Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (208)Книжкові видання та компакт-диски (227)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=ч421.352.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ярита І.І. 
Формування естетичного сприяння природи в дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Ярита ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Висвітлено сутність естетичного сприйняття природи та визначено рівні його розвитку в молодших школярів. Розроблено модель формування естетичного сприйняття природи, розглянуто завдання, принципи, умови, методи та заходи для досягнення поставленої мети. Сформульовано критерії оцінки сформованості естетичного сприйняття природи у молодших школярів. Охарактеризовано естетичне сприйняття природи як здатність людини відчувати її красу, що проявляється в репродуктивно-творчій діяльності та зумовлює естетичні переживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА316063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Юркова Т.Ф. 
Формування у підлітків ціннісного ставлення до природи в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Ф. Юркова ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Висвітлено історико-методологічні аспекти експериментального дослідження формування у підлітків ціннісного ставлення до природи у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи у контексті наукової теорії та виховної практики. Проаналізовано його сучасний стан. Розглянуто суть і значення понять "ставлення", "екологічне ставлення", "ціннісне ставлення підлітків до природи". Визначено основні критерії, показники, умови, зміст і методи діагностики рівня сформованості ціннісного ставлення до природи. Виокремлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування у підлітків ціннісного ставлення до природи у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Розроблено відповідну організаційно-педагогічну модель, яка дозволяє визначити мету, завдання, етапи дослідженого формування. Запропоновано методику реалізації даної моделі. На підставі кількісних і якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність дії запропонованих умов реалізації завдань дослідження і установлено прогрес у формуванні ціннісного ставлення підлітків до природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ю983.723.1 +
Шифр НБУВ: РА356858

Рубрики:

      
3.

Шевченко Н.О. 
Соціально-педагогічні засади формування екологічної культури учнівської молоді: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.О. Шевченко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми формування екологічної культури та соціалізації учнівської молоді шляхом впровадження місцевих екологічних програм. Обгрунтовано актуальність теми, визначено мету, об'єкт і завдання, розкрито методологічні засади, етапи дослідно-експериментального дослідження. Здійснено апробацію його результатів і з'ясовано теоретичну та практичну значущість. Розроблено моделі формування екологічної культури учнівської молоді, інструментарій соціально-педагогічної технології, а саме: програму факультативу з екології, рекомендації щодо створення шкільного екологічного музею, перелік дослідів екологічної спрямованості на навчально-дослідних ділянках, проекти "Допоможемо перлині річкового намиста України - Роставиці" та "Програма розвитку екологічного туризму в басейні річки Рось як чинника відтворення природного та соціокультурного середовища", екологічний бюлетень "Рослини проти радіації".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА357292

Рубрики:

      
4.

Флешар Е. 
Дидактичні основи підготовки студентів - майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 41 с. — укp.

Досліджено особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічної освіти школярів. Розроблено концепцію формування готовності студентів - майбутніх вчителів біології та охорони навколишнього середовища, зміст екологічних знань до курсу біології, а також методику їх засвоєння в ході лабораторних занять на місцевості в системі орнітологічних і фенологічних спостережень. Виявлено ознаки готовності вчителя до екологічної освіти, розроблено систему педагогічних засобів, що забезпечують її формування, установлено закономірності ефективної організації цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.518.5 + Е.р(4ПОЛ)21-34,022
Шифр НБУВ: РА305497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Сяська І. О. 
Формування екологічної свідомості старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. О. Сяська ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність екологічної свідомості особистості та визначено її компонентну структуру. Проаналізовано історичний розвиток екологічної свідомості у процесі соціогенезу суспільства. Визначено й обгрунтовано критерії й рівні сформованості компонентів екологічної свідомості. Розроблено та доведено ефективність функціональної моделі формування екологічної свідомості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування екоцентричної екологічної свідомості старшокласників: відповідність процесу формування екологічної свідомості віковим психологічним особливостям розвитку особистості; стимулювання розвитку суб'єктивного ставлення старшокласників до природи через актуалізацію ціннісного змісту екологічних знань і ціннісних орієнтацій у пізнавальній та дослідницькій діяльності та природоохоронній роботі учнів старших класів у довкіллі; створення екологічно розвивального середовища у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА372265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Сорокіна Г. О. 
Теорія і практика формування професійної готовності майбутніх фахівців у галузі туризму до екологічного виховання учнів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Сорокіна ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 44 с. — укp.

Розроблено концепцію й обгрунтовано педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму до екологічного виховання учнів. Запропоновано технологію проведення геотурів з метою пізнання геологічного минулого рідного краю. Набули подальшого розвитку уявлення про туристичну освіту як необхідну умову екологічно безпечної діяльності; формування фахівців туристичної галузі як творчої особистості; критерії, показники та рівні оцінювання професійної готовності майбутніх фахівців галузі туризму до екологічного виховання учнів. Удосконалено форми та технології професійної підготовки фахівців туристичної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 р + Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА384866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Скрипник С. В. 
Формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів сільської загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. В. Скрипник ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано дану проблему у психолого-педагогічному контексті. Розглянуто сутність понять "цінність", "ціннісне ставлення". Обгрунтовано модель формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської школи. Визначено, що метою моделі є зміна ставлення до природи у контексті духовності за умови відновлення цілісності сприйняття, наслідком чого є зміна ставлення до навколишнього світу. Обгрунтовано удосконалення змісту форм і методів формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської загальноосвітньої школи. Розроблено та експериментально апробовано особистісно-орієнтовані методики формування ціннісного ставлення до природи та програми засідань екологічного клубу "Екологія + Я". Розкрито зв'язки та взаємозалежності між компонентами моделі та етапами соціалізації особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.331.3 + Ч424(4УКР)714.8
Шифр НБУВ: РА369791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Рудковська І.В. 
Еколого-естетичне виховання у школах Німеччини: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Рудковська ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст, мету, завдання, організаційні форми, методи та принципи еколого-естетичного виховання у школах Німеччини. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування екологічної свідомості учнів естетичними засобами. Розглянуто основні напрями гуманітаризації екологічної освіти у школах Німеччини. Доведено, що перспективним напрямком еколого-естетичного виховання молоді у різних федеральних землях Німеччини є обов'язкове включення у шкільні плани з екологічної освіти широкого кола предметів гуманітарного профілю, які сприяють формуванню в особистості естетичного сприйняття навколишнього середовища. Охарактеризовано зміст і форми еколого-естетичного виховання школярів. Проаналізовано педагогічні умови реалізації еколого-естетичного виховання учнів у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)4 + Ч421.352.27 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА339706

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Пруцакова О.Л. 
Формування основ екологічної культури учнів 5 - 8 класів засобами дидактичної гри: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Л. Пруцакова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні, природничонаукові та психолого-педагогічні засади формування екологічної культури особистості. Досліджено передумови формування екологічної культури особистості, напрями еволюції її основних компонентів в контексті історії суспільства. Висвітлено історичні етапи розвитку та психолого-педагогічні передумови застосування ігрової діяльності - в освітній практиці. Описано основні психологічні особливості учнів V - VIII класів, які складають основу ефективного застосування ігрової діяльності з навчально-виховною метою. Проаналізовано загальний стан сформованості екологічної культури учнів V - VIII класів, виявлено педагогічні протиріччя зазначеного процесу. Розроблено експериментальну методику підвищення рівня сформованості компонентів екологічної культури школярів, яка полягає в обгрунтованому запровадженні екологічних дидактичних ігор. Визначено критерії добору навчального екологічного матеріалу, типологію, універсальні етапи конструювання ігор, описано загальні принципи організації ігор та особливості впровадження окремих її різновидів. Експериментально доведено ефективність запропонованих розробок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА321141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Павленко І.Г. 
Формування екологічної культури молодших школярів засобами мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Г. Павленко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Вивчено теоретичні аспекти наукового обгрунтування історії виникнення, розвитку та сучасного стану проблеми формування екологічної культури молодших школяів. Розкрито поняття "екологічна культура", розглянуто її взаємозв'язки з екологічною свідомістю та екологічним мисленням. Виявлено суть і рівні сформованості екологічної культури в учнів початкових класів. Наведено практично реалізовану систему психолого-педагогічних умов виховання екологічної культури молодших школярів комплексом мистецтв, спрямовану на формування образу світу й естетичне ставлення до природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА319709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Немченко Н.В. 
Формування екологічного світогляду старшокласників ліцею медико-біологічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Немченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "екологічний світогляд старшокласників". Вперше обгрунтовано педагогічні умови та розроблено модель формування екологічного світогляду старшокласників медико-біологічного ліцею. Здійснено екологізацію навчально-виховного процесу медико-біологічного ліцею на основі інтегративного підходу з включенням загальноосвітньої та спеціальної, змістової та методичної складових. Визначено критерії та рівні сформованості екологічного світогляду старшокласників. Удосконалено систему екологічно спрямованої науково-дослідницької та практичної діяльності старшокласників на засадах індивідуального та творчого підходів. Удосконалено технології формування екологічного світогляду старшокласників. Експериментально перевірено ефективність розробленої моделі формування екологічного світогляду старшокласників ліцею медико-біологічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА350279

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Мантула Т.І. 
Наступність у формуванні цілісного сприйняття природи між дошкільною та початковою ланками освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Мантула ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Уперше в контексті переходу на новий зміст освіти виокремлено складові здійснення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи "на стиках" ланок освіти та в кожній з них. Виявлено та систематизовано сукупність дидактичних (змістових і процесуальних) умов формування у старших дошкільників і молодших школярів такого сприйняття. Апробовано та запропоновано для втілення в освітню практику методику здійснення наступності під час формування в учнів першого класу цілісного сприйняття природи. Проаналізовано дидактичні положення та розкрито механізми ознайомлення старших дошкільників і молодших школярів зі зв'язками в природі відповідно до ієрархічного принципу її будови, зокрема, видів зв'язків у природі на рівнях організму, популяції, угруповання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА348446

Рубрики:

      
13.

Мамешина О.С. 
Психологічні умови розвитку екологічної свідомості старшокласників у системі позашкільної освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.С. Мамешина ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 24 с. — укp.

Досліджено психологічну структуру екологічної свідомості старшокласників, а також її компоненти: потребнісно-мотиваційний, світоглядний та когнітивний. Експериментально виявлено рівні їх розвитку у вихованців. Установлено необхідність проведення суттєвої корекції розвитку екологічної свідомості у старшокласників. Запропоновано технологію її формування - спеціальний еколого-психологічний тренінг. Виявлено психологічні проблеми екоосвіти в сучасному інформаційному суспільстві. Зроблено висновок, що провідними психологічними умовами розвитку екосвідомості старшокласників у системі позашкільної роботи є визначення вчителями особистості учня суб'єктом екологічно спрямованої діяльності, актуалізація життєвих цінностей у старшокласників; проектування та використання особистісно значущих творчих стратегій взаємодії "Я" зі світом природи; створення екологічно розвивального навчального середовища, що сприяє ефективному пізнанню природи як особистісної цінності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 + Ю983.402.3 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА329959

Рубрики:

      
14.

Малишевська І. А. 
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання природотерапії у роботі з учнями початкової школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Малишевська ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічну доцільність використання природотерапії у навчально-виховній роботі з молодшими школярами. Проаналізовано сучасний стан та особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до використання природотерапії у молодших класах. Визначено доцільні форми та методи використання природотерапії у навчальному процесі початкової школи. Розроблено та впроваджено технологію підготовки майбутніх вчителів до використання природотерапії у роботі з учнями початкової школи. Доведено, що розроблена та впроваджена у навчальний процес підготовки бакалаврів технологія може бути основою підготовки студентів до використання природотерапії у роботі з учнями, що дозволяє реалізувати оздоровчі цілі навчально-виховного процесу початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА382388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Малинівська Л. І. 
Формування відповідального ставлення до природи в учнів 5 - 9 класів сільської школи у процесі позакласної виховної роботи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. І. Малинівська ; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2011. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру відповідального ставлення до природи учнів. Визначено компоненти (потребово-мотиваційний, інформаційний і практичний). Згідно з визначеними критеріями та показниками вихованості відповідального ставлення до природи в учнів V - IX класів, виявлено чотири рівні сформованості (високий - відповідальний тип, достатній - зацікавлено-позитивний тип, середній - зацікавлено-прагматичний тип, низький - байдужий). Зазначено, що рівні відповідального ставлення до природи ієрархічно організовані, кожний з них є необхідним для наступного. Розроблено відповідану модель та методику, які експериментально перевірені. Основні результати дослідження впроваджено у навчальний процес сільських ЗОШ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.382.71:Б1
Шифр НБУВ: РА379896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Магрламова К. Г. 
Виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / К. Г. Магрламова ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Уточнено змістові характеристики понятійно-категоріального апарату дослідження, визначено сутність поняття "виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі". Розглянуто сутнісні характеристики специфічних принципів, організаційно-методичних умов виховання в учнів ціннісного ставлення до природи та доведено педагогічну ефективність інтегрування навчально-виховного матеріалу, його диференціації, застосування міжпредметного та діяльнісного підходу до конструювання та реалізації змісту екологічного виховання учнів основної школи. Систематизовано форми та методи виховання в учнів ціннісного ставлення до природи, впроваджено в практику динамічні, інтелектуальні, рольові, естетичні ігри, усні екологічні журнали, інформаційний та прикладний проекти. Обгрунтовано педагогічну ефективність структурно-критеріальної моделі виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА381900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Лебідь С.Г. 
Формування екологічної культури учнів 7 - 11 класів у процесі вивчення курсу екології: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Г. Лебідь ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури учнів 7 - 11 класів. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми екологічної освіти та виховання школярів. Визначено сутність і зміст компонентів екологічної культури особистості природоцентричного типу, описано ознаки прояву даного типу в учнів старших класів. Розроблено методики діагностування операціонально-діяльнісного, мотиваційно-ціннісного, імперативно-інформаційного компонентів екологічної культури особистості природоцентричного типу. Запропоновано дидактичну модель формування в учнів екологічної культури природоцентричного типу, висвітлено психолого-педагогічні умови її реалізації, програму та методику викладання школярам 7 - 11 класів інтегративного курсу екології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)21-3 + Ч421.352.27
Шифр НБУВ: РА315089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Лазебна О.М. 
Формування активної екологічної позиції підлітків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Лазебна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання формування активності учнів підліткового віку у вирішенні актуальних екологічних проблем сучасності. Розроблено та експериментально апробовано етапи та педагогічні умови, форми та методи розвитку екологічного світогляду учнів V - IX класів. Визначено критерії, рівні та показники сформованості даної якості особистості. Запропоновано методики дослідження екологічного світогляду учнів. Доведено позитивний вплив таких чинників, як усвідомлення, осмислений вибір і самооцінка власних екологічних поглядів, застосування проблемних ситуацій та залучення учнів до колективної діяльності у даній галузі на ефективність поетапного формування екологічної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА333694

Рубрики:

      
19.

Кучай Т.П. 
Підготовка майбутніх учителів в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.П. Кучай ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз проблеми екологічної освіти, досліджено сучасні тенденції підготовки вчителя в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів. Розкрито зміст базових понять екологічної освіти, зокрема, таких, як "екологія", "екологічна освіта", "екологічне виховання", "екологічна культура". Розглянуто британську модель підготовки майбутніх учителів до екологічного виховання учнів, визначено її структуру й особливості методичного забезпечення. Теоретично обгрунтовано зміст навчального спецкурсу "Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів на уроках англійської мови", для реалізації якого створено навчально-методичний комплекс (навчальну програму та посібники) для викладачів і студентів ВНЗ з урахуванням прогресивного досвіду Великої Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч421.352.27 + Б1 р(4ВЕЛ)2 р3,022 +
Шифр НБУВ: РА369988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Крюкова О.В. 
Формування екологічно-доцільної поведінки молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Крюкова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання формування екологічно доцільної поведінки молодших школярів. З'ясовано сучасний стан досліджуваної проблеми у теорії та шкільній практиці. Визначено сутність поняття "екологічно доцільна поведінка", критерії та показники її сформованості. Обгрунтовано принципи та основні етапи розвитку екологічно доцільної поведінки учів. Розроблено та експериментально перевірено технологію її формування, що передбачає такі етапи: диференційований, спрямований на корекцію компонентів екологічно доцільної поведінки на основі комплексу пізнавально-емоційних завдань та екологічних ігор та інтегрований, спрямований на систематизацію та узагальнення досвіду екологічного виховання на основі факультативного курсу "Знай, люби та бережи природу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА334583

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського