РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (549)Журнали та продовжувані видання (18)Автореферати дисертацій (47)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 542
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Солоха Д. В. Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво.
2.

Держак Н. А. Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
3.

Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
4.

Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
5.

Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
6.

Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
7.
Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. — К.; Ялта, 1999
8.

Жарлінська Р. Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
9.
Маркетинговая товарная политика : Учеб.-метод. разраб. — К., 1998
10.

Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. — О.: АстроПринт, 2000
11.

Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: ООО "Експерт", 2001
12.

Гузь Н. Г. Моделирование маркетинговых решений в управлении производством. — Донецк, 1998
13.

Кнышук И. П. Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг. — 2001 // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки.
14.

Бойко И. И. Основы аналитического маркетинга. — К.: КМ Akademia, 1999
15.

Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок. — К.: Изд-во КМУГА, 1998
16.

Коршунов В. И. Планирование маркетинговой деятельности предприятия. — Х.: Основа, 2000
17.

Дубограй В.  Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови. — 1999 // Торгівля і ринок України.
18.

Присяжнюк С. В. Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
19.
Сегментация рынка : Учеб.-метод. материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Пром. маркетинг" и диплом. проектирования для студ. ф-та менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения. — К., 1999
20.

Степанова Е. М. Стадии и содержание работ по планированию и управлению маркетинговой деятельностью предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського