РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (14)
Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч435.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Представлено документи
з 1 до 13
1.
Блеч Г. О.
Дидактичні умови забезпечення якості знань з природознавства у розумово відсталих учнів
: Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
2.
Гуменюк О. М.
Особливості розвитку елементарних творчих здібностей розумово відсталих дітей на уроках математики
//
Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія
. - 2011. - Вип. 3.
3.
Гуменюк С. М.
Особливості розвитку творчих здібностей розумово відсталих дітей на заняттях з образотворчого мистецтва
//
Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія
. - 2011. - Вип. 3.
4.
Рудзевич І. Л.
Роль та місце художньої літератури у навчанні історії України в допоміжній школі
//
Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія
. - 2011. - Вип. 3.
5.
Косенко Ю. М.
Критерії визначення сформованості історичних понять у розумово відсталих учнів
//
Пед. науки
: зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
6.
Кузнецова М. С.
Організація роботи з корекції уяви дітей із порушенням інтелектуального розвитку на уроках географії
//
Дефектологія
. - 2012. - № 2.
7.
Косенко Ю. М.
Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів
: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
8.
Співак Я. О.
Формування екологічної культури в розумово відсталих підлітків у процесі вивчення природознавства
: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
9.
Одинченко Л. К.
До питання вивчення розділу "Своя область" на уроках географії в допоміжній школі
//
Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія
. - 2013. - Вип. 4.
10.
Кравец Н.
Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 1.
11.
Кузьмінська Є. О.
Підготовка розумово відсталих дітей до опанування грамоти
: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2015. — 16, [1]
12.
Косенко Ю. М.
Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина XIX - початок XXI століть)
: монографія. — Чернівці: Букрек, 2016
13.
Утьосова О. І.
Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення
: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2020
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського