РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (98)
Журнали та продовжувані видання (1)
Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч430.221.05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
139
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Кузава І. Б.
Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку
: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2015
2.
Пасічник В. В.
Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
//
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
. - 2014. - № 805.
3.
Григорович В. Г.
Генератор проектів системних трансформацій освітніх комплексів для дітей з особливими потребами
//
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
. - 2014. - № 805.
4.
Запорожченко Ю. Г.
Використання засобів ІКТ для підвищення якості інклюзивної освіти
//
Інформ. технології в освіті
: зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
5.
Яценюк Л.
Упровадження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в систему інклюзивної освіти
//
Нова пед. думка
. - 2014. - № 1.
6.
Малік М. В.
Специфіка діяльності загальноосвітнього навачльного закладу інклюзивного типу
//
Наука і освіта
. - 2014. - № 2.
7.
Мігалуш А. О.
Виховання толерантного ставлення до людей з особливими потребами в інклюзивних закладах освіти
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2009. - Вип. 46.
8.
Колупаєва А.
Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 1.
9.
Пісоцька М. Е.
Теоретичні питання інклюзивної освіти
//
Педагогіка та психологія
: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45.
10.
Луценко І.
Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 4.
11.
Сак Т.
Індивідуалізація навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 4.
12.
Тупиця О. В.
Понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
//
Педагогіка та психологія
: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45.
13.
Колупаєва А.
Інклюзивна освіта як модель соціального устрою
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 2.
14.
Джонс Ф.
Застосування методики "Кращі практики для інклюзивної освіти" (КПІО) на рівні школи: досвід Флориди
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 2.
15.
Гарчарікова Т.
Академічна самооцінка як інновація у навчанні учнів з порушеннями фізичного розвитку
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 3.
16.
Діжовська Т.
Розвиток творчих здібностей учнів з особливими освітніми потребами
//
Дефектологія
. - 2013. - № 1.
17.
Компанець Н.
Організація роботи асистента педагога в інклюзивному середовищі за допомогою програмово-методичного комплексу
//
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2013. - № 3.
18.
Сак Т.
Організація співпраці в інклюзивному класі
//
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2013. - № 4.
19.
Моклович Ю. Я.
Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу
//
Дефектологія
. - 2013. - № 1.
20.
Ашиток Н.
Гуманізм і освітня парадигма для осіб з особливими потребами
//
Молодь і ринок
. - 2012. - № 11.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського