Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.542$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Попова І. І. Проведення уроків сприйняття мистецтва при викладанні предмету "Образотворче мистецтво" у середній школі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
2. |
Котлярова Л. Т. Восприятие графического изображения как условие развития индивидуальных творческих особенностей мышления у младших подростков. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
3. |
Демченко І. І. Засоби образотворчого мистецтва у вихованні творчої особистості молодшого школяра. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
4. | . — Умань: "Софія", 2007. — 244 с.
|
5. |
Кардашов В. М. Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний виміри : [монографія]. — 2-ге вид., доповн. — Мелітополь: Вид. будинок ММД, 2009
|
6. |
Череповська Н. І. Особливості формування символічного образу в художньо-графічній діяльності підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2006
|
7. |
Шмельова Т. В. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичного світосприймання в молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — Житомир, 2008
|
8. |
Соцька О. П. Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — О., 2008
|
9. |
Бабченко О. В. Образотворче мистецтво як засіб психофізіологічної корекції дітей 6 - 7-річного віку. — 2009 // Нaша шк.
|
10. |
Медведева Н. В. Трансформація задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 2009
|
11. |
Кардашов В. М. Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний вимір. — 3-тє вид., доповн. — Мелітополь: Вид. будинок ММД, 2011
|
12. |
Пастир І. В. Художньо-творче становлення фахівця засобами образотворчого мистецтва: теорія і практика : монографія. — О.: Букаєв В. В., 2012
|
13. |
Савушкіна О. В. Сприйняття творів живопису дітьми дошкільного віку. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
14. |
Сопільняк М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості // Рідна шк.. - 2008. - № 3/4.
|
15. |
Івершинь А. Г. Проблема сприйняття живописного твору дошкільниками // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
16. |
Медведева Н. В. Дослідження трансформації задуму дитини // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
|
17. |
Корнилова В. В. Рисунок как средство детского выражения внутреннего мира // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
|
18. |
Набоченко О. О. Формування уявлень про живу природу у сліпих молодших школярів засобами рельєфного малювання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
|
19. |
Руденко І. В. Формування творчої активності молодших підлітків засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07. — Київ, 2014
|
20. |
Мокрицька А. М. Природа як джерело розвитку дитячої творчості в дизайні // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31.
|
| |