Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (460)Книжкові видання та компакт-диски (389)Журнали та продовжувані видання (44)
Пошуковий запит: (<.>K=ВИННИЧЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 235
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрмакова І. П. 
Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Єрмакова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено провідні підходи до проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови відповідної підготовки, що забезпечать формування готовності до використання дослідницької технології у майбутній професійній діяльності, компоненти, показники та рівні зазначеної готовності. Розроблено та впроваджено в навчальний процес університету курс "Дослідницька технологія навчання у суспільствознавчій освіті", конкурс студентських досліджень "Науковий дебют", наскрізну програму педагогічної практики, спрямованої на набуття досвіду використання дослідницької технології на уроках з суспільствознавчих курсів, методичні рекомендації для викладачів, апробовано методики збагачення змісту та форм організації дисциплін професійно-педагогічного циклу теорією та досвідом дослідницького підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА382627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Іваницька Н. А. 
Формування дослідницьких умінь учнів основної школи в процесі навчання фізики: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. А. Іваницька ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 19 с. — укp.

Розроблено методику формування дослідницьких умінь (ДУ) учнів основної школи (УОШ). Встановлено, що їх формування в навчальному процесі за умов змін системи шкільної фізичної освіти відіграє важливе значення в контексті забезпечення підготовки учнів до профільного навчання в старших класах. Визначено ієрархічну структуру складових ДУ УОШ та відповідні критерії їх сформованості. Обгрунтовано засади реалізації етапів формування ДУ різних умовних категорій ("теоретиків", "емпіриків", "універсалів") - їх залучення до вивчення навчальних модулів (НМ) "Теоретична робота" та "Практична робота". Обгрунтовано способи формування ДУ УОШ з фізики, створено варіант дидактичної системи навчання фізики, яка грунтується на особистісно-орієнтованому діяльнісному підході (ООДП) до організації учнями дослідження. Розроблено методику формування складових ДУ і навичок з фізики УОШ у відповідних навчальних середовищах як складових НМ. Визначено ефективні умови формування ДУ з фізики УОШ - застосування ООДП до навчання учнів самостійного проведення дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-38,022
Шифр НБУВ: РА382060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Іванюха Т.В. 
Трансформація жанрів античної літератури у творчості неокласиків: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Т.В. Іванюха ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано генологічні джерела поезії київських митців-неокласиків О.Бургардта, М.Драй-Хмари, М.Зерова, М.Рильського, П.Филиповича. Проведено паралелі між двома феноменами класицистичного типу: українською неокласикою та античним класицизмом. Визначено типологічні сходження в літературно-мистецькому житті Риму "золотого віку" Августа II (I ст. до н.е. - I ст. н.е.) та України 1920-х рр. періоду "розстріляного Відродження", розглянуто основні аспекти естетико-поетологічної спадкоємності. Проаналізовано проблему трансформації в оригінальній поезії неокласиків таких античних жанрів, як елегія, епіграма, ідилія та жанрів панегіричної типології. Визначено та досліджено основні напрямки трансформації жанрів античної лірики: стилізацію (оду); карнавально-сміхову стилізацію та пародію (епітафію, елегію); наслідування (епіталаму, сколій, мім, буколіку); архаїзуючі інновації - суміщення античної жанрової домінанти з "молодшими" жанрами сонета (у випадку елегії) та сонетоїда (епіграми); інтерсеміотичну інтерпретацію жанрів - включення нелітературних дискурсів (архітектурного, скульптурного) у текст літературного твору (екфрасис).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)35-318.3 + Ш5(4УКР)6-318.3 +
Шифр НБУВ: РА351977

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Абдула 
Становлення ойконімії Слобожанщини (на матеріалі Харківщини): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Юлія Анатоліївна Абдула ; Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-316.1
Шифр НБУВ: РА359135

      
5.

Алєйкіна В.В. 
Педагогічні погляди та просвітницька діяльність В.О. Біднова (1874 - 1935 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.В. Алєйкіна ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено педагогічні погляди та просвітницьку діяльність В.О. Біднова. Визначено ступінь дослідженості даної проблеми у педагогічній науці. Визначено основні чинники формування В.О. Біднова як педагога, просвітника та громадського діяча. Проаналізовано його ідеї щодо громадського виховання, використання засобів козацької педагогіки у виховному процесі. Висвітлено погляди ученого щодо історичного шляху розвитку освіти в Україні. Проаналізовано основні напрями, зміст і форми просвітницьої діяльності В.О. Біднова. Визначено роль просвітника у формуванні української національної школи. Розкрито значення педагогічних ідей В.О. Біднова й обгрунтовано можливість їх практичного використання з метою вирішення актуальних проблем сучасної педагогічної теорії та практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Біднов, В. О.
Шифр НБУВ: РА370582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Амбіцька А. С. 
Повісті й романи І. С. Нечуя-Левицького: архетипний аналіз: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / А. С. Амбіцька ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 18 с. — укp.

Вперше в українському літературознавстві здійснено спробу системно дослідити творчість І. Нечуя-Левицького з позицій архетипної та психоаналітичної критики, що дозволяє адекватно проінтерпретувати модель українського світу в повістях і романах. З'ясовано специфіку художнього втілення та динаміку архетипів хресної дороги, розіп'ятого Бога, тіні, матері, мудрого старця, раю, пекла, хати, родини, води, нового творення, культурного героя, простежено особливості їх функціонування. Доведено, що в художній системі митця переважають архетипи розіп'ятого Бога та тіні, які реалізують бачення І. Нечуєм-Левицьким життя та долі українського народу як трагічних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Нечуй-Левицький І. С. 534
Шифр НБУВ: РА379057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Андреєва 
Семантико-синтаксична структура речень із тотивними предикатами: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Тетяна Володимирівна Андреєва ; Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-221
Шифр НБУВ: РА359196

      
8.

Атаманчук В.П. 
Жанр трагедії в українській драматургії 1910 - 1920-х років: ідейно-естетична парадигма: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / В.П. Атаманчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

З'ясовано жанрові особливості трагедії в українській драматургії початку XX ст. На підставі аналізу творів В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, Мирослава Ірчана, Л.Первомайського, М.Грушевського, І.Кочерги, С.Черкасенка визначено ідейно-естетичну парадигму жанру трагедії, виділено специфічні жанрові ознаки (у порівняні з іншими періодами розвитку жанру), зумовлені формуванням нового типу трагедійного героя, який виявляє себе як активна особистість у збуреному історичними процесами суспільстві та як особистість, схильна до рефлексії. Досліджено риси поетики жанру за допомогою аналізу образу трагедійного героя, змісту трагедійного конфлікту, перебігу драматичної дії. Здійснено аналіз функціонування жанру трагедії в її жанрових модифікаціях (політичної, історичної, соціально-побутової трагедії). Проведено зіставлення категорії трагедійного та трагікомічного. З'ясовано особливості їх взаємозв'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)53-336 + Ш5(4УКР)6-336 +
Шифр НБУВ: РА352167

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Бєльчева Т.Ф. 
Формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань у початковій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Ф. Бєльчева ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань (НПЗ) у початковій школі у науково-педагогічній та медичній літературі. Визначено, теоретично обгрунтовано суть і структуру даної готовності, її критерії та рівні сформованості, а також методи та форми професійної підготовки. Обгрунтовано та розроблено модель відповідної підготовки майбутніх учителів, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки компонентів даної системи, умов і принципів професійної педагогічної підготовки. Впровадження даної моделі передбачає використання різних форм і методів роботи викладачів психолого-педагогічних дисциплін і методистів педагогічної практики. Доведено ефективність розробленої моделі, умов формування дослідженої професійної готовності та впровадження до навчального процесу спецкурсу "Педагогічне керівництво складанням і розв'язуванням навчально-пізнавальних завдань у професійній діяльності вчителя початкових класів" на підставі кількісних і якісних показників формувального експерименту. З використанням методів математичної статистики (Манна - Уітні, Вілкоксона, Пірсона) на підставі кількісного та якісного аналізу обробки результатів, одержаних за формувального експерименту, показано ефективність розробленої структурно-функціональної моделі підготовки майбутнього вчителя до складання та розв'язування НПЗ у початковій школі, зокрема, сформульованих згідно з організаційно-педагогічними умовами формування даної професійної готовності. Визначено позитивну динаміку її генези.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА355476

Рубрики:

      
10.

Білоус В.Б. 
Мова драматичних творів Володимира Винниченка у лінгвокультурному аспекті: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / В.Б. Білоус ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено мову текстів драматичних творів В. Винниченка як відображення впливу екстралінгвістичних чинників періоду першої чверті XX ст., типові для тієї доби лексичні та фразеологічні одиниці, тропи, інші мовні засоби відтворення сучасної авторові картини світу. Висвітлено лігвокультурну ситуацію даного періоду, відображену у драматичних творах В.Винниченка. Розглянуто загальні питання лінгвокультурології, а також історію розвитку української мови періоду кінця XIX - початку XX с. Досліджено взаємозв'язки соціальних і лінгвістичних явищ першої чверті XX ст. та їх відображення в індивідуальному мовленні у текстах драматичних творів В.Винниченка. Проведено лінгвокультурний аналіз п'єси письменника "Базар". Результати дослідження розширюють межі розуміння процесів становлення та розвитку української мови епохи значних соціальних змін періоду першої чверті XX ст., стимулюють подальший інтерес до вивчення літературної спадщини В.Винниченка, сприяють створенню засад лінгвокультурного аналізу сучасної української.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Винниченко, В.К. 536 +
Шифр НБУВ: РА351007

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бабенко Т.В. 
Формування інформаційної культури майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Бабенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено основні характеристики, структуру та функції інформаційної культури майбутніх учителів історії як складової їх загальної та професійної культури. Обгрунтовано педагогічну модель формування інформаційної культури майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Розглянуто теоретичні аспекти інтерпретації інформаційної та професійної культури майбутніх учителів історії. Уточнено сутність категорії "інформаційна культура майбутніх учителів", визначено критерії та рівні її сформованості. Систематизовано педагогічний інструментарій управління розвитком інформаційної культури майбутніх учителів історії й удосконалено навчально-методичне забезпечення процесу їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 ф + Т.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355272

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Балануца О. О. 
Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх дипломатів як інтелектуального ресурсу держави: автореферат дис. ... д.пед.н. : 13.00.04 / О. О. Балануца. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх дипломатів; розроблено й експериментально перевірено ефективність моделі підготовки майбутніх дипломатів як інтелектуального ресурсу держави.Здійснено теоретичний аналіз розробленості наукової проблеми та понятійно- термінологічного апарату дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи професійної підготовки майбутніх дипломатів. З’ясовано стан професійної підготовки майбутніх дипломатів у системі неперервної освіти. Виявлено особливості професійної підготовки майбутніх дипломатів в умовах глобалізаційних процесів (цілеспрямоване застосування загальнопедагогічних та специфічних принципів, інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки, інтеграція спеціальної фахової та гуманітарної підготовки; оптимізація професійно-адаптаційних процесів під час навчання в закладах вищої освіти). Розроблено та експериментально перевірено модель професійної підготовки майбутніх дипломатів як єдність взаємообумовлених елементів, охоплених причинно-наслідковими зв’язками та зв’язками координування, складниками якої визначено цільовий, змістовний, технологічний, оцінний, результативний блоки. Здійснено науково-методичну рефлексію результатів дослідно-експериментальної роботи.Ключові слова: професійна підготовка, майбутні дипломати, готовність майбутніх дипломатів до професійної діяльності, модернізація професійної підготовки, заклад вищої освіти.^UTheoretical and methodical principles of professional training of future diplomats are substantiated in the doctoral thesis; the effectiveness of the model of training future diplomats as an intellectual resource of the state was developed and experimentally verified.In the dissertation considered scientific novelty of the obtained results consists in the fact that for the first time the problem of professional training of future diplomats as an intellectual resource of the state has been comprehensively investigated, in particular: the scientific, theoretical and conceptual foundations of professional training of future diplomats have been theoretically substantiated; the model of professional training of future diplomats as the unity of interdependent elements covered by cause-and-effect relationships and coordination relationships has been substantiated, and pedagogical conditions for its implementation are introduced (development the professional identity of future diplomats, the implementation of symbolic-contextual education by means of information technologies, the use of interactive technologies in symbolic-contextual education); criteria are defined (level of mental development, a certain person's attitude to learning, his desire to master different ways of learning, mobilization of willpower in order to overcome difficulties in learning and achieve the set goal), indicators and levels of readiness of future diplomats for professional activity (high, medium, low); the essence of the concepts «professional training of future diplomats», «readiness of future diplomats for professional activity» is defined.The leading idea of the research is based on the proposition that the integral and dynamic educational process of professional training of future diplomats in institutions of higher education is socially conditioned, pedagogically and professionally deterministic, taking into account modern processes of building a knowledge society, development of the continuous education system, domestic and foreign experience of training specialists in the international field.The study is based on the understanding of the future diplomats’ professional training as a continuous, conscious, purposeful process of personal and professional growth of the future specialist, which ensures his professional development, the acquisition of practical experience in future activities, the formation of personal qualities, the ability to self-improve and self-development.The goal and result of training future diplomats is appropriate readiness. We consider the readiness of future diplomats for professional activity as an integral characteristic of the personality, which is a set of personal and professional qualities and states, which is determined by the formation of professional consciousness, motives for achievements in the profession, the focus on the realization of the professional ideal in the appropriate social conditions, professional competence and work capacity.The implementation of the leading idea and conceptual principles is based on fundamental philosophical ideas, provisions that found expression in the set of main concepts (methodological, theoretical, technological ) and allowed to achieve dynamism and completeness of the disclosure of the problem.The methodological basis of the scientific problem study of the professional training theory and practice of future diplomats as an intellectual resource of the state is formed by a set of scientific approaches (paradigmatic, systemic, synergistic, cultural, axiological, acmeological, competence-based, activity-oriented, and personality- oriented), which in their totality complement each other , are characterized by internal unity, interdependence and methodological interconnections. Complex application of defined methodological approaches enables multi-vector analysis of the research problem and synthesis of its results in the construction of the concept, theoretical provisions, development of a model of future diplomats’ professional training and its implementation in the real process of their professional training.Key words: professional training, future diplomats, readiness of future diplomats for professional activities, modernization of professional training, higher education institution.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Барліт О.О. 
Аксіологічні засади ставлення школярів до природи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Барліт ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено педагогічну проблему вдосконалення сучасної системи екологічної освіти школярів на основі інтеграції прогресивних здобутків вітчизняної педагогічної теорії та практики кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховний процес. На підставі ретроспективного аналізу педагогічних концепцій вітчизняних науковців розвинуто педагогічну модель формування аксіології природи (О. Герд, М. Сумцов), грунтуючись на етнокультурній варіативності й інвайронментальних чинниках (С. Русова, І. Стешенко), етико-естетичних і психологічних механізмах єднання людини з природою (Б. Грінченко, М. Грот). Доведено необхідність застосування аксіологічного підходу як продукту синтезу наукового філософського, педагогічного, психологічного, культурологічного знання, що передбачає взаємодію всіх суб'єктів освіти та їх ставлення до світу за етичними принципами, доповнює простір навчання та виховання ціннісними настановами та відкриває можливості для етноантропологічного спрямування екологічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА362803

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Бежнар Г.П. 
Екзистенційні мотиви в творчій спадщині В.Винниченка: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.05 / Г.П. Бежнар ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Здійснено комплексний історико-філософський аналіз екзистенційно-антропологічних мотивів у винятковій за формою та змістом творчості В.К.Винниченка у контексті української філософської традиції. З'ясовано основні філософсько-світоглядні засади творчості письменника, досліджено вплив на формування світогляду митця західноєвропейської та української інтелектуальної культури. Запропоновано тезу, що філософський дискурс митця-мислителя вписує його у контекст неакадемічного філософського дискурсу XIX - XX ст. та екзистенційної спрямованості української літератури початку XX ст. Обгрунтовано думку, що одне з центральних місць в історії української філософії належить творчому доробку В.Винниченка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)6 + Ш5(Ук=4ФРА)-4 Винниченко,В.К. 54 + Ш5(4ФРА=Ук)-Винниченко,В. 54 +
Шифр НБУВ: РА334452

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Богачевська Л.О. 
Чарлз Діккенс і українська література: проблеми рецепції і типології: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / Л.О. Богачевська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Висвітлено творчість Ч.Діккенса у контексті англійсько-українських взаємин XIX - XX ст. Здійснено аналіз рецепції художнього доробку англійського романіста українськими літературними критиками. Розглянуто історію україномовних перекладів прози письменника. Досліджено різночасові інтерпретації "Тяжких часів" Ч.Діккенса. Здійснено типологічні зіставлення художнього доробку аглійського автора з творами представників української літератури XIX - початку XX ст. (Г.Квітки-Основ'яненка, М.Гоголя, Леся Мартовича, Т.Шевченка, І.Франка, В.Винниченка) та виявлено спільні та відмінні риси застосування прийомів і засобів гумору, сатири та творче засвоєння майстрами слова "моделі дитина і світ", що виникають завдяки соціально-типологічним, психолого-типологічним збігам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ВЕЛ)-4 Діккенс, Ч. 418.3 + Ш5(4УКР)5-318.3 +
Шифр НБУВ: РА349186

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Богомаз-Назарова С. М. 
Методика застосування міжпредметних зв'язків курсів фізики та охорони праці у підготовці майбутніх учителів фізики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. М. Богомаз-Назарова ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення рівня фахової підготовки вчителя фізики в процесі реалізації міжпредметних зв'язків (МЗ) фізики й охорони праці, проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науково-педагогічній літературі. Визначено педагогічні умови реалізації МЗ фізики й охорони праці у навчальному процесі. Розроблено та впроваджено в навчальний процес методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з міжпредметним підходом. Обгрунтовано критерії та рівні сформованості міжпредметних знань та експериментально доведено результативність методики реалізації МЗ курсів "Загальна фізика" та "Основи охорони праці".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-3,022
Шифр НБУВ: РА373640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бондаренко Л.В. 
Склад та комунікативні функції вторинних часток: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Л.В. Бондаренко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше в українському мовознавстві досліджено процеси проходження та функціонування вторинних часток української мови. З'ясовано механізми виникнення міжчастинкомовної омонімії (прислівник - частка, займенник - частка, дієслово - частка, сполучник - частка, вигук - частка). Проаналізовано багаточленні омонімічні ряди: дієслово - модальне слово - частка (може, мовляв, було, бува), дієслово - сполучник - модальне слово - частка (мов, мовби, мовбито), займенник - сполучник - частка (що). Уперше в українському мовознавстві на грунті синтаксичних одиниць української мови здійснено комплексний функціонально-синтаксичний аналіз вторинних часток. Визначено критерії розмежування часток і модальних слів. Запропоновано робочу класифікацію та лінгвістичну кваліфікацію лексем подібного типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-212.74 +
Шифр НБУВ: РА338988

      
18.

Бондарь В. П. 
Організація проведення медико-соціальної експертизи: адміністративно-правовий аспект: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.07 / В. П. Бондарь. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено комплексному дослідженню організації проведення медико-соціальної експертизи крізь призму адміністративного права, зокрема аналізу мети, завдань, принципів, правових засад та адміністративно-правового механізму організації проведення медико-соціальної експертизи в Україні. За результатами проведеного дослідження сформульовано низку висновків, пропозицій і рекомендацій, запропонованих особисто здобувачем.З’ясовано, що МСЕ як об’єкт адміністративно-правового регулювання – це окрема сфера суспільних відносин, які складаються з приводу надання (отримання) медико-соціальних експертних послуг щодо встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення міри втрати здоров’я, групи інвалідності, порядку проведення реабілітаційних заходів конкретним особам і вид публічно-владної та публічно-сервісної діяльності суб’єктів публічної адміністрації, що провадиться з метою задоволення відповідного публічного інтересу та задля впорядкованості, охорони і розвитку цієї сфери відносин.Удосконалено понятійно-категоріальний апарат, а саме такі правові категорії, як «медико-соціальна експертиза», «правове регулювання медико-соціальної експертизи», «адміністративно-правове регулювання», «адміністративно-правове регулювання медико-соціальної експертизи», «організація проведення медико-соціальної експертизи», «завдання організації проведення медико-соціальної експертизи», «принципи організації проведення медико-соціальної експертизи», «адміністративно-правові відносини», «правовий статус особи», «адміністративно-правовий статус особи», «адміністративна процедура».^UThe dissertation is devoted to a comprehensive study of the organization of the medical and social examination through the prism of administrative law, in particular the analysis of the purpose, tasks, principles, legal foundations and administrative and legal mechanism of the organization of the medical and social examination in Ukraine. Based on the results of the research, a number of conclusions, suggestions and recommendations were formulated, proposed by the applicant personally. It was found that MSE as an object of administrative and legal regulation is a separate sphere of social relations, which are formed in connection with the provision (reception) of medical and social expert services, and a component of public-authority and public-service activities of subjects of public administration, which is conducted for the purpose of satisfying the relevant public interest and for orderliness, protection and development of these relations. The conceptual and categorical apparatus has been improved, namely such legal categories as "medical and social expertise", "legal regulation of medical and social expertise", "administrative and legal regulation", "administrative and legal regulation of medical and social expertise", "organization of medical and social expertise" -social expertise", "tasks of the organization of medical and social expertise", "principles of the organization of medical and social expertise", "administrative and legal relations", "legal status of a person", "administrative and legal status of a person", "administrative procedure".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Борисенко Т.Г. 
Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Борисенко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості підготовки вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів на уроках музики, професійну компетентність учителя. Висвітлено педагогічні умови підготовки учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів, а також досвід організації зазначеної діяльності як складову частину професійної підготовки учителів музики. Розглянуто питання оволодіння методами поетапної організації даної діяльності на уроках музики як важливої педагогічної умови, що забезпечує успішність підготовки учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА341696

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Брайко О.В. 
Поетика прози Володимира Винниченка 1900 - 1910-х років: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / О.В. Брайко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано поетику прози В.Винниченка 1900 - 1910-х рр. з позицій структуралізму, постструктуралізму, рецептивної етики. З'ясовано особливості формування й функціонування художнього мислення прозаїка. Розглянуто концепцію людини, запропоновану письменником, структуру його творів, яка передбачає вивчення сюжетобудови, поетики деталей, розповідної структури, на кожному з яких простежено еволюцію структурних і жанрових моделей та їх концептуальне навантаження. З'ясовано взаємодію прози В.Винниченка зі стильовими течіями української літератури початку XX ст., місце його доробку серед найбільш показових явищ вітчизняного літературного контексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(УК=4ФРА)-4 Винниченко, В.К. 534 + Ш5(4ФРА=УК)-4 Винниченко В. 534
Шифр НБУВ: РА318554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського