Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 550
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Солоха Д. В. Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво.
|
2. |
Держак Н. А. Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
|
3. |
Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
|
4. |
Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
|
5. |
Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
6. |
Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
|
7. | Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. — К.; Ялта, 1999
|
8. |
Жарлінська Р. Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
9. | Маркетинговая товарная политика : Учеб.-метод. разраб. — К., 1998
|
10. |
Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. — О.: АстроПринт, 2000
|
11. |
Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: ООО "Експерт", 2001
|
12. |
Гузь Н. Г. Моделирование маркетинговых решений в управлении производством. — Донецк, 1998
|
13. |
Кнышук И. П. Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг. — 2001 // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки.
|
14. |
Бойко И. И. Основы аналитического маркетинга. — К.: КМ Akademia, 1999
|
15. |
Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок. — К.: Изд-во КМУГА, 1998
|
16. |
Коршунов В. И. Планирование маркетинговой деятельности предприятия. — Х.: Основа, 2000
|
17. |
Дубограй В. Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
18. |
Присяжнюк С. В. Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
19. | Сегментация рынка : Учеб.-метод. материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Пром. маркетинг" и диплом. проектирования для студ. ф-та менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения. — К., 1999
|
20. |
Степанова Е. М. Стадии и содержание работ по планированию и управлению маркетинговой деятельностью предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
|
| |