Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (81)Реферативна база даних (1988)Книжкові видання та компакт-диски (2702)Журнали та продовжувані видання (52)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю952$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 375
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрмакова Н.О. 
Психологічні особливості становлення довіри до себе в юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Єрмакова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено суть, роль, структуру довіри до себе в юнаків. Вивчено психологічні особливості її становлення, критерії, показники вимірювання, активізації умов, шляхів і засобів впливу на підсилення інтенсивності в них цієї соціальної установки. Проаналізовано науково-теоретичні концепції та підходи до вивчення проблеми довіри у зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено зміст і структуру (ефективну, когнітивну і поведінкову компоненти) довіри до себе, критерії її діагностування (самосприйняття, самоцінність, самоприхильність) та рівні прояву у юнацькову віці. Апробовано систему роботи з підсилення інтенсивності довіри до себе через створення психолого-педагогічних умов впливу на неї засобами психокорекції. На підставі кількісного та якісного аналізів результатів цієї апробації доведено ефективність використання даної програми у навчально-виховному процесі як чинника особистісного зростання студентів юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42 +
Шифр НБУВ: РА355356

Рубрики:
  

      
2.

Іванова О.В. 
Оціночні еталони як засіб діагностики індивідуально-психологічних властивостей особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Іванова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Захищається теоретичне та експериментальне дослідження вікових та індивідуально-психологічних властивостей особистості при нечіткому лінгвістичному оцінюванні в період юність - дорослість. В теоретичній частині вивчається механізм процесу оцінювання в світлі філософських та психологічних розробок і природа нечітких лінгвістичних оцінок, які використовуються при прийнятті рішення, виборі та оцінці альтернатив. Розкриваються загальні закономірності в оцінюванні, причому, індивід з його властивостями розглядається як достатньо ірраціональна частина аналітичної процедури оцінного процесу. В експериментальній частині роботи досліджуються стійкі взаємозв'язки між якісними поняттями та їх кількісними еквівалентами, що використовуються в процесі прийняття рішення; вивчаються взаємозв'язки між віковими та індивідуально-психологічними властивостями особистості та суб'єктивними оцінними еталонами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734с

Рубрики:

      
3.

Іванова О.В. 
Соціально-психологічна адаптація курсантів у вищому закладі освіти МВС як етап професійного становлення майбутніх співробітників пенітенціарної системи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Іванова ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Проаналізовано основні теоретичні підходи до проблеми соціально-психологічної адаптації в сучасній психологічній науці, визначено сутність процесу соціально-психологічної адаптації курсантів в спеціалізованому вищому закладі освіти Міністерства внутрішніх справ (ВЗО МВС) як етапу професійного становлення майбутніх працівників пенітенціарної системи. Запропоновано психодіагностичний комплекс методик дослідження перебігу та результатів соціально-психологічної адаптації курсантів у навчальному закладі закритого типу. Досліджено залежність соціально-психологічної адаптації курсантів від їх індивідуально-типологічних особливостей та соціально-психологічних особливостей ВЗО МВС кримінально-виконавчого профілю. Визначено особистісні типи адаптивної поведінки, динамічні характеристики адаптаційного процесу. Обгрунтовано і розроблено модель психолого-педагогічного забезпечення оптимізації процесу адаптації курсантів до навчально-службової діяльності у ВЗО МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Ю952.14 + Х884.9(4УКР)п

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Іванцев Л.І. 
Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній з яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної та цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань з реальністю, життєвої перспективи і методів реалізації життєвих планів та намірів. Модель застосовано до процесу експериментального з'ясування характеристик процесу формування в студентів технологій життєтворчості. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.23 + Ч421.421 +
Шифр НБУВ: РА327324

Рубрики:

      
5.

Іванцев Н.І. 
Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів. Визначено структуру змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміку. Обгрунтовано модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності та діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Проаналізовано визначальні фактори, що зумовили своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій. Запропоновано схему їх діагностики та класифікації. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їх професійної та особистісної ідентичності. Висвітлено якісну та кількісну процедури діагностики динаміки, використаних для урахування особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів у процесі опанування ними програми вузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю952.2 + Ю959.0-990
Шифр НБУВ: РА312532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Ігнатович О.М. 
Психологічні особливості творчої самодіяльності особистості як умови професійної підготовки майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Ігнатович ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано психологічний принцип творчої самодіяльності особистості на підставі теоретико-методологічного аналізу та оновлення філософського принципу творчої самодіяльності суб'єкта, що уперше був запропонований на початку минулого століття С.Л.Рубінштейном. Розроблено на його основі положення особистісно центрованої технології професійної підготовки майбутніх психологів. Експериментально перевірено методику вивчення психологічних особливостей творчої самодіяльності. Визначено психологічний механізм, особливості, критерії, форми, прийоми та техніку творчої самодіяльності особистості майбутніх психологів. Розроблено концептуальну модель формування здатності особистості до творчої самодіяльності під час підготовки студентів до професійної психологічної діяльності, можливості підвищення ефективності якої досліджено за умови організації системи творчої самодіяльності особистості та розвитку відповідних професійних здібностей студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА329784

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Ісаєнко О.С. 
Агресія в системі комунікації "мати - дитина" як фактор соціальної дезадаптованості молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Ісаєнко ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Одержано нові дані про структуру та динаміку агресивної комунікації у парі "мати - дитина". Досліджено феномени невербальної комунікації матері й дитини, в яких описано особливості інтервенції матері в простір дитини під час навчання. Визначено залежність показників соціальної дезадаптованості молодшого школяра від проявів агресії в комунікації матері та дитини. Визначено складний характер залежності, за якої соціальна дезадаптованість школяра пов'язана з високим і низьким рівнем агресії у парі "мати - дитина". Проаналізовано конструктивні аспекти агресії, емпірично обгрунтовано дезадаптивну роль дефіцитарної агресії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю956-994-06-734 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА351588

Рубрики:

      
8.

Ічанська О.М. 
Становлення особистісної ідентичності в ранньому юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Ічанська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність, роль, структуру особистісної ідентичності (ОІ), вивчено механізми, психологічні особливості її становлення, визначено засоби оптимізації даного процесу в ранньому юнацькому віці. Проаналізовано теоретико-методологічні засади вивчення проблеми (ОІ) у вітчизняній та зарубіжній психології, з'ясовано зміст, структуру та вікові особливості становлення ОІ. Виявлено, що становлення ОІ як динамічного переживання внутрішньої цілісності та безперервності особистості в ранньому юнацькому віці відбувається в процесі подолання вікової кризи через активізацію механізмів становлення ОІ засобами психокорекції. Представлено результати дослідженння особливостей становлення структурних компонентів ОІ (когнітивного, емоційно-оцінного, часового), на основі яких визначено критерії (ідентифікацію з власним "Я", емоційно-ціннісне самостановлення, часову транспективу) та рівні становлення ОІ (низький, середній, високий). Теоретично обгрунтовано та апробовано психокорекційну модель становлення ОІ учнів раннього юнацького віку, спрямовану на створення умов для продуктивного подолання вікової кризи через активізацію механізмів становлення ОІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.403 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА317601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Абдюкова Н.В. 
Психологічні особливості соціалізації сучасного підлітка: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.В. Абдюкова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Висвітлено теоретичні аспекти проблеми соціалізації сучасного підлітка. З'ясовано змістовну та процесуальну сторони соціалізації підростаючої особистості. Виявлено умови і чинники, що впливають на ефективність процесу соціалізації сучасного підлітка. Визначено шляхи оптимізації даного процесу за сучасних умов. Вперше розкрито особливості сучасного процесу становлення підростаючої особистості, а також здійснено їх порівняння з особливостями соціалізації підлітків 1970 - 80-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА308659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Аблітарова А. Р. 
Особливості статеворольової соціалізації дошкільників різних етнічних груп: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. Р. Аблітарова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Визначено зміст, структуру статеворольової соціалізації дітей 5 - 6-ти років. Узагальнено теоретичні уявлення щодо структури статеворольової соціалізації дітей старшого дошкільного віку за умов полікультурного суспільства. Статеворольова соціалізація розуміється як процес засвоєння особистістю соціокультурних цінностей, які обумовлюють більшість особливостей статеворольової поведінки. В її структурі виділено когнітивний, емоційно-цінісний і діяльнісний компоненти. Результатом педагогічного впливу в процесі статеворольової соціалізації дітей є статеворольова соціалізованість, яка кваліфікується вмінням сприймати статеві стереотипи та цінності, застосовувати стандартні мовленеві конструкти, жести, символи, які характерні для представників певної статі, сформованості відповідного статевого типу особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.358 + Ю952.1-734
Шифр НБУВ: РА375873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Адамська З.М. 
Психолого-педагогічні засади розвитку суб'єктності майбутніх психологів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З.М. Адамська ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

До наукового обігу вперше введено поняття "суб'єктність майбутніх психологів" як інтегральної властивості особистості. Конкретизовано структуру суб'єктності, визначено критерії та рівні її розвитку у студентів-психологів. Виявлено взаємозв'язки між окремими складниками цілісної структури суб'єктності. Обгрунтовано психологічні умови (використання інтерактивних методів навчання, актуалізація розвивального потенціалу психологічної освіти, проблематизація освітнього змісту, активація самостійності студентів) і розроблено програму психолого-педагогічного супроводу розвитку суб'ктності майбутніх фахівців у сфері психології. Доповнено змістові характеристики особистісного та професійного становлення майбутніх психологів у ВНЗ за критеріями локусу контролю, відповідальності, рефлексивності, осмисленості життя, самоставлення, учбово-професійної мотивації, прагнення до самоактуалізації. Уточнено наукове уявлення про особливості та тенденції особистісного становлення майбутніх психологів на етапі професійної підготовки, розкрито значення діалогу як універсального механізму розвитку суб'єктності студентів у контексті вищої професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю9 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА369918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Алексєєва Т.В. 
Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.В. Алексєєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено теоретичні та емпіричні дослідження особливостей динаміки різнорівневих проявів адаптації студентів за умов вузу. Явище психологічної адаптації до вузівського навчання проаналізовано як етап особистісного та професійного розвитку студентів. Досліджено прояви адаптації особистості студентів на трьох рівнях (психофізіологічному, індивідуально-психологічному та соціально-психологічному) у період їх навчання у вузі з першого до четвертого курсу, виявлено зв'язок та співзалежність між факторами, які впливають на процес адаптації та його проявами на різних стадіях даного явища. Встановлено тенденцію впливу показників особистісного фактора адаптації (особистісної тривожності, екстернальності-інтернальності, типологічних особливостей темпераменту) на прояви адаптації, з'ясовано її роль у визначенні напрямку особистісного розвитку студентів, що проявляється у змінах їх ціннісних орієнтацій та видах мотиваційної спрямованості. На підставі комплексного аналізу взаємодії факторів та проявів адаптації вияввлено відмінності в характері адаптації, її стадіях та формах, що пов'язано з пошуком професійної спеціалізації та специфікою етапу попередньої адаптації до професійної діяльності за умов вузу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю952.14 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА330992

Рубрики:

      
13.

Аніщук А.М. 
Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / А.М. Аніщук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розглянуто нові суспільні вимоги до дошкільної освіти. З'ясовано стан розробки проблеми мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі у вітчизняній і зарубіжній науці. Обгрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження у дошкільному дитинстві. Визначено компоненти, критерії за їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка передбачає застосування методів і засобів ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу за умов комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс таких умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.336 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА360780

Рубрики:

      
14.

Ангєліс К. О. 
Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. О. Ангєліс ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізми особистісної рефлексії підлітка (самоорганізації, самомобілізації, перенесення, культурно-етнічної ідентифікації, трансцендентного передбачення). Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів з метою розвитку їх особистісної рефлексії та пізнавальної активності. Встановлено психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії зумовлюється пізнавальною активністю школярів шляхом діалогічного наповнення мотиваційної, змістової й операційної сторін пізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє спеціально організована пізнавальна діяльність підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА370992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Андрійчук І.П. 
Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.П. Андрійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито значення Я-концепції особистості у контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології. Виявлено показники й особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі. Обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції. Сформульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту освіти, активізація суб'єктності як умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння у навчальній діяльності, реалізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.29 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА324261

Рубрики:

      
16.

Андрощук О. Ю. 
Психологічні особливості соціалізації майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.09 / О. Ю. Андрощук ; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. — Хмельницький, 2009. — 20 с.: a-рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ц68,8(4УКР)1-302.1
Шифр НБУВ: РА370454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Антоненко І. Ю. 
Особливості механізмів психологічного захисту особистості в системі педагогічної взаємодії : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. Ю. Антоненко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено способи психозахисної регуляції особистості на рівні організації її активності та самореалізації. Розглянуто особливості психологічного захисту дітей порівняно із захистом педагогів і розкрито вікові закономірності формування дитячого психологічного захисту та їх взаємозалежність від використання педагогами певного педагогічного стилю. Розроблено комплекс дослідних методик, спрямованих на виявлення механізмів психологічного захисту особистості в системі педагогічної взаємодії, що окреслює конструктивні механізми психологічного захисту особистості й умови їх формування. Висвітлено корекційно-розвиваючу програму формування конструктивних механізмів психологічного захисту особистості в системі педагогічної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА375077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Антонець М.О. 
Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.О. Антонець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено особливості становлення самосвідомості в дітей-погодків у порівнянні з близнюками та різновіковими дітьми. Розроблено дослідницьку модель формування самосвідомості у сибсів. У родинах погодків, близнюків та різновікових дітей зазначено відповідно симетричні, метакомплементарні та комплементарні стосунки, які відображаються в діадному спілкуванні сибсів. Показано, що ці стосунки впливають на виникнення узгодженої схильності до орієнтації в соціальному середовищі в погодків, у близнюків - протиставної схильності, а у різновікових дітей - іррадійованої. В погодків зазначено тенденцію до резонансних здібностей та тенденцію до більшої активності чи саморегуляції. Константовано ймовірність виникнення в погодків схожої з близнюками феноменології у поведінці. Знайдено специфічні діадні феномени спілкування в погодків: феномен "напруженої близькості" та феномен "тимчасового обопільного запозичення поведінки". В погодків виявлено порівняльну форму функціонування самосвідомості, у близнюків - приховану (латентну) форму, а у різновікових дітей - відкриту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.328 +
Шифр НБУВ: РА322465

Рубрики:

      
19.

Бєлякова С. М. 
Соціально-психологічні детермінанти особистісного розвитку близнюків у період дорослішання: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Бєлякова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011 — укp.

Проаналізовано соціально-психологічні детермінанти особистісного розвитку близнюків у період дорослішання. Наведено результати дослідження особистісного розвитку монозиготних близнюків підліткового віку, які знаходилися в стані близнюкової ситуації. Визначено особливості соціально-психологічного простору близнюкової пари, зокрема, мікросоціуму близнюків (близнюкової діади), диференціацію близнюків за типами внутрішньопарних ставлень. Набуло подальшого розвитку уявлення про близнюкову ситуацію як провідну соціально-психологічну детермінанту особистісного розвитку монозиготних близнюків підліткового віку, що визначає їх міжособистісні взаємини у діаді. Доведено ефективність розвивальної програми сприяння особистісному зростанню підлітків-близнюків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-201 + Ю983.402.2 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА377897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Бігун Н.І. 
Психологічні умови особистого розвитку підлітків з депресивними розладами: автореф. дис... канд. екон. наук: 19.00.07 / Н.І. Бігун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічні умови особистісного розвитку підлітків з депресивними розладами. Встановлено ступеневий зв'язок взаємозалежності та психологічних умов особистісного розвитку підлітків та їх форм депресивних розладів. Виокремлено систему психологічних умов особистісного розвитку, що відіграють роль механізмів виникнення депресивних розладів і систему психологічних умов корекції та оптимізації особистісного розвитку підлітків як основи подолання в них депресивних розладів. Обгрунтовано доцільність застосування особистісного підходу до вирішення проблеми підліткових депресивних розладів. Розроблено й апробовано програму подолання депресивних розладів у підлітків. Ефективність програм доведено позитивною динамікою формування конструктивних психологічних умов і тенденцій особистісного розвитку школярів підліткового віку в експериментальній групі. На підставі результатів проведеного дослідження розроблено рекомендації для психологів закладів освіти, соціальних педагогів, вчителів, батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Р733.64-324 +
Шифр НБУВ: РА364832

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського