РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (49)Наукова періодика України (35)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 294
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мачинська Н. Модульна технологія організації педагогічної практики в умовах педагогічного коледжу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
2.

Андрусь О. Сучасний стан навчання економічних дисциплін студентів у технічних університетах // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
3.

Вербицька Л. Стрес як прояв духовно-особистісних криз: період ранньої юності // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
4.

Лещенко А. Організація педагогічного процесу в умовах американської домашньої освіти // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
5.

Андрусь О. Організаційна модель модульного навчання студентів економічних дисциплін у технічних університетах // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
6.

Коваль Т. Модель особистісно орієнтованої професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
7.

Чаплак Я. Теоретико-методологічний аналіз культурологічного підходу в підготовці психологів-практиків // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
8.

Карпенко О. Теоретико-методологічні засади підготовки студентів у вищих навчальних закладах до соціальної роботи // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
9.

Смирнова В. Методи активізації пізнавальної діяльності студентів в умовах реалізації інтегрованого підходу до структурування знань // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
10.

Русова В. Проблема психологічного супроводу самоактуалізації особистості старшокласника в умовах профільного навчання // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
11.

Осадчий В. Сучасні інформаційні технології в освітньому просторі // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
12.

Сисоєва С. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми. (Ч. ІІ) // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
13.

Якса Н. Підготовка майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в контексті ідеї полікультурності // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
14.

Уфімцева С. Розвиток творчої особистості дитини в умовах навчально-виховного комплексу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
15.

Лавриненко О. Педагогічні семінарії: поступ до педагогічної професії (з історії підготовки вчителів кін. ХІХ - поч. ХХ ст.) // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
16.

Колодько Т. Підготовка вчителя іноземної мови: соціокультурний аспект // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
17.

Десятов Т. Рамкова система кваліфікацій європейських країн // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4.
18.

Поясок Т. Особливості сучасної професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
19.

Панагушина О. Соціалізація підлітків у неформальних молодіжних організаціях // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
20.

Казакова Н. Організація та зміст педагогічної практики майбутніх учителів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського