РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.221.05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кузава І. Б. Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2015
2.

Пасічник В. В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 805.
3.

Григорович В. Г. Генератор проектів системних трансформацій освітніх комплексів для дітей з особливими потребами // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 805.
4.

Запорожченко Ю. Г. Використання засобів ІКТ для підвищення якості інклюзивної освіти // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
5.

Яценюк Л. Упровадження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в систему інклюзивної освіти // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
6.

Малік М. В. Специфіка діяльності загальноосвітнього навачльного закладу інклюзивного типу // Наука і освіта. - 2014. - № 2.
7.

Мігалуш А. О. Виховання толерантного ставлення до людей з особливими потребами в інклюзивних закладах освіти // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 46.
8.

Колупаєва А. Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
9.

Пісоцька М. Е. Теоретичні питання інклюзивної освіти // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45.
10.

Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 4.
11.

Сак Т. Індивідуалізація навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 4.
12.

Тупиця О. В. Понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45.
13.

Колупаєва А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
14.

Джонс Ф. Застосування методики "Кращі практики для інклюзивної освіти" (КПІО) на рівні школи: досвід Флориди // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
15.

Гарчарікова Т. Академічна самооцінка як інновація у навчанні учнів з порушеннями фізичного розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3.
16.

Діжовська Т. Розвиток творчих здібностей учнів з особливими освітніми потребами // Дефектологія. - 2013. - № 1.
17.

Компанець Н. Організація роботи асистента педагога в інклюзивному середовищі за допомогою програмово-методичного комплексу // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
18.

Сак Т. Організація співпраці в інклюзивному класі // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
19.

Моклович Ю. Я. Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу // Дефектологія. - 2013. - № 1.
20.

Ашиток Н. Гуманізм і освітня парадигма для осіб з особливими потребами // Молодь і ринок. - 2012. - № 11.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського