Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (111)Реферативна база даних (1028)Книжкові видання та компакт-диски (1690)Журнали та продовжувані видання (676)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю949.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 103
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іваненко Б.Б. 
Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Б.Б. Іваненко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Конкретизовано теоретико-концептуальні положення психодинамічної теорії. Обгрунтовано феномен та структуру особистісної психокорекції. Визначено можливості активного соціально-психологічного навчання (АСПН) у професійній корекції психолога. Здійснено організацію та проведення всіх етапів емпіричного й експериментального досліджень результативності особистісної психокорекції. Установлено стійкий взаємозв'язок особистісної відкоректованості практичного психолога з рівнем його професіоналізму. З'ясовано труднощі психокорекції психолога-початківця, спричинені особистісними характеристиками та специфікою групового психокорекційного процесу. Змодельовано схему структури особистісної психокорекції. Доведено психокорекційний ефект глибинно-психологічної роботи засобами АСПН. Запропоновано новий прийом особистісно-професійної психокорекції психолога-початківця, яким є безпосередня супервізія професійної роботи. Наголошено на визначенні критерія особистісної відкоректованості психолога-практика як основного орієнтира для майбутніх практичних психологів у особистісно-професійному становленні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р + Ю949.2 с1/8 +
Шифр НБУВ: РА337287

Рубрики:

      
2.

Іщук О.Ю. 
Психологічна підготовка вагітної жінки до перших пологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Ю. Іщук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості феномену психологічної готовності вагітної жінки до перших пологів і майбутнього материнства. Розкрито сутність поняття материнської ідентичності як психологічного новоутворення розвитку материнської сфери, яка є не лише її ядром, а й одним із ключових аспектів формування особистісної ідентичності жінки. Розглянуто вплив індивідуальних і вікових особливостей вагітної жінки на сприймання нею власної вагітності та рівень її психологічної готовності до майбутніх пологів і материнства. Зроблено експериментальну діагностику залежності між типами сприймання та налаштування до пологів і стилями підготовки до материнства. Розроблено й апробовано програму психологічного супроводу вагітності, в якій одним з основних завдань є підготовка жінки до пологів. Створено експрес-програму психологічної підготовки до пологів. Проаналізовано результати роботи психолога щодо підготовки жінок до пологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31 + Ю949.2 + Р716.116 +
Шифр НБУВ: РА358419

Рубрики:

      
3.

Алєксєєва Ю.А. 
Становлення моральної самосвідомості підлітків у процесі психологічного консультування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 19.00.07 / Ю.А. Алєксєєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру та вікові особливості формування моральної самосвідомості підлітків, визначено шляхи та запропоновано засоби консультативного впливу на її розвиток. Проаналізовано існуючі теоретичні підходи щодо вивчення проблем розвитку моральної самосвідомості та психологічного консультування пілітків у зарубіжній і вітчизняній психології, обгрунтовано методичні засади вивчення зазначеного утворення. Представлено результати дослідження структурних компонентів моральної самосвідомості (когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового), визначено критерії її оцінки, якими є осмислення моральних якостей, моральна рефлексія, інтроспекція, моральні цінності, почуття відповідальності, емпатія, самоконтроль, моральні дії, вчинки та рівні (високий, середній, низький) розвитку. Уточнено сутність поняття "моральна самосвідомість" і "моральна рефлексія". Обгрунтовано й апробовано модель консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків, що включає різні форми консультування (групову та індивідуальну, домашні завдання). На підставі впровадження моделі консультативної роботи виявлено динаміку розвитку компонентів моральної самосвідомості підлітків, що доводить ефективність її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.12 + Ю983.723 + Ю949.244 + Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА345639

Рубрики:

      
4.

Андрійчук І.П. 
Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.П. Андрійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито значення Я-концепції особистості у контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології. Виявлено показники й особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі. Обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції. Сформульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту освіти, активізація суб'єктності як умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння у навчальній діяльності, реалізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.29 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА324261

Рубрики:

      
5.

Афанасьєва Т. О. 
Психологічний супровід професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Афанасьєва ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему професійного розвитку майбутніх психологів у ВНЗ. Визначено сутність цього явища як складової динамічної структури. Розкрито структуру готовності до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію психологічного супроводу професійного розвитку майбутніх психологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю949.244
Шифр НБУВ: РА385961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Афузова Г. В. 
Психологічні особливості професійної спрямованості майбутнього психолога на корекційну підтримку дітей з психофізичними вадами: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Г. В. Афузова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

З'ясовано ступінь розробки даної проблеми у психолого-педагогічній літературі. Досліджено сутність, структуру та рівні розвитку професійної спрямованості особистості, зміст корекційної підтримки в контексті психологічної допомоги дітям з психофізичними вадами. Визначено психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх фахівців у галузі спеціальної психології та етапи її розвитку протягом професійного навчання. Розроблено й обгрунтовано зміст, форми та методи психологічного забезпечення процесу формування професійної спрямованості майбутніх психологів на корекційну підтримку дітей з порушеннями психофізичного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю948.2
Шифр НБУВ: РА373953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Біла О.Г. 
Психокорекційні можливості методу активного соціально-психологічного навчання (на матеріалі підготовки психологів-практиків): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Г. Біла ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено психокорекційні можливості методу активного соціально-психологічного навчання (АСПН) як методу групової корекції та наукового дослідження глибинно-психологічних передумов деструкцій суб'єкта у спілкуванні. Доведено, що результативність групової психокорекції за методом АСПН залежить від особливостей процесуальної психодіагностики, пов'язаної з об'єктивуванням несвідомих аспектів психіки, єдності психодіагностичної та психокорекційної процедур, урахування керівником групи АСПН групових психокорекційних факторів, а також забезпечення дієвості провідних механізмів психокорекції (позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю949.2
Шифр НБУВ: РА318180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Білуха Т.І. 
Розвиток особистості майбутнього психолога-практика засобами корекційно-виховного впливу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Білуха ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему удосконалення фахової підготовки психологів-практиків засобами корекційно-виховного впливу. Розкрито взаємозв'язки між виховним і психокорекційним процесами фахового становлення майбутнього спеціаліста у галузі практичної психології. Встановлено роль психокорекційного фактора, який забезпечують виховні засоби у процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Розширено уявлення про особливості застосування виховних засобів, інтегрованих з психокорекційними курсами у вищому навчальному закладі. Доведено, що розвитку особистості майбутнього психолога-практика сприяє впровадження у процес фахової підготовки засобів корекційно-виховного впливу, розроблених на психодинамічних засадах. З метою розвитку системи виховних засобів психокорекційного спрямування обгрунтовано необхідність впровадження у процес професійної підготовки психокорекційних курсів глибинно-психологічного змісту. Експериментально доведено ефективність використання засобів, які поєднують корекційний і виховний аспекти. Показано, що поєднання психокорекційного підходу та спонтанної творчості студентів під час проведення виховних заходів сприяє особистісному розвитку майбутнього психолога-практика. Здійснено емпіричне дослідження розвитку особистісних якостей майбутніх психологів-практиків корекційно-виховними засобами. Визначено корекційно-діагностичну та виховну спроможність методу аналізу комплексу тематичних психомалюнків, а також психокорекційної роботи з застосуванням предметної моделі (іграшки) з репертуару активного соціально-психологічного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА346624

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бабак К. В. 
Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Бабак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Здійснено системне теоретико-експериментальне вивчення змісту, структури й особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних і процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу на етапі первинної професіоналізації, розроблено, апробовано та доведено ефективність комплексної програми психологічного супроводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч479.511.203
Шифр НБУВ: РА381865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Бадалова М.В. 
Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв'язування консультативних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.В. Бадалова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв'язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв'язування даних задач. На базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс, застосування якого та оцінка даних, одержаних за його результатами за допомогою кореляційного, кластерного та факторного аналізу, дали змогу виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв'язування консультативних задач. Розроблено й апробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю935.131 +
Шифр НБУВ: РА329897

Рубрики:

      
11.

Байдарова О.О. 
Рефлексивне забезпечення соціального втручання в соціальній роботі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.О. Байдарова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено структуру професійної рефлексії соціального працівника, що забезпечує здійснення соціального втручання, та закономірності її розгортання. Проаналізовано теоретичні моделі соціального втручання та визначено функціональне місце рефлексії у процесі його реалізації. Доведено, що особливості структури професійної рефлексії фахівця з соціальної роботи зумовлені спрямуванням рефлексивного осмислення на об'єкт професійної ситуації та типом рефлексивного процесу. Визначено, що модель рефлексивного забезпечення соціального втручання містить компоненти: рефлексію спільної з клієнтом діяльності, рефлексію персональних позицій у структуруі взаємодії, рефлексію особистісної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.2 + Ю949.241 с + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА362802

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Башук Л. П. 
Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. П. Башук ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Висвітлено нові науково обгрунтовані результати з дослідження особливостей мотиваційної поведінки безробітної молоді. Проведено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуації безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованої психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій визначено стратегії, завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Ю949.241 с + У9(4УКР)249.202.2
Шифр НБУВ: РА373113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Берегова Н. П. 
Формування професійної готовності майбутніх психологів до роботи з проблемними клієнтами: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. П. Берегова ; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. — Хмельницький, 2009. — 20 с.: a-табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА370453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Бессонова Т.І. 
Система психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Бессонова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано, розроблено та впроваджено систему психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків. Проаналізовано теоретичні підходи та сформульовано психолого-педагогічні принципи побудови концептуальної моделі системи психолого-педагогічного захисту, яка містить певні компоненти, а саме: концептуальний (теоретичне уявлення про психолого-педагогічний захист дітей і підлітків за ситуації соціальної занедбаності), діагностичний (виявлення їх соціальної занедбаності й особистісної проблематики дітей та підлітків за допомогою психодіагностичного комплексу), практичний (програма поетапного захисту зовнішнього та внутрішнього світу людини з покращенням її особистісних динамічних і змістових показників розвитку), професійно-методичний (активація здібностей особистості фахівців до роботи з соціально занедбаними дітьми та підлітками). Виконання комплексної поетапної програми стосовно кожної дитини сприяє позитивній динаміці щодо зниження рівня прояву показників соціальної занедбаності, підвищення рівня соціально-психологічної адаптації, покращення соціальних умінь і навичок, поліпшення значень показників особистісної тривожності, міжособистісних взаємин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА343845

Рубрики:

      
15.

Бондаревська Л.Л. 
Переживання у структуруванні системних характеристик підсвідомого (на матеріалі АСПН): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Л. Бондаревська ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено феномен переживань та виявлено їх вплив на структурування системних характеристик підсвідомого. Висвітлено теоретичні підходи до проблеми переживань, здійснено їх порівняння з трактуванням феномену переживання, базуючись на психодинамічному підході. Розкрито психологічний зміст категорії значущих переживань та виявлено їх глибинно-психологічну суть. З'ясовано, що зазначений феномен детермінується зовнішніми впливами (подією) та глибинними механізмами психіки, які актуалізуються у синтезі з попереднім досвідом переживань. Доведено, що переживання інтегрує ставлення суб'єкта до події, у цьому процесі формується індивідуально-неповторне сприйняття ситуації. З'ясовано умови виникнення значущих переживань, доведено їх взаємозв'язок з психологічними захистами, на формування яких мала вплив психічна травма, з об'єктними відношеннями й умовними цінностями суб'єкта. Досліджено особливості впливу травмувальних переживань на тенденції до психічного вигорання, психологічної смерті, психологічної імпотенції. Обгрунтовано необхідність здійснення глибинної психокорекції впливу значущих переживань на деструктивні тенденції психіки. Доведено результативність психокорекції, проведеної у майбутніх психологів-практиків за методом АСПН у контексті виявлення значущих переживань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.216 + Ю932.2-35 + Ю949.24 +
Шифр НБУВ: РА352132

Рубрики:

      
16.

Бондаренко І.І. 
Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів- початківців: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.І. Бондаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Визначено комплекс умов ефективної професійної адаптації психолога на ранніх етапах професіогенезу, серед яких провідною є рівень сформованості особистісної готовності до фахової діяльності, що складається з трьох компонентів: рівня освітньої підготовки, структури інструментальної та психологічної готовності. Розроблено системну модель підготовки психолога до вирішення практичних завдань, де центральним компонентом є розвиток здатності цілеспрямованої діяльності у ситуаціях невизначеності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р +
Шифр НБУВ: РА330066

Рубрики:

      
17.

Борисюк А.С. 
Психологічні особливості формування професійних якостей майбутнього медичного психолога: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.С. Борисюк ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено специфіку формування професійно значущих якостей майбутніх медичних психологів у вищому навчальному закладі. Вперше запропоновано тактику прогностичного моделювання їх професійної підготовки, визначено її компоненти: орієнтаційно-оцінний, науково-теоретичний, операційно-дієвий, мотиваційний, професійно значущі якості особистості, готовність до професійної діяльності. Розроблено прогностичну модель формування професійних якостей фахівця, на основі якої можна здійснювати успішну підготовку майбутнього медичного психолога до професійної діяльності. Встановлено взаємозв'язок між групами професійно значущих якостей та методами їх формування. Проведено комплексне застосування цілеспрямованих методів впливу у навчально-виховній роботі з майбутніми медичними психологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р31(4УКР) + Р64 р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331576

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Ваврик Т.Ю. 
Психологічна діагностика та корекція схильності до девіантної поведінки працівників органів внутрішніх справ України: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / Т.Ю. Ваврик ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розкрито основні напрями формування особистості з девіантними рисами, такими як агресивність, ригідність, тривожність, підозрілість, зверхність, що становлять "симптомокомплекс девіантності". Обгрунтовано необхідність та запропоновано концепцію ранньої психодіагностики схильності працівників органів внутрішніх справ до девіантної поведінки. Визначено напрями профілактики та психологічної корекції девіантності. Створено програму її психокорекції, що використовує позитивні здобутки сучасних психотерапевтичних шкіл. Формою проведення корекційної роботи обрано групову психологічну корекцію, орієнтовану на максимальну стимуляцію активності учасників. В результаті застосування запропонованої програми виявлено позитивні зміни "профілю особистості", що підтверджується проведенням повторної діагностики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-81 с + Ю949.24 с + Х819(4УКР)112.01 р +
Шифр НБУВ: РА331578

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Варлакова Є. О. 
Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв'язання міжособистісних конфліктів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Є. О. Варлакова ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Вперше визначено соціально-психологічні чинники й умови готовності психологів до розв'язання міжособистісних конфліктів, розроблено й апробовано програму її формування. Уточнено теоретичні уявлення про зміст і структуру готовності майбутніх практичних психологів до розв'язання міжособистісних конфліктів. Систематизовано чинники виникнення міжособистісних конфліктів. Обгрунтовано зміст й розкрито особливості формування у психологів готовності до розв'язання міжособистісних конфліктів у процесі їх підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю954.04
Шифр НБУВ: РА384769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Вереіна Л.В. 
Формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу засобами психокорекції: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Л.В. Вереіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрано діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування даної емоційної орієнтації. Визначено й апробовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано пріоритетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Запропоновано послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікацію психокорекційних процедур побудовано з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. Підтверджено гіпотезу, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток в індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої психотехнічної процедури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.231 + Ю949.24 +
Шифр НБУВ: РА325296

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського