РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Блеч Г. О. Дидактичні умови забезпечення якості знань з природознавства у розумово відсталих учнів : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
2.

Кузнецова М. С. Організація роботи з корекції уяви дітей із порушенням інтелектуального розвитку на уроках географії // Дефектологія. - 2012. - № 2.
3.

Косенко Ю. М. Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
4.

Співак Я. О. Формування екологічної культури в розумово відсталих підлітків у процесі вивчення природознавства : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
5.

Косенко Ю. М. Критерії визначення сформованості історичних понять у розумово відсталих учнів // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
6.

Кравец Н. Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
7.

Кузьмінська Є. О. Підготовка розумово відсталих дітей до опанування грамоти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2015. — 16, [1]
8.

Гуменюк О. М. Особливості розвитку елементарних творчих здібностей розумово відсталих дітей на уроках математики // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
9.

Гуменюк С. М. Особливості розвитку творчих здібностей розумово відсталих дітей на заняттях з образотворчого мистецтва // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
10.

Рудзевич І. Л. Роль та місце художньої літератури у навчанні історії України в допоміжній школі // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
11.

Одинченко Л. К. До питання вивчення розділу "Своя область" на уроках географії в допоміжній школі // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
12.

Косенко Ю. М. Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина XIX - початок XXI століть) : монографія. — Чернівці: Букрек, 2016
13.

Утьосова О. І. Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2020
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського