Пошуковий запит: (<.>A=Буднікевич І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Буднікевич І. М. Становлення регіонального ринку інновацій в Україні : Моногр. — Чернівці: Зелена Буковина, 2002
|
2. |
Комарницький І. Ф. Трансформація економіки України у глобальному економічному середовищі : Моногр. — Чернівці: Рута, 2006
|
3. | Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону : матеріали II Міжнар. (VI Всеукр.) наук.-практ. конф. для молодих вчен., асп., студ., 13 - 14 квіт. 2007 р., Чернівці. — Чернівці: Рута, 2007
|
4. |
Буднікевич І. М. Становлення регіонального ринку інновацій: теорія та практика (на прикладі Карпатського регіону) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — Л., 2002
|
5. |
Баранник О. А. Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія. — Чернівці: Рута, 2012
|
6. |
Буднікевич І. М. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія. — Чернівці: Рута, 2012
|
7. | Маркетинг та брендинг територій: проблеми рагіонального розвитку : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 жовт. 2012 р., Чернівці. — Чернівці: Рута, 2012
|
8. |
Буднікевич І. Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. — Чернівці: Кондратьєв А.В., 2012
|
9. |
Буднікевич І. М. SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб. — Чернівці: Рута, 2013
|
10. |
Буднікевич І. М. Формування системи маркетингу міста : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.05. — Львів, 2013
|
11. |
Буднікевич І. М. Регіональні ринки юридичних послуг : монографія. — Одеса: Фенікс, 2015. — 367, [1]: a-рис.
|
12. | Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. — Чернівці: Рута, 2018
|
13. |
Буднікевич І. М. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8.
|
14. | Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. — 2-ге вид. — Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича: Рута, 2021
|
15. | Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін "Інновації та інноваційна економіка", "Інноваційний розвиток підприємства", "Інновації та маркетинг інновацій", "Маркетинг інновацій", Digital-marketing", "Технології та новації" : навч. посіб. — Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича: Рута, 2021
|
16. | Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник. — Вид. 2-ге. — Київ: Ліра-К, 2024
|