РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (160)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322 я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
2.

Скибінський С. В. . — Л., 2000
3.

Крамаренко В. И. Маркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. — Симф.: Таврида, 2000
4.

Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2000
5.

Черномаз П. А. Международный маркетинг: теория, методология, практика : Учеб. пособие для студ. — Х., 2000
6.

Мазаракі А. А. Міжнародний маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2000
7.

Старостіна А. О. Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів. — К., 1998
8.

Кус А.  Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вузів. — К.: Нічлава, 1999
9.

Примак Т. А. Основы маркетинга : Конспект лекций. — К., 2000
10.

Новікова І. В. Маркетинг сфери послуг : Навч. посіб. — К., 2004
11.

Стрій Л. О. Маркетинг. Основні тенденції та проблеми розвитку : Навч.-метод. посіб. — О.: Вид. центр УДАЗ ім. О.С.Попова, 2000
12.

Вісящев В. А. Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Донецьк: НОРД-ПРЕС, 2005
13.
Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ. — 2-е вид. — К.: НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004
14.

Святненко В. Ю. Маркетинг : Навч.-метод. комплекс. — К., 2002
15.

Шканова О. М. Маркетингова товарна політика : Навч. посіб. — К., 2003
16.

Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. — К., 2003
17.

Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. — 2-е вид., доповн. і переробл. — К., 2003
18.

Косенков С. І. Маркетингові дослідження : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Вид. дім "Скарби", 2004 - (Verba magistri).
19.

Ломовських Л. О. Маркетингові дослідження : Навч. посіб. — Х., 2004
20.

Вісящев В. А. Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Донецьк: Норд-Прес, 2004
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського