Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.241$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Римар О. Історичні аспекти організації та функціонування товариств для неповносправних в Україні. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. | . — Л., 2003. — 165 с.
|
3. |
Кісельов А. Ф. Оздоровча і спортивна робота з неповноправними дітьми і дорослими в Миколаївській області. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. |
Ткаченко В. В. Адаптивная физическая культура как средство психофизической реабилитации детей-инвалидов. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Шептицький Д. В. Результаты исследования уровня физического развития и физической подготовки умственно отсталых детей младшего и среднего школьного возраста. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Савельева Н. Пути оптимизации процесса физического воспитания детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Шевченко О. Особливості навчання вправ художньої гімнастики дітей з особливими потребами. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами // Нова пед. думка. - 2007. - № 2.
|
9. |
Uchyla-Zroski Ja. Skutecznosc dydaktyczna metody Dobrego startu na lekcjach muzyki z uczniem szkoly specjalnej. — 2008 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
10. |
Форостян О. І. Фізичне виховання в системі соціальної адаптації дітей із сенсорними порушеннями в українській дефектології // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
|
11. |
Атаманчук В. Д. Корекційно-спрямовуюча робота під час самопідготовки в навчально-реабілітаційному центрі (з досвіду роботи) // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1.
|
12. |
Карабанова Н. С. Роль фізичного виховання в навчально-корекційному процесі дітей із церебральним паралічем. — 2009 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
13. |
Ленів З. П. Концептуальні засади застосування арт-терапії в корекційний педагогіці // Дефектологія. - 2009. - № 2.
|
14. |
Коношенко С. В. Реабілітаційна робота з соціально дезадаптованими підлітками в умовах індустріального регіону : монографія. — Луганськ, 2009
|
15. |
Акменс Л. Корекційно-розвивальна спрямованість взаємозв'язку вчителя та вихователя в спеціальному навчально-виховному закладі // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4.
|
16. |
Форостян О. І. До питання про роль рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного порушення // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
|
17. |
Мороз Б. Упровадження нових інформаційних технологій в умовах інклюзивної системи навчання // Дефектологія. - 2010. - № 2.
|
18. |
Афузова Г. Kорекційна підтримка в контексті психологічної допомоги дітям із психофізичними вадами // Дефектологія. - 2010. - № 1.
|
19. |
Висоцька А. Особливості виховного процесу у спеціальних освітніх закладах для дітей з порушеннями психофізичного розвитку // Дефектологія. - 2010. - № 2.
|
20. |
Коваль Л. Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій // Дефектологія. - 2010. - № 1.
|
| |