РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (53)
Пошуковий запит: (<.>A=Жегус О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Жегус О. В. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2006
2.

Жегус О. В. Маркетингові дослідження ринку : монографія. — Х., 2010
3.

Жегус О. В. Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу : монографія. — Харків: ХДУХТ, 2013
4.

Михайлова М. В. Маркетингове планування в підприємствах ресторанного господарства : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2015
5.

Жегус О. В. Стратегічний аналіз зовнішніх чинників, що впливають на розвиток роздрібної торгівлі // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10.
6.

Жегус О. В. Оцінка маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11.
7.

Жегус О. В. Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10.
8.

Жегус О. В. Моделювання попиту на освітні продукти закладів вищої освіти в Україні // Проблеми економіки. - 2018. - № 2.
9.

Жегус О. В. Методологія та результати діагностики маркетингової діяльності закладів вищої освіти в Україні // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6.
10.

Жегус О. В. Розвиток маркетингового інструментарію дослідження інтересів ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9.
11.

Жегус О. В. Система маркетингу закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2018
12.

Янчева Л. М. Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6.
13.

Жегус О. В. Управління лояльністю клієнтів у закладах готельно-ресторанного господарства в умовах нових викликів // Проблеми економіки. - 2020. - № 3.
14.
Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колект. монографія. — Харків: НА НГУ, 2020
15.
Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія. — Суми: Триторія, 2019
16.

Жегус О. В. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
17.

Жегус О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб'єктів бізнесу в Україні // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7.
18.

Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб'єктів господарювання в умовах глобальних викликів // Бізнес Інформ. - 2023. - № 8.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського