Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (423)Книжкові видання та компакт-диски (463)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 78
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Волошинb 
Виховання громадянськості молодших школярів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Волошинb ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади виховання громадянськості молодших школярів (ГМШ) як складного особистісного утворення, у змісті якого цілісно поєднуються емоційні, інтелектуальні, ціннісні та практичні аспекти життєдіяльності, спрямованої на позитивне ставлення до держави, Батьківщини, інших людей та самого себе як громадянина держави. Визначено змістовий аспект структурних компонентів ГМШ як єдність когнітивного, аксіологічного та праксеологічного компонентів і громадянський потенціал підручників гуманітарного циклу (ГЦ). Розроблено критерії, показники, досліджено рівні сформованості ГМШ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, спрямовані на підвищення рівня громадянськості та педагогічну модель виховання ГМШ, а також зміст, форми та методи її виховання у процесі вивчення предметів ГЦ, єдність урочної і позакласної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА370629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Назаренко 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Галина Анатоліївна Назаренко ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА352480

Рубрики:

      
3.

Вербовський О. В. 
Виховання культури міжнаціональних стосунків учнівської молоді в Україні (20-ті - перша половина 30-х років XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Вербовський ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено головні фактори, які впливають на процес виховання культури міжнаціональних стосунків. Проведено історіографічний аналіз проблеми. Виділено п'ять головних етапів у дослідженні проблеми виховання культури міжнаціональних стосунків у 1920 - першій половині 1930 рр. в Україні. Надано визначення поняттю виховання культури міжнаціональних стосунків. Розглянуто особливості впливу державної політики на виховання культури міжнаціональних стосунків у даний період в Україні. Розкрито сутність Ленінської національної політики й її генеза. Виділено два головних напрями, за якими розвиваються педагогічні ідеї виховання культури міжнаціональних стосунків. Здійснено історичний огляд змісту, форм і методів з виховання культури міжнаціональних стосунків. Вивчено навчапьно-методичну забезпеченість процесу виховання культури міжнаціональних стосунків, а також розглянуто особливості підготовки педагогічних кадрів щодо роботи в національних учбових закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.352.13
Шифр НБУВ: РА376441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Корнієнко А.В. 
Виховання національної самосвідомості підлітків у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.В. Корнієнко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання національної самосвідомості підлітків у позашкільних навчальних закладах, якими є впровадження інтегрованої навчально-вихованої програми; спрямування змісту практичної діяльності учнів на розширення їх уявлень про поліетнічність української нації, історичну єдність і спадкоємність традицій у формуванні сучасної української держави; поєднання у навчально-виховному процесі традиційних й інноваційних форм, методів і засобів розвитку особистості, зміст яких пов'язаний з вихованням національної самосвідомості школярів. Розкрито зміст поняття "національна самосвідомість" як самоідентифікації особистості, що виражається в усвідомленні підлітками належності до поліетнічної української нації, осягненні національних цінностей, історії, традицій, мови та звичаїв свого народу, спільності історичної долі та майбутнього. Удосконалено методику виховання підлітків за умов позашкільних навчальних закладів, що передбачає проведення навчально-виховної роботи за певною системою з дотриманням принципів наступності та логічної єдності навчання та виховання. Розкрито сутність понять "нація", "етнос", "самосвідомість", "ідентифікація". Розроблено критерії та визначено рівні вихованості національної самосвідомості підлітків. З'ясовано, що найбільш сприятливим соціокультурним середовищем для виховання національної самосвідомості підлітків є гуртки декоративно-ужиткового мистецтва позашкільних навчальних закладів. Розроблено й апробовано нові форми та методи виховної роботи з учнями позашкільних навчальних закладів, обгрунтовано педагогічні умови їх реалізації, впровадження яких сприяє збільшенню кількості учнів експериментальної групи з високим рівнем національної самосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА356731

Рубрики:

      
5.

Білас Л.М. 
Виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Білас ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови. Здійснено теоретичний аналіз поняття "національна самосвідомість" на міждисциплінарному рівні наукового знання. Систематизовано сучасні підходи щодо тлумачення сутності понять "нація" та "самосвідомість" як базових категорій національної самосвідомості. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості даної якості з урахуванням специфіки її вияву у таких сферах: інформаційно-когнітивній, емоційно-чуттєвій та рефлексивній. Вперше розроблено модель виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови як систему взаємопов'язаних компонентів: когнітивного (змістовно-інформаційного), технологічного, соціально-педагогічного (виховного), аксіологічного (емоційно-ціннісного). Доведено, що впровадження запропонованої моделі сприяє підвищенню рівня національної самосвідомості учнів старшого шкільного віку. Сформовано комплекс вимог щодо добору українознавчого компонента змісту з іноземної мови. Удосконалено форми, методи навчання та виховання національної самосвідомості старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ш12-912 +
Шифр НБУВ: РА341810

Рубрики:

      
6.

Барилко Є. О. 
Виховання патріотизму в учнів середніх шкіл США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. О. Барилко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці на матеріалах США наведено комплексну характеристику виховання патріотизму в учнів середніх шкіл, розкрито сутність цього поняття відповідно до сучасних підходів його інтерпретації в американській педагогічній літературі, охарактеризовано педагогічні умови, за яких відбувається виховання патріотизму в американських школярів. Узагальнено досвід виховання патріотичної свідомості в учнів середніх шкіл у навчально-виховному процесі школи та у позашкільний час, показано шляхи удосконалення та підвищення якості патріотичного виховання у середніх школах США. Дістав подальшого розвитку аналіз проблеми виховання патріотизму в учнів на старших щаблях шкільного навчання, підходів до її розв'язання в сучасній педагогічній науці та практиці США. Розширено знання про зміст, форми, методи та засоби виховання патріотизму в середніх школах США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(7СПО)
Шифр НБУВ: РА384894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Коркішко О.Г. 
Виховання патріотизму молодших школярів у позаурочній виховній роботі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Коркішко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Визначено основні етапи розвитку ідей патріотичного виховання в Україні. Проаналізовано сутність, зміст і структуру явища патріотизму. Досліджено сучасний стан патріотичного виховання молодших школярів. Обгрунтовано мету, завдання, зміст, форми, методи та педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу патріотичного виховання молодших школярів у позаурочній виховній роботі. Визначено критерії та рівні патріотичної вихованості учнів. Розроблено та апробовано технологію патріотичного виховання молодших школярів у позаурочній виховній роботі, експериментально доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА333642

Рубрики:

      
8.

Рашидова С.С. 
Виховання почуття патріотизму старшокласників на культурно-художніх традиціях Донбасу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.С. Рашидова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Доведено, що за умов полікультурного регіону культурно-художні традиції (усна народна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво, художні промисли та ремесла народу) відіграють велику роль у вихованні почуття патріотизму старшокласників. Використання цих традицій як засобу виховання створює умови для емоційних, естетичних і психологічних переживань і почуттів, що є базою для виховання почуття патріотизму, яке інтегрує почуття безкорисливої любові, прив'язаності до Батьківщини, поваги до землі своїх предків, повної віддачі в ім'я процвітання Батьківщини. Теоретично обгрунтовано систему роботи з метою виховання почуття патріотизму у старшокласників засобами традиційного народного мистецтва Донбасу як частини цілісного педагогічного процесу. На підставі результатів констатувального експерименту проведено формувальний експеримент, а саме: розроблено та впроваджено програму факультативного курсу, методичні рекомендації класним керівникам, організаційно-педагогічні форми та методи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.45 +
Шифр НБУВ: РА353943

Рубрики:

      
9.

Кириченко О.В. 
Виховання старшокласників на військово-козацьких традиціях у процесі допризивної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Кириченко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено систему особистісно орієнтованого виховання старшокласників на військово-козацьких традиціях у процесі їх допризовної підготовки та комплекс педагогічних умов для її функціонування. Запропоновано механізм вирішення загальнодержавного завдання щодо оновлення мети, змісту та технології формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни. Наведений механізм базується на концепції і комплексній програмі виховання допризовників на військово-козацьких традиціях, побудованих на принципах особистості орієнтації цього процесу. Зміст допризовної підготовки розширюється завдяки досвіду формування у старшокласників цінностей українського козацтва й емоційно-вольового ставлення до них. Комплекс відповідних цінностей міститься у Кодексі честі захисника Вітчизни. Методи, прийоми та засоби національно-патріотичного виховання своїми цільовими орієнтирами мають усі компоненти цього змісту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР)913 +
Шифр НБУВ: РА346453

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Бернадська Л.В. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Бернадська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні засади і практичний стан проблеми виховання толерантності. Розкрито суть і уточнено структуру виховання толерантності як особистісного утворення. Визначено специфіку такого виховання в учнів V - VII класів шкіл-інтернатів. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості толерантності. Запропоновано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель її виховання у даних учнів у позаурочній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності такого виховання, а саме: оптимізацію форм і методів виховання толерантності; організацію спільної діяльності учнів з метою розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки; побудову взаємин педагогів з учнями на підставі педагогічної підтримки; організаційно-методичну підготовку педагогів шкіл-інтернатів з питань виховання толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.341 + Ч421.382 +
Шифр НБУВ: РА363551

Рубрики:

      
11.

Ремньова А. Г. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7-х класів у процесі вивчення історії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. Г. Ремньова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Висвітлено сутність і значення виховання толерантності підлітків у контексті сучасних проблем педагогіки. Охарактеризовано концептуальні основи педагогіки толерантності, визначено структуру толерантності у молодших підлітків. Експериментально вивчено особливості усвідомлення молодшими підлітками змісту поняття толерантності й його значення в особистісному та суспільному житті. Визначено критерії, показники та рівні сформованості толерантності у молодших підлітків. Обгрунтовано й апробовано модель виховання толерантності молодших підлітків, що включає мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби, методи, педагогічні умови. Наведено методичні рекомендації вчителям з виховання толерантності засобами історії як на уроках, так і в позаурочній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.2 + Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА383659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Койкова Е.І. 
Виховання толерантності у молодших школярів на уроках музики в умовах полікультурного простору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Е.І. Койкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито та науково обгрунтовано розуміння толерантності як одного з головних принципів полікультурного освітнього простору. Музичне мистецтво визначено як провідний засіб виховання толерантності молодших школярів, оскільки воно здатне за допомогою емоційної дії та рефлексії впливати на особистісне відношення однією людиною до іншої. Визначено педагогічні умови, що позитивно впливають на процес виховання толерантності молодших школярів на уроках музики. Розроблено відповідну методику, яка передбачає етапи - адаптаційно-ознайомлювальний, оцінно-регулятивний - за напрямками: інформаційним, емоційним, поведінковим. За результатами контрольного експерименту у більшості молодших школярів виявлено високий і достатній рівні сформованості толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1 + Щ31 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА360951

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Гуцан Л.А. 
Виховання у молодших школярів позитивного ставлення до традицій і звичаїв українського народу у процесі художньо-трудової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.А. Гуцан ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та запровоновано нове вирішення проблеми виховання у молодших школярів позитивного ставлення до українських трудових традицій та звичаїв. На підставі вивчення матеріалів психолого-педагогічних досліджень даного питання уточнено сутність і взаємозв'язок понять "традиція", "звичай", "обряд", "ритуал" та "свято", що визначають зміст народної системи трудового виховання підростаючих поколінь. Визначено основні напрямки удосконалення художньо-трудової діяльності учнів сучасної початкової школи. Досліджено чинники та умови формування позитивного ставлення молодших школярів до трудових традицій і звичаїв українського народу, охарактеризовано структуру, встановлено показники та критерії визначення рівня вихованості означеної особистісної якості. Розроблено методику виховання у молодших школярів позитивного ставлення до трудових традицій і звичаїв українського народу на базі впровадження у виховну практику інтегрованого курсу "Український етнодизайн", в якому теоретичні матеріали навчальних дисциплін "Художня праця", "Я та Україна", "Музика та хореографія" вдало об'єднано та доповнено елементами українських традицій та звичаїв. Доведено необхідність динамічного оформлення соціального середовища розвитку дитини атрибутами календарно-обрядових свят українського народу протягом навчального року. Розроблено метод художніх проектів, який синтезує художньо-ігрову взаємодію вчителя та учнів у процесі відтворення українських календарно-обрядових свят.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.266 + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА339403

Рубрики:

      
14.

Охріменко І.В. 
Виховання учнів старших класів на національно-культурних традиціях українського народу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Охріменко ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

У дисертації теоретично обгрунтований цілісний, багатофакторний, ступеневий процес виховання старшокласників на національно-культурних традиціях українського народу, визначені й охарактеризовані етапи, виявлені педагогічні умови та інноваційні технології забезпечення його успішного функціонування і розвитку. Узагальнений передовий досвід і обгрунтована система методичної роботи в школі та районі з підготовки педагогічних працівників до виховання юнаків і дівчат на національно-культурних традиціях українського народу. Встановлено, що виховання на традиціях успішно здійснюється в спільній діяльності школи, позашкільних закладів і родини на основі єдності теоретичної і практичної підготовки старшокласників, їх самовиховання і самоосвіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

      
15.

Швець Т. Е. 
Громадянська соціалізація старшокласників у позакласній діяльності загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. Е. Швець ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

За результатами дослідження процесу громадянської соціалізації (ГС) старшокласників у позакласній діяльності визначено сутність соціально-педагогічної проблеми ГС, особливості процесу ГС старшокласників, а також специфіку організації позакласної діяльності для підвищення ефективності ГС. Обгрунтовано необхідність впровадження міжнародної співпраці школярів у систему позакласної діяльності. Теоретично розроблено й експериментально перевірено систему позакласної діяльності ЗНЗ, яка сприяє підвищенню ефективності ГС старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.352.13 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА380929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Момотюк 
Громадянське виховання молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Лілія Борисівна Момотюк ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА352376

Рубрики:

      
17.

Гурій М.О. 
Громадянське виховання старшокласників у Великій Британії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Гурій ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2008. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано специфіку організації громадянського виховання та освіти в європейському педагогічному просторі. Висвітлено стратегію розвитку громадянознавста у Великій Британії за умов сьогодення. Досліджено генезу ідеї громадянського виховання в історії англійської педагогічної думки. Розглянуто суть і зміст предмета "Громадянознавство" в освітніх закладах даної країни. З'ясовано регіональні особливості громадянського виховання старшокласників. Типологізовано педагогічний інструментарій у процесі реалізації завдань даного виховання англійських учнів. Запропоновано можливі шляхи використання позитивного британського досвіду громадянського виховання в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА356591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Кошолап О.Ф. 
Громадянське виховання старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Ф. Кошолап ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

З'ясовано суть поняття громадянськості як філософської та психолого-педагогічної категорії. Визначено його структуру, показники та рівні сформованості. Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід громадянського виховання учнівської молоді та висвітлено роль історико-краєзнавчої роботи в даному процесі. З'ясовано психологічні механізми розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості, які є основою формування її громадянських якостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови виховання громадянськості у старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності. Обгрунтовано зміст і методи роботи шкільного історико-археологічного гуртка та історичного музею щодо громадянського виховання учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА336877

Рубрики:

      
19.

Рехтета Л.О. 
Громадянське виховання учнів основної школи в позаурочній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.О. Рехтета ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему громадянського виховання учнів 5-9 класів загальноосвітньої школи. Розкрито сутність понять "громадянин", "громадянськість", "громадянське виховання", простежено трансформацію їх змісту на різних етапах розвитку суспільства. Розглянуто принципи, організаційні форми і методи позаурочної діяльності, проаналізовано її можливості в контексті даної проблеми. Визначено и розглянуто психолого-педагогічні умови ефективного здійснення громадянського виховання в позаурочній виховній діяльності: широке використання народної творчості, традицій українського народу; забезпечення позитивного емоційного стану учнів; врахування вікових особливостей школярів; індивідуальний підхід до виховання, що грунтується на єдності індивідуальної та колективної форм буття людини в суспільстві, забезпечення активної позиції учнів у процесі розв'язання складних питань суспільного життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА324074

Рубрики:

      
20.

Кецик У.В. 
Громадянське виховання учнів українських професійних шкіл Галичини (перша третина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / У.В. Кецик ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано мету, зміст, форми та методи громадянського виховання учнів українських професійних шкіл Галичини першої третини XX ст. Висвітлено внесок галицьких діячів освіти у розвиток теорії громадянського виховання та практику його реалізації. Уточнено суспільно-політичні та соціально-економічні передумови виникнення українського професійного шкільництва в Галичині досліджуваного періоду, визначено структуру та завдання навчальних закладів фахової освіти. У науковий обіг введено маловідомі історичні факти та джерела. Результати проведеного дослідження використано під час розробки спецкурсу "Громадянське виховання учнів українських професійних шкіл Галичини (перша третина XX ст.)". Обгрунтовано можливості творчого використання досвіду громадянського виховання учнів фахових шкіл Галичини за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3) + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА337739

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського