1. |
Кемінь Г. Особливості теорії навчання в зарубіжній педагогіці та шляхи її індивідуалізації. — 2000 // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка.
|
2. |
Подмазин С. И. Личностно-ориентированное образование : Соц.-философ. исслед. — Запорожье: Просвіта, 2004
|
3. |
Аносов І. П. Зміст освіти: антропоекологічний аспект. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. |
Корсак К. Проблеми якості вищої освіти : монографія. — К.: Пед. думка, 2007
|
5. |
Дятлова О. М. Історичний аспект інтеграції знань в освіті. — 2006 // Освіта на Луганщині.
|
6. |
Слюсаревський М. Проблеми якості освіти: соціально-психологічний контекст. — 2007 // Соц. психологія.
|
7. |
Чорний Є. Сприйняття моделі особистості, що самоактуалізується, суб'єктами освітнього процесу в полікультурному регіоні. — 2006 // Соц. психологія.
|
8. |
Цимбал І. І. Основні напрямки забезпечення якості освіти в навчальних закладах Луганської області. — 2007 // Освіта на Луганщині.
|
9. |
Дьяченко Б. А. Василь Сухомлинський у діалозі з компетентнісним підходом до якості освіти в сучасному вимірі. — 2008 // Освіта на Луганщині.
|
10. |
Задорожна О. М. Педагогічний аналіз змісту освіти та навчання за умов глобалізації. — 2008 // Освіта на Луганщині.
|
11. |
Яковенко В. Д. Прогнозування стану системи керування якістю діяльності навчального закладу. — 2009 // Систем. дослідж. та інформ. технології.
|
12. |
Петренко Н. В. Проблема змісту освіти в педагогічній спадщині вчених-істориків Слобожанщини другої половини XIX - початку XX століття : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — Х., 2009
|
13. |
Гризун Л. Е. Взаємодія наук і інтеграція систем знань як основа побудови змісту освіти. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
14. |
Петренко Н. В. Культурно-освітня спадщина вчених Слобожанщини другої половини ХІХ - початку ХХ століття (історико-педагогічний аспект) : монографія. — Х., 2010
|
15. |
Линовицька О. Соціокультурна відповідальність освіти : монографія. — К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011
|
16. | Ценности профессиональной деятельности современного педагога : межвуз. сб. науч. тр. — Черкассы; Ульяновск: УИПКПРО, 2011
|
17. |
Дмитренко Г. А. Людиноцентризм освіти в контексті підвищення якості трудового потенціалу : монографія. — К.: Дорадо-Друк, 2012
|
18. |
Гришина И. В. Государственно-общественная оценка как инновационный ресурс развития системы образования. — 2011 // Освіта на Луганщині.
|
19. |
Купенко О. В. Інновації та управління якістю в педагогічній системі. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
20. |
Андріяко Ю. В. Комплекс знань для системи управління якістю освітньої діяльності. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
| |