цілісним суб'єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога. Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності під час підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, який містить компоненти, зокрема, мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, когнітивно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний. Обгрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості даних студентів за умов професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Запропоновано шляхи ефективного використання цього комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА344773

Рубрики:

      
20.

Дємєнтьєва К. Г. 
Психологічні особливості художньої діяльності артистів цирку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / К. Г. Дємєнтьєва ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2011 — укp.

Проаналізовано психологічні особливості художньої діяльності артистів цирку в зарубіжній і вітчизняній психології. Висвітлено морфологічі, праксіологічні, аксіологічні та онтологічі характеристики, що обумовлюють особливості художньої діяльності артистів цирку. Визначено структуру творчого потенціалу артистів цирку як суб'єктів художньої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.48 + Щ350:Ю9
Шифр НБУВ: РА377887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського