Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (144)Книжкові видання та компакт-диски (210)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.620.2-81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кузікова С.Б. 
Корекція Я-концепції як умова подолання конфліктності у підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.Б. Кузікова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано психологічний зміст і причини виникнення внутрішньої та зовнішньої конфліктності підлітка. Розглянуто особливості становлення Я-концепції у молодшому підлітковому віці, її вплив на поведінку підлітка та формування його особистості загалом. Теоретично та практично обгрунтовано необхідність переростання корекції у самокорекцію як умови ефективного розв'язання задач корекції. Розроблено та обгрунтовано програму та методичне забезпечення корекції Я-концепції підлітків з метою зниження їх конфліктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА309235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бушай І.М. 
Психологічні особливості розвитку "Я - образу" акцентуйованих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Бушай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання процесу становлення "Я - образу" підлітків з найбільш поширеними акцентуаціями характеру. Теоретично обгрунтовано модель формування "Я - образу" підростаючої особистості. Встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів моделі "Я - образу" (когнітивного, емоційно-оцінного, поведінкового) в поєднанні з індивідуально-психологічними характеристиками чотирьох найбільш поширених у сучасних школярів типів акцентуацій - лабільної, демонстративної, гіпертимної, нестійкої. Практично перевірено систему психокорекційної роботи, зорієнтованої на оптимізацію розвитку адекватного "Я - образу" підлітків-акцентуантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА312360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Широкорадюк Л.А. 
Психолого-педагогічні причини лихослів'я та особливості його прояву у шкільному середовищі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.А. Широкорадюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано психологічну природу лихослів'я, запропоновано варіанти класифікації лихослів'я. Встановлено, що найбільш дошкульними та образливими є лихослів'я, які знецінюють природні, душевно-духовні, власне суб'єктні властивості людини. Кількісний та якісний аналіз емпіричних даних дозволив встановити особливості прояву лихослів'їв у шкільному середовищі та у сім'ї. З'ясовано ситуації, що провокують поширення лихослів'я серед учнів. На підставі результатів психодіагностичного дослідження встановлено залежність інвективної поведінки від індивідуально-психологічних особливостей досліджуваних (агресивності, тривожності, способу реагування у конфліктній ситуації, емпатії). Теоретично обгрунтовано і апробовано методичні засоби профілактики та корекції лихослів'їв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч421.352.25
Шифр НБУВ: РА316863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Шебанова В.І. 
Діагностика та корекція агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / В.І. Шебанова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано психологічні підходи до феномену дитячої агресивності. Розглянуто особливості дітей з порушеннями психічного розвитку на підставі саногенного підходу з урахуванням клінічних, психологічних та педагогічних позицій. Теоретично обгрунтовано діагностичний інструментарій для виявлення особливостей агресивної поведінки в молодших школярів з порушеннями психічного розвитку. Запропоновано та апробовано методики: "Тест ситуацій" і "Опитувальник форм агресивного реагування". Проаналізовано дані констатуючого та формуючого експериментів. Встановлено, що перебільшення деструктивної агресії за реактивним типом у паттерні поведінки учнів класів інтенсивної педагогічної корекції пов'язано з потенціально агресивним відчуттям та потенціально агресивною інтерпретацією, що формуються під впливом комплексу негативних факторів мікросоціального середовища. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель психокорекції агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3 + Р733.64-5 + Ю948.25 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: ДС320700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Кочемировська О.О. 
Психологічні особливості уявлення та переживання насильства молодшими підлітками та юнаками (психосемантичний підхід): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.О. Кочемировська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

На підставі вивчення категоріальної структури семантичного простору поняття "насильство" та особливостей поведінки в конфліктних ситуаціях 53 підлітків 12 - 17 років в межах суб'єктної парадигми визначено чинники, що є основою мотиваційної готовності до актуалізації віогенних діянь молодшими підлітками та юнаками та призводять до поширення насильницької поведінки в підлітковому середовищі. Визначено вікову динаміку та гендерну специфіку нормативно-оцінювальних та змістовних характеристик суб'єктивного образу насильства, який існує в молодших підлітків та юнаків. Створено програму психологічної профілактики та корекції їх насильницької поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + С5*333.73 + Ч421.314
Шифр НБУВ: РА320686 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Удалова О.А. 
Профілактика асоціальної поведінки учнів закладів профтехосвіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Удалова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано положення щодо виховної діяльності інженерно-педагогічних колективів ПТУ з профілактики асоціальної поведінки серед учнів як педагогічної системи. Розкрито об'єктивні соціально-педагогічні передумови реформування змісту, форм і методів роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів, суть асоціальної поведінки учнів і роль спеціальних технологій виховної діяльності у формуванні звички правильної поведінки. Розроблено модель і науково обгрунтовано необхідність функціонування спеціальної організаційно-педагогічної системи методичного навчання педагога для виконання ним функцій вихователя як організатора виховної роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів ПТУ в системі позаурочної виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА320837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Федоришин Г.М. 
Психологічні детермінанти шкільної дезадаптації підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Федоришин ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано підходи вчених різних галузей психологічної науки до трактування природи та детермінації об'єкта дослідження. Уточнено зміст поняття "шкільна дезадаптація" у контексті вікової та педагогічної психології. Встановлено сутнісні характеристики ціннісно-мотиваційної сфери підлітків з різним типом адаптаційного процесу. Розроблено та апробовано модель шляхів подолання шкільної дезадаптації у підлітковому віці, а також оцінено її ефективність. Наведено методичні рекомендації щодо проведення профілактичної та психокорекційної роботи психологічної служби загальноосвітньої школи з підлітками, схильними до дезадаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.1-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА319697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Завацька Н.Є. 
Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Є. Завацька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Здійснено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. У підлітків, які вживають опіоїди, виявлено виражену імпульсивність, конфліктність, схильність до ризику, відсутність належної довільної регуляції поведінки, особистісну незрілість, неконформність поведінки. Зазначен, що підліткам, які вживали канабіоїди, притаманні замкнутість, пасивність, некомунікабельність, ірраціональність суджень і вчинків, емоційна холодність. У більшості підлітків, які вживали алкоголь, спостережено ініціативність, гіперактивність, поверховість і нестійкість інтересів, легкість прийняття рішень, відсутність розбірливості у контактах, некритичне ставлення до своїх помилок і недоліків. Виявлено різні види агресії підлітків зазначених груп. Доведено, що на стадії психічної залежності від наркотиків виникає нівелювання особистісних особливостей, вираженими брутальністю та цинізмом. Впроваджені методи психічної корекції побудовано на принципах урахування особливостей поведінки підлітків відповідно до специфіки їх особистісних особливостей, залежних від різновиду вживаної наркотичної речовини. Розроблено комплекс специфічних вправ згідно з особистісною диференціацією підлітків з залежною поведінкою, зумовленою вживанням наркотичних засобів. Доведно, що психокорекційна програма сприяє підвищенню соціальної адаптації підлітків, що пройшли курс лікування, формуванню у них відповідальності, навичок самоконтролю, значному зниженню агресивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА317568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Пономаренко І.Л. 
Розвиток рефлексивності у підлітків з відхиленою поведінкою: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Л. Пономаренко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 16 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено когнітивні підстави формування та корекції відхиленої поведінки. На підставі аналізу уявлень про рефлексію, у теоріях наукової раціональності та теоріях навчання, а також підходів до розуміння джерел девіантності теоретично типологізовано можливі варіанти взаємозв'язку між формами поведінки підлітків у період кризи дорослішання та їх рефлексивністю. Відокремлено групу підлітків, відхилена поведінка яких зумовлена низьким рівнем рефлексивності. На підставі розуміння уявлень про ієрархію потреб у рефлексії та її механізми, а також з урахуванням необхідності формування у підлітків психологічного запиту розроблено тренінг, що містить етапи: актуалізації когнітивного компоненту переживання, ініціації когнітивного дисонансу, формування навичок рефлексивного переносу. Запропоновано розуміння змістовної рефлексії як маркера високої рефлексивності, а також відокремлення компонентів рефлексивності. Розроблено процедуру перманентної та підсумкової діагностики ефективності корекційної програми розвитку рефлексивності. Констатовано, що зниження рівня агресивності та негативізму в підлітків корекційної групи зумовлені цими когнітивними змінами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.510.2 + Ч421.334 +
Шифр НБУВ: РА326420

Рубрики:

      
10.

Ролінський В.І. 
Соціально-педагогічні умови профілактики насильства щодо підлітків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.І. Ролінський ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання профілактики насильства щодо учнів-підлітків. Розроблено й експериментально апробовано соціально-педагогічні умови, форми та методи профілактики фізичного та психічного насильства щодо підлітків. Охарактеризовано вікові, гендерні та індивідуальні особливості прояву насильства у поведінці підлітків. Запропоновано методики дослідження сформованості відповідальної поведінки як засобу підвищення ефективності профілактичної роботи. Обгрунтовано необхідність удосконалення навчально-виховного процесу шляхом застосування комплексного підходу в процесі педагогічної діагностики та розширення соціального досвіду підлітків, а також формування життєвих навичок захисту своїх прав та інтересів у різних формах самоврядування. Встановлено доцільність реалізації потенціалу сімейного виховання у запобіганні випадкам та подоланні насильства щодо підлітків шляхом підвищення педагогічної культури батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю948.23-734 + Ю983.620.2-81 + С5*148:Ч30 + С5*333.73 +
Шифр НБУВ: РА337768

Рубрики:

      
11.

Кацеро А.О. 
Особливості образу Я у бездоглядних підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / А.О. Кацеро ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків та підлітків, які розвиваються за сприятливих соціальних умов. Відзначено, що результатом психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів є цілісна система. Показано, що під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цілісність і провідним стає мотив самозахисту як засіб самоствердження, звільнення від суперечностей, в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій та поведінки. Визначено критерії та показники виміру особливостей образу Я у бездоглядних. Висвітлено основні підходи до вивчення психологічної суті структури та функцій уявлень про себе у підлітка, схильного до перебування у стані бездоглядності і до розуміння образу Я як фактора розвитку. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що спонукають до стану баздоглядності, визначальним з яких є трансформований (викривлений) образ Я. Розглянуто можливість використання одержаних результатів у психологічній роботі з бездоглядними підлітками, спрямованій на забезпечення оптимізації у них процесу розвитку образу самого себе.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.2 + Ю983.620.2-81 +
Шифр НБУВ: РА338304

Рубрики:

      
12.

Вєйландє Л.В. 
Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Вєйландє ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки. Визначено сутність професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності з учнями даної категорії, розглянуто її компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Науково обгрунтовано й уточнено змістову характеристику поняття "девіантна поведінка". Розроблено й експериментально апробовано структурну модель формування готовності студентів університету до роботи з підлітками-девіантами. Визначено ефективні педагогічні умови реалізації даної моделі у процесі вузівського навчання майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю983.620.2-81 +
Шифр НБУВ: РА335835

Рубрики:

      
13.

Хархан О.М. 
Психологічні особливості віктимної поведінки підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Хархан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний та емпіричний аналіз феномена підліткової віктимності, в якому розширення сфери психологічного знання шляхом розвитку психоаналітичної психотерапевтичної практики з підлітками та їх адаптації до вітчизняної наукової традиції є структурним необхідним компонентом. Розроблено й апробовано модель психопрофілактичної та психотерапевтичної допомоги віктимним підліткам за сучасних умов. Встановлено, що віктимні підлітки, це особи, які жертвують своїм "Я" з метою їх прийняття до родинної системи. Показано вплив особливостей психологічних захисних механізмів батьків на процес дезадаптації та формування віктимності. Виявлено відмінності впливу захисних механізмів батьків і матерів або людей, які їх замінюють. Показано, що форми віктимності відповідають формам провакації можливого агресора - агресивній поведінці з вербальними та невербальними компонентами, провокативній пасивній поведінці та випадковій провокативній поведінці, що базується на інтелектуальній недостатності підлітка. Розроблено методику діагностики типу віктимності підлітків. Створено модель психотерапевтичної та психопрофілактичної допомоги травмованим підлітками. Обгрунтовано можливість ефективного застосування результатів наукового дослідження у роботі психолога-судового експерта, який визначає ступінь вини потерпілого в ситуації пережитого насильства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.402.2 + Х883.9(4УКР)52 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА344612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
14.

Попов М.А. 
Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.А. Попов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено основні етапи розвитку проблеми корекції їх поведінки. Розкрито сутність, структуру та зміст даної корекції, а також концептуальну своєрідність поняття "важковиховуваність" в його історичній ретроспективі. Обгруновано та перевірено педагогічні умови корекції поведінки таких учнів. Створено й апробовано цільову програму, реалізація якої забезпечує успішну корекцію поведінки даних старшокласників. Розроблено проблемний семінар з питань діяльності класного керівника та наведено методичні рекомендації щодо організації виховної роботи з даною категорією школярів та їх сім'ями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ю949.244 +
Шифр НБУВ: РА344659

Рубрики:

      
15.

Сущенко 
Соціально-психологічні особливості особистості підлітків та молоді, схильних до протиправної поведінки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / Наталя Олександрівна Сущенко ; Харківський національний ун-т внутрішніх справ. — Х., 2007. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.9(4УКР)52:Ю9 + Ю947.1-734 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА359800

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Ткач Р.М. 
Психологічна допомога підліткам, схильним до бродяжництва: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р.М. Ткач ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено соціальний феномен "втечі з дому та бродяжництво підлітків", виокремлено його різновид, який можна кваліфікувати як девіантну поведінку. Запропоновано класифікацію підлітків, схильних до бродяжництва. Виявлено мікросоціальні (психологічні труднощі й ускладнення, зумовлені найближчим соціальним оточенням) та індивідуально-психологічні чинники, що зумовлюють бродяжництво підлітків. Розроблено модель (зміст, програму та технологію) психологічної допомоги підліткам, схильним до бродяжництва. Наведено результати її експериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю984.010.2-70 +
Шифр НБУВ: РА352189

Рубрики:

      
17.

Зобенько Н.А. 
Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації (1990 - 2005 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.А. Зобенько ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічну діяльність навчальних, позашкільних, реабілітаційно-виховних закладів, соціальних служб Російської Федерації з профілактики девіантної поведінки неповнолітніх, розкрито її сутність, причини та основні прояви, проаналізовано сучасну систему профілактики, а також зміст і педагогічні технології корекційно-реабілітаційної роботи з дезадаптованими дітьми як важливої складової системи профілактики девіантної поведінки. Обрунтовано ефективність профілактичної роботи, концептуальні положення щодо удосконалення системи профілактики девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації та Україні, результати аналізу джерельної бази дослідження, зокрема чинного законодавства. Визначено шляхи використання системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх Росії в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ч33(4РОС)64 + С5*36 +
Шифр НБУВ: РА350758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
18.

Панасенко Н.М. 
Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування образу "Я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. У педагогічній та віковій психології проблема такої поведінки підлітків є однією з найбільш актуальних. За умов перебудови суспільства процес формування образу "Я" неповнолітніх характеризується зниженням значущості уявлень про базові морально-етичні принципи поведінки. Вірогідно встановлено відчуження від суспільства та його цінностей, дисгармонійну трансформацію образу "Я" акцентуйованого підлітка з девіантною поведінкою. Особливості образу "Я", його компонентів розглянуто як потенційне джерело змін, розвитку та як регулятор поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.620.2-81 +
Шифр НБУВ: РА352267

Рубрики:

      
19.

Вовк В.П. 
Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Вовк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з соціально занедбаними учнями. Теоретично обгрунтовано та практично доведено необхідність формування у них психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії. Виділено конкретні професійно-психологічні якості, які є її складовими. Висвітлено причини соціальної занедбаності. Проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх становлення та цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого спецкурсу "Методика роботи з соціально занедбаними учнями".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч489.518.3 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА349824

Рубрики:

      
20.

Федоренко О.І. 
Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Федоренко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Визначено теоретичні, методологічні та правові засади підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ (ОВС) до соціальної та виховної роботи з підлітками. Проаналізовано закордонний досвід підготовки поліцейських і особливості їх роботи щодо профілактики правопорушень підлітків. Розроблено критерії, показники та рівні готовності майбутніх працівників міліції до зазначеної роботи. Проаналізовано проблему правопорушень підлітків. Обгрунтовано та створено класифікацію категорій підлітків, що потребують соціальної та виховної роботи працівників правоохоронних органів, обгрунтовано її модель. Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками. Визначено зміст підготовки, етапи здійснення, методи, форми й умови її ефективної реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ю983.620.2-81 + Х819(4УКР)112.01р + Х883.9(4УКР)73 +
Шифр НБУВ: РА360944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського