Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (144)Книжкові видання та компакт-диски (210)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.620.2-81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шебанова В.І. 
Діагностика та корекція агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / В.І. Шебанова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано психологічні підходи до феномену дитячої агресивності. Розглянуто особливості дітей з порушеннями психічного розвитку на підставі саногенного підходу з урахуванням клінічних, психологічних та педагогічних позицій. Теоретично обгрунтовано діагностичний інструментарій для виявлення особливостей агресивної поведінки в молодших школярів з порушеннями психічного розвитку. Запропоновано та апробовано методики: "Тест ситуацій" і "Опитувальник форм агресивного реагування". Проаналізовано дані констатуючого та формуючого експериментів. Встановлено, що перебільшення деструктивної агресії за реактивним типом у паттерні поведінки учнів класів інтенсивної педагогічної корекції пов'язано з потенціально агресивним відчуттям та потенціально агресивною інтерпретацією, що формуються під впливом комплексу негативних факторів мікросоціального середовища. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель психокорекції агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3 + Р733.64-5 + Ю948.25 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: ДС320700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кузікова С.Б. 
Корекція Я-концепції як умова подолання конфліктності у підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.Б. Кузікова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано психологічний зміст і причини виникнення внутрішньої та зовнішньої конфліктності підлітка. Розглянуто особливості становлення Я-концепції у молодшому підлітковому віці, її вплив на поведінку підлітка та формування його особистості загалом. Теоретично та практично обгрунтовано необхідність переростання корекції у самокорекцію як умови ефективного розв'язання задач корекції. Розроблено та обгрунтовано програму та методичне забезпечення корекції Я-концепції підлітків з метою зниження їх конфліктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА309235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Панасенко Н.М. 
Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування образу "Я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. У педагогічній та віковій психології проблема такої поведінки підлітків є однією з найбільш актуальних. За умов перебудови суспільства процес формування образу "Я" неповнолітніх характеризується зниженням значущості уявлень про базові морально-етичні принципи поведінки. Вірогідно встановлено відчуження від суспільства та його цінностей, дисгармонійну трансформацію образу "Я" акцентуйованого підлітка з девіантною поведінкою. Особливості образу "Я", його компонентів розглянуто як потенційне джерело змін, розвитку та як регулятор поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.620.2-81 +
Шифр НБУВ: РА352267

Рубрики:

      
4.

Кацеро А.О. 
Особливості образу Я у бездоглядних підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / А.О. Кацеро ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків та підлітків, які розвиваються за сприятливих соціальних умов. Відзначено, що результатом психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів є цілісна система. Показано, що під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цілісність і провідним стає мотив самозахисту як засіб самоствердження, звільнення від суперечностей, в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій та поведінки. Визначено критерії та показники виміру особливостей образу Я у бездоглядних. Висвітлено основні підходи до вивчення психологічної суті структури та функцій уявлень про себе у підлітка, схильного до перебування у стані бездоглядності і до розуміння образу Я як фактора розвитку. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що спонукають до стану баздоглядності, визначальним з яких є трансформований (викривлений) образ Я. Розглянуто можливість використання одержаних результатів у психологічній роботі з бездоглядними підлітками, спрямованій на забезпечення оптимізації у них процесу розвитку образу самого себе.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.2 + Ю983.620.2-81 +
Шифр НБУВ: РА338304

Рубрики:

      
5.

Завацька Н.Є. 
Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Є. Завацька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Здійснено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. У підлітків, які вживають опіоїди, виявлено виражену імпульсивність, конфліктність, схильність до ризику, відсутність належної довільної регуляції поведінки, особистісну незрілість, неконформність поведінки. Зазначен, що підліткам, які вживали канабіоїди, притаманні замкнутість, пасивність, некомунікабельність, ірраціональність суджень і вчинків, емоційна холодність. У більшості підлітків, які вживали алкоголь, спостережено ініціативність, гіперактивність, поверховість і нестійкість інтересів, легкість прийняття рішень, відсутність розбірливості у контактах, некритичне ставлення до своїх помилок і недоліків. Виявлено різні види агресії підлітків зазначених груп. Доведено, що на стадії психічної залежності від наркотиків виникає нівелювання особистісних особливостей, вираженими брутальністю та цинізмом. Впроваджені методи психічної корекції побудовано на принципах урахування особливостей поведінки підлітків відповідно до специфіки їх особистісних особливостей, залежних від різновиду вживаної наркотичної речовини. Розроблено комплекс специфічних вправ згідно з особистісною диференціацією підлітків з залежною поведінкою, зумовленою вживанням наркотичних засобів. Доведно, що психокорекційна програма сприяє підвищенню соціальної адаптації підлітків, що пройшли курс лікування, формуванню у них відповідальності, навичок самоконтролю, значному зниженню агресивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА317568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Журжу Т.С. 
Особливості та психокоррекція образу я у підлітків з девіантною поведінкою: автореф. дис... канд. психол. наук.: 19.00.04 / Т.С. Журжу ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

На підставі теоретичного дослідження літератури та проведеного емпіричного аналізу вивчено особливості образу Я у підлітків з поведінковими розладами, структуру образу Я, особливості суб'єктивного часу, а також описано можливості використання психотренінгу для корекції образу Я у девіантних підлітків. Виявлено, що образ Я у підлітків-деліквентів і у підлітків з розладами поведінки має структурно-динамічні особливості, містить тілесний, соціальний і особистісний аспекти та часові характеристики, які поширюються на уявлення про них у минулому, теперішньому та майбутньому. Встановлено, образ Я підлітків-деліквентів і підлітків з розладом поведінки, сформований недостатньо або викривлений, зумовлений конкретною ситуацією, його смислові складники недостатньо сформовані, уявлення про них мало диференційовані у часі. Зазначені особливості образу Я можуть спричинити виникнення девіантної поведінки у підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА365508

Рубрики:

      
7.

Попов М.А. 
Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.А. Попов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено основні етапи розвитку проблеми корекції їх поведінки. Розкрито сутність, структуру та зміст даної корекції, а також концептуальну своєрідність поняття "важковиховуваність" в його історичній ретроспективі. Обгруновано та перевірено педагогічні умови корекції поведінки таких учнів. Створено й апробовано цільову програму, реалізація якої забезпечує успішну корекцію поведінки даних старшокласників. Розроблено проблемний семінар з питань діяльності класного керівника та наведено методичні рекомендації щодо організації виховної роботи з даною категорією школярів та їх сім'ями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ю949.244 +
Шифр НБУВ: РА344659

Рубрики:

      
8.

Федоренко О.І. 
Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Федоренко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Визначено теоретичні, методологічні та правові засади підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ (ОВС) до соціальної та виховної роботи з підлітками. Проаналізовано закордонний досвід підготовки поліцейських і особливості їх роботи щодо профілактики правопорушень підлітків. Розроблено критерії, показники та рівні готовності майбутніх працівників міліції до зазначеної роботи. Проаналізовано проблему правопорушень підлітків. Обгрунтовано та створено класифікацію категорій підлітків, що потребують соціальної та виховної роботи працівників правоохоронних органів, обгрунтовано її модель. Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками. Визначено зміст підготовки, етапи здійснення, методи, форми й умови її ефективної реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ю983.620.2-81 + Х819(4УКР)112.01р + Х883.9(4УКР)73 +
Шифр НБУВ: РА360944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Вєйландє Л.В. 
Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Вєйландє ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки. Визначено сутність професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності з учнями даної категорії, розглянуто її компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Науково обгрунтовано й уточнено змістову характеристику поняття "девіантна поведінка". Розроблено й експериментально апробовано структурну модель формування готовності студентів університету до роботи з підлітками-девіантами. Визначено ефективні педагогічні умови реалізації даної моделі у процесі вузівського навчання майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю983.620.2-81 +
Шифр НБУВ: РА335835

Рубрики:

      
10.

Бадьора С.М. 
Проблеми попередження девіантної поведінки вихованців режимних установ для неповнолітніх в історії вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Бадьора ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність поняття девіантної поведінки особи, висвітлено її генезис і з'ясовано причини виникнення. Проаналізовано чинники, що формують поведінку особистості, яка характеризується різного роду соціальними девіаціями, описано систему профілактичних заходів вітчизняної педагогічної практики. Визначено місце християнської етики та християнського віровчення у педагогічному процесі корекційно-профілактичної роботи з асоціальною молоддю. Проаналізовано систему організації навчально-виховної роботи в пенітенціарних установах, вивчено проблеми ресоціалізації підлітків з девіантною поведінкою. Визначено чинники ефективності впровадження результатів новітніх педагогічних досліджень з проблем девіантної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Х884.9(4УКР)024 +
Шифр НБУВ: РА363577

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Удалова О.А. 
Профілактика асоціальної поведінки учнів закладів профтехосвіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Удалова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано положення щодо виховної діяльності інженерно-педагогічних колективів ПТУ з профілактики асоціальної поведінки серед учнів як педагогічної системи. Розкрито об'єктивні соціально-педагогічні передумови реформування змісту, форм і методів роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів, суть асоціальної поведінки учнів і роль спеціальних технологій виховної діяльності у формуванні звички правильної поведінки. Розроблено модель і науково обгрунтовано необхідність функціонування спеціальної організаційно-педагогічної системи методичного навчання педагога для виконання ним функцій вихователя як організатора виховної роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів ПТУ в системі позаурочної виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА320837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Зобенько Н.А. 
Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації (1990 - 2005 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.А. Зобенько ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічну діяльність навчальних, позашкільних, реабілітаційно-виховних закладів, соціальних служб Російської Федерації з профілактики девіантної поведінки неповнолітніх, розкрито її сутність, причини та основні прояви, проаналізовано сучасну систему профілактики, а також зміст і педагогічні технології корекційно-реабілітаційної роботи з дезадаптованими дітьми як важливої складової системи профілактики девіантної поведінки. Обрунтовано ефективність профілактичної роботи, концептуальні положення щодо удосконалення системи профілактики девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації та Україні, результати аналізу джерельної бази дослідження, зокрема чинного законодавства. Визначено шляхи використання системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх Росії в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ч33(4РОС)64 + С5*36 +
Шифр НБУВ: РА350758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
13.

Ткач Р.М. 
Психологічна допомога підліткам, схильним до бродяжництва: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р.М. Ткач ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено соціальний феномен "втечі з дому та бродяжництво підлітків", виокремлено його різновид, який можна кваліфікувати як девіантну поведінку. Запропоновано класифікацію підлітків, схильних до бродяжництва. Виявлено мікросоціальні (психологічні труднощі й ускладнення, зумовлені найближчим соціальним оточенням) та індивідуально-психологічні чинники, що зумовлюють бродяжництво підлітків. Розроблено модель (зміст, програму та технологію) психологічної допомоги підліткам, схильним до бродяжництва. Наведено результати її експериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю984.010.2-70 +
Шифр НБУВ: РА352189

Рубрики:

      
14.

Вовк В.П. 
Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Вовк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з соціально занедбаними учнями. Теоретично обгрунтовано та практично доведено необхідність формування у них психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії. Виділено конкретні професійно-психологічні якості, які є її складовими. Висвітлено причини соціальної занедбаності. Проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх становлення та цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого спецкурсу "Методика роботи з соціально занедбаними учнями".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч489.518.3 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА349824

Рубрики:

      
15.

Федоришин Г.М. 
Психологічні детермінанти шкільної дезадаптації підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Федоришин ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано підходи вчених різних галузей психологічної науки до трактування природи та детермінації об'єкта дослідження. Уточнено зміст поняття "шкільна дезадаптація" у контексті вікової та педагогічної психології. Встановлено сутнісні характеристики ціннісно-мотиваційної сфери підлітків з різним типом адаптаційного процесу. Розроблено та апробовано модель шляхів подолання шкільної дезадаптації у підлітковому віці, а також оцінено її ефективність. Наведено методичні рекомендації щодо проведення профілактичної та психокорекційної роботи психологічної служби загальноосвітньої школи з підлітками, схильними до дезадаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.1-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА319697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Можайкіна О. С. 
Психологічні засади діагностики і корекції протиправної поведінки неповнолітніх в закладах загальної середньої освіти: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.06 / О. С. Можайкіна ; Акад. упр. Мін-ва внутр. справ. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Вперше розроблено систему психодіагностики схильності до протиправної поведінки на підставі застосування оптимального комплексу методів на базі теорії провідних тенденцій. Наведено теоретико-психологічні підходи до здійснення ефективної психокорекції делінквентної поведінки неповнолітніх на підставі поєднання ідей екзистенціальної та гуманістичної психології. Удосконалено методологію та методику психологічної діагностики схильності неповнолітніх до протиправної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.1-734с + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА375028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Федоренко Л. М. 
Психологічні засади профілактики комп'ютерної ігроманії неповнолітніх: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.06 / Л. М. Федоренко ; Нац. акад. внутр. справ. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Досліджено сутність поняття "комп'ютерна ігроманія неповнолітніх" та охарактеризовано зазначений феномен у психолого-юридичному аспекті. Визначено стадії психологічної залежності від комп'ютерних ігор і встановлено взаємозв'язки між комп'ютерною ігроманією неповнолітніх і вчиненими ними правопорушеннями. На підставі проведеного емпіричного дослідження складено психологічний портрет неповнолітнього геймера. Висвітлено напрями та зміст профілактичної діяльності, розроблено психопрофілактичну програму та психолого-педагогічні рекомендації для підвищення ефективності її попередження. З метою попередження геймблінгу розроблено й апробовано психологічний тренінг "Профілактика комп'ютерної ігроманії неповнолітніх" на групі школярів у складі 29-ти осіб.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.1-734 + Ю983.620.2-81 + Ю984.92 с
Шифр НБУВ: РА382648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Ломова Т.О. 
Психологічні особливості агресивної поведінки старшокласників та її корекція в процесі навчальної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.О. Ломова ; Південноукр. держ. педагог. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 21 с. — укp.

Визначено вияви агресії у старшокласників та можливостей їх корекції у процесі навчальної діяльності. Проаналізовано, що поряд з іншими (біологічними, соціальними, індивідуально-психологічними факторами) на агресивну політику старшокласників впливає набутий у процесі соціалізації позитивний досвід агресивних дій. Викладено, що змістом такого індивідуального досвіду, внутрішнього прийняття або неприйняття агресії, стають норми моралі, критерії поведінки, що прийняті у конкретному соціальному середовищі (школою, родиною). Визначено, що основне місце серед психолого-педагогічних умов корекції агресивних виявів у старшокласників посідають ті, що слугують самоорганізації особистості, саморегуляції власної поведінки учня, оптимізації мотивації досягнення, усвідомленню заходів і правил розумової діяльності та формуванню здатності до продуктивного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.402.3 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА364937

Рубрики:

      
19.

Хархан О.М. 
Психологічні особливості віктимної поведінки підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Хархан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний та емпіричний аналіз феномена підліткової віктимності, в якому розширення сфери психологічного знання шляхом розвитку психоаналітичної психотерапевтичної практики з підлітками та їх адаптації до вітчизняної наукової традиції є структурним необхідним компонентом. Розроблено й апробовано модель психопрофілактичної та психотерапевтичної допомоги віктимним підліткам за сучасних умов. Встановлено, що віктимні підлітки, це особи, які жертвують своїм "Я" з метою їх прийняття до родинної системи. Показано вплив особливостей психологічних захисних механізмів батьків на процес дезадаптації та формування віктимності. Виявлено відмінності впливу захисних механізмів батьків і матерів або людей, які їх замінюють. Показано, що форми віктимності відповідають формам провакації можливого агресора - агресивній поведінці з вербальними та невербальними компонентами, провокативній пасивній поведінці та випадковій провокативній поведінці, що базується на інтелектуальній недостатності підлітка. Розроблено методику діагностики типу віктимності підлітків. Створено модель психотерапевтичної та психопрофілактичної допомоги травмованим підлітками. Обгрунтовано можливість ефективного застосування результатів наукового дослідження у роботі психолога-судового експерта, який визначає ступінь вини потерпілого в ситуації пережитого насильства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.402.2 + Х883.9(4УКР)52 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА344612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
20.

Бушай І.М. 
Психологічні особливості розвитку "Я - образу" акцентуйованих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Бушай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання процесу становлення "Я - образу" підлітків з найбільш поширеними акцентуаціями характеру. Теоретично обгрунтовано модель формування "Я - образу" підростаючої особистості. Встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів моделі "Я - образу" (когнітивного, емоційно-оцінного, поведінкового) в поєднанні з індивідуально-психологічними характеристиками чотирьох найбільш поширених у сучасних школярів типів акцентуацій - лабільної, демонстративної, гіпертимної, нестійкої. Практично перевірено систему психокорекційної роботи, зорієнтованої на оптимізацію розвитку адекватного "Я - образу" підлітків-акцентуантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА312360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського