Пошуковий запит: (<.>A=Жегус О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Янчева Л. М. Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6.
|
2. |
Жегус О. В. Розвиток маркетингового інструментарію дослідження інтересів ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9.
|
3. |
Жегус О. В. Методологія та результати діагностики маркетингової діяльності закладів вищої освіти в Україні // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6.
|
4. |
Жегус О. В. Управління лояльністю клієнтів у закладах готельно-ресторанного господарства в умовах нових викликів // Проблеми економіки. - 2020. - № 3.
|
5. |
Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб'єктів господарювання в умовах глобальних викликів // Бізнес Інформ. - 2023. - № 8.
|
6. |
Жегус О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб'єктів бізнесу в Україні // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7.
|
7. |
Жегус О. В. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
|
8. |
Жегус О. В. Моделювання попиту на освітні продукти закладів вищої освіти в Україні // Проблеми економіки. - 2018. - № 2.
|
9. |
Жегус О. В. Стратегічний аналіз зовнішніх чинників, що впливають на розвиток роздрібної торгівлі // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10.
|
10. |
Жегус О. В. Оцінка маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11.
|
11. |
Жегус О. В. Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10.
|
12. |
Жегус О. В. Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу : монографія. — Харків: ХДУХТ, 2013
|
13. |
Жегус О. В. Маркетингові дослідження ринку : монографія. — Х., 2010
|
14. |
Жегус О. В. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2006
|
15. | Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія. — Суми: Триторія, 2019
|
16. |
Жегус О. В. Система маркетингу закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2018
|
17. |
Михайлова М. В. Маркетингове планування в підприємствах ресторанного господарства : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2015
|
18. | Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колект. монографія. — Харків: НА НГУ, 2020
|