Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (55)Наукова електронна бібліотека (157)Реферативна база даних (15937)Книжкові видання та компакт-диски (7098)Журнали та продовжувані видання (27)
Пошуковий запит: (<.>K=МАЙБУТНІ$<.>+<.>K=УЧИТЕЛІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2306
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Голован В.П. 
Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Голован ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано гуманізацію професійної освіти як безальтернативної детермінанти адекватної викликам розбудови відкритого демократичного суспільства в Україні аксіопсихологічної структури особистості соціального педагога, співвідносної з освітньокваліфікаційною характеристикою фахівця. Експериментально встановлено аксіопсихологічні показники гуманізації професійної освіти соціальних педагогів ВНЗ - зниження рівня внутрішнього ціннісного конфлікту, підвищення світоглядної та культурної толерантності, дружелюбності, відмова від маніпулятивних стратегій у спілкуванні і нераціональних психологічних захистів, відсутність виражених акцентуацій рис характеру та ймовірних девіацій; інтерпретації психосемантичних механізмів актуалізації аксіопсихологічного потенціалу майбутніх соціальних педагогів (розсіювання, конденсація, локалізація).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + С5*148:430 +
Шифр НБУВ: РА346445

Рубрики:

      
3.

Фурман О.А. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів біології у процесі навчання інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Фурман ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Зазначено, що вирішення проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання інформатики вимагає системного підходу. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики. Встановлено, що використання методів активного навчання та задач професійного спрямування дає змогу поглибити розуміння студентами навчального матеріалу, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики студентів-біологів у ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА367450

Географічні рубрики:

      
4.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Олексюк О.Є. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі загальнопедагогічної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Є. Олексюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та розроблено концептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва з урахуванням сучасних тенденцій у науці, освіті й виробництві, дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", що визначає структуру та компонентний склад навчального матеріалу, модель інтеграції знань з матеріалознавства з урахуванням професійних вимог до фахівців сучасного швейного виробництва, структурно-навчального процесу. Уточнено рівні реалізації дидактичної інтеграції матеріалозавства та навчальних предметів природничо-наукового циклу, що характеризують ступінь змін інтеграційного змісту та обумовлюються інтеграцією змістового й процесуального компонентів навчання. Розвинуто методи та форми організації навчання учнів ПТНЗ швейного профілю на інтеграційній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА339924

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
6.

Русанова О.О. 
Алгоритмічний підхід у навчанні майбутніх інженерів-гірників вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.04 / О.О. Русанова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні проблеми організації алгоритмічного навчання студентів як ефективну форму підвищення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-гірників. Розкрито суть понять "комплексний алгоритмічний підхід" і "комплексна алгоритмізація" навчального процесу з використанням сучасних комп'ютерних засобів у навчальній діяльності викладачів і студентів. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено технологію комплексного алгоритмічного навчання студентів гірничого профілю, що базується на використанні сучасних комп'ютерних засобів й інформаційного забепечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА348260

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Чередніченко Т.В. 
Аналіз фінансово-господарської діяльності бюджетних установ (на прикладі державних медичних установ м. Києва): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Т.В. Чередніченко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Розглянуто механізм функціонування системи управління медичними установами за сучасних умов господарювання, визначено пріоритетні напрямки ефективної організації охорони здоров'я щодо економічних реформ. Висвітлено методичні підходи щодо організації та проведення економічного аналізу функціональної діяльності медичних установ, обгрунтовано вибір об'єктів аналітичного дослідження. Наведено оцінку стану фінансування медичних установ, рекомендації щодо вибору найвпливовіших методів аналізу надання лікарняних послуг під час виявлення майбутніх тенденцій у бюджетному фінансуванні закладів охорони здоров'я. Запропоновано шляхи вдосконалення методики економічного аналізу кошторисних видатків медичних установ з метою розробки моделі ефективного управління функціональною діяльністю закладів охорони здоров'я, а також можливості реалізації методики аналізу якості медичної допомоги на основі інтегрального показника з урахуванням фактора соціальної задоволеності населення якістю медичних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)49:Р11 +
Шифр НБУВ: РА327232

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Герман Н.В. 
Безпека життєдіяльності людини в педагогічній спадщині українських просвітителів (кінця ХІХ - початку ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Герман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу літературно-педагогічної спадщини П.А.Грабовського, М.М.Коцюбинського, Лесі Українки та І.Я.Франка розкрито соціальну та історико-педагогічну сутність проблем безпеки життєдіяльності людини. Охарактеризовано негативні явища в соціально-політичній та економічній сферах суспільного розвитку, що є загрозою для життя та здоров'я людини, особливо для підростаючого покоління, які мали місце на межі ХІХ та ХХ ст. та проявилися в сучасному суспільстві. Висвітлено основні форми та методи навчально-виховної роботи у навчальних закладах освіти, використання яких за певних педагогічних умов сприятиме поглибленій обізнаності майбутніх вчителів з поглядами українських просвітителів, осмисленості ними соціальної та історико-педагогічної сутності проблем безпеки життєдіяльності людини та формуванню у них умінь і навичок урізноманітнювати відповідну навчально-виховну роботу з школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + А734
Шифр НБУВ: РА311818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Бірюкова Т.Ф. 
Болонський імператив підготовки майбутніх менеджерів: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Т.Ф. Бірюкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З використанням самоорганізаційного підходу проаналізовано проблематику підготовки майбутніх менеджерів у контексті принципів Болонської декларації. Розкрито зміст поняття соціалізації особистості майбутнього менеджера, яка реалізується шляхом засвоєння норм і цінностей полікультурного соціуму, притаманних об'єднаній Європі (адаптаційна складова), а також засобами формування організаційної поведінки на підставі впровадження особистісно-орієнтованої освіти (професійна складова). Показано, що реалізація принципів Болонської декларації є шляхом ефективного розв'язання суперечності між національною освітньою системою підготовки майбутніх менеджерів (професійною соціалізацією) та загальноєвропейською культурою (процесом соціалізації, що має загальноцивілізаційне спрямування). З'ясовано, що специфіка сучасної підготовки конкурентоспроможних управлінських кадрів в Україні полягає в інтеграції здобутків національної освіти у полікультурну європейську спільноту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + С5*5*333.91 + Ч484(4) + У010.321 р3 +
Шифр НБУВ: РА343313

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
11.

Терещенко В.С. 
Бухгалтерський облік забезпечень майбутніх витрат і платежів: теорія та методика: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / В.С. Терещенко ; Держ. акад. статистики, обліку та аудиту Держкомстату України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовані рекомендації щодо вдосконалення теорії та методики бухгалтерського обліку забезпечення майбутніх витрат і платежів. З метою усунення двоїстості підходів під час визначення місця забезпечень у системі джерел фінансування діяльності підприємства з урахуванням їх резервної природи уточнено економічну суть поняття "забезпечення майбутніх витрат і платежів". Як складову системи забезпечень запропоновано забезпечення майбутніх витрат на охорону навколишнього середовища, на ремонт власних основних засобів, що сприятиме рівномірному відображенню витрат, на проведення природоохоронних і ремонтних заходів у обліку. Удосконалено методику бухгалтерського обліку забезпечень майбутніх витрат і платежів, а саме: умови їх створення, механізм нарахування та порядок відображення на бухгалтерських рахунках. Запропоновано структуру фінансової звітності щодо забезпечень, яка враховує їх резервну природу і належність до джерел власних коштів, дозволяє здійснювати комплексний аналіз резервів підприємства й одержувати інформацію про очікувані періоди використання. Розроблені теоретичні положення та рекомендації використано під час розробки проекту Положень (стандартів) бухгалтерського обліку "Резерви", впровадження якого створить єдину методологічну базу обліку всіх резервів підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.1-148.6 в +
Шифр НБУВ: РА335246

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
12.

Руденко Д.В. 
Важкі бетони для відновлення несучої здатності транспортних споруд: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.В. Руденко ; Донбас. нац. акад. буд-ва і архіт. — Макіївка, 2007. — 22 с. — укp.

За умов фізико-хімічної активації цементної системи спрямованим розвитком процесу створюються необхідні умови для утворення матриці - носія майбутніх властивостей необоротної кристалізаційної структури матеріалу. В особливо ранній період гідратації передається енергія для подолання енергетичного бар'єра з утворенням більшої кількості коагуляційних контактів. Стабілізація міцності бетону на активованій в'яжучій речовині у часі доводить перевагу конструктивних процесів у порівнянні з деструктивними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.506 + О112.2-083-3 +
Шифр НБУВ: РА353402

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
13.

Книш Т.В. 
Валеологічна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Книш ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості валеологічної освіти і виховання студентів у вищих закладах освіти та дітей у дитячих дошкільних закладах, спосіб життя та стан їх здоров'я як об'єктивний показник використання валеологічних знань, а також мікросоціальні умови виховання дітей в сім'ї, психологічні особливості, працездатність і ступінь шкільної зрілості дітей як основу ефективності дошкільного виховання. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму валеологічного навчання та виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА313681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Міхеєнко О.І. 
Валеологічна підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у вищому педагогічному навчальному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Міхеєнко ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 21 с. — укp.

З'ясовано суть поняття "валеологічна підготовка фахівців з фізичної реабілітації". Визначено критерії та показники, охарактеризовано рівні валеологічної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Конкретизовано специфіку цієї підготовки, виявлено організаційні та навчально-виховні аспекти, що визначають її ефективність. Розроблено спецкурс "Основи індивідуального здоров'я людини", зміст якого відповідає специфічним особливостям сфери діяльності фахівців оздоровчої галузі. Обгрунтовано й експериментально апробовано зміст і методику їх професійної валеологічної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА328609

Рубрики:

      
15.

Волковинська Т.В. 
Валютно-фінансові відносини в західноєвропейському інтеграційному процесі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Т.В. Волковинська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Проаналізовано наявну теоретичну базу процесу європейської економічної інтеграції, систематизовано знання щодо закономірностей та особливостей її розвитку за умов глобалізації світогосподарських процесів. Розкрито економічну сутність валютно-фінансових відносин у процесі інтеграції країн-членів Європейського Союзу (ЄС), об'єктивні передумови й етапи їх розвитку, вплив на систему сучасних міжнародних економічних відносин. Досліджено умови, причини, цілі та завдання створення Економічного і Валютного союзу країнами-членами ЄС, ефективність його функціонування, економічні та соціальні наслідки для кожної окремої країни-учасника єврозони, а також регіонального угруповування у цілому. Розглянуто механізм формування та розвитку європейської валютно-фінансової інтеграції, його інституційно-функціональну структуру, елементи, проблеми та напрямки удосконалення. Охарактеризовано регіональні та міжнародні наслідки, перспективи і проблеми європейської валютно-фінансової інтеграції, її вплив на процес формування майбутньої міжнародної фінансової архітектури, а також процес трансформації та адаптації валютно-фінансових систем східноєвропейських країн - майбутніх членів ЄС. Визначено основні форми та напрямки подальшого поглиблення співробітництва України з ЄС у валютно-фінансовій сфері для реалізації стратегічного курсу нашої держави на поступову повномасштабну інтеграцію в європейський економічний, а також валютно-фінансовий простір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)826
Шифр НБУВ: РА312634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Василенко Л.М. 
Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Василенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Грунтуючись на теоретичному узагальненні змісту вокального та методичного компонентів професійного становлення студентів, визначено сутність їх вокально-методичної підготовки та виявлено її компоненти: мотиваційно-цільовий, інформаційно-пізнавальний, операціонально-технологічний та рефлексивно-аналізуючий. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено змістовно-структурну модель забезпечення взаємодії вокальної та методичної підготовки майбутніх спеціалістів, яка, реалізуючи сукупність педагогічних принципів, умов і технологічних засобів, концентрує пізнавальну та діяльнісно-творчу активність майбутніх учителів музики на вироблення особистісної зацікавленості процесом вокального навчання школярів, досягнення власної вокально-виконавської майстерності, засвоєння методичних концепцій вокального навчання та оволодіння практичними вміннями співацького розвитку учнів, розвиток здатності до адекватної самооцінки у вокально-методичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4УКР)32-34 +
Шифр НБУВ: РА323145

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бабенко К.А. 
Взаємозв'язок механізмів символізації змісту несвідомого (на матеріалі психоаналізу комплексу тематичних психомалюнків): автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.А. Бабенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено механізми символізації несвідомого змісту психіки у їх взаємозв'язках, що зумовлено внутрішньою динамікою цілісної психіки. Висвітлено історичний аспект дослідження феноменів несвідомого та символізації його змісту у вітчизняній та зарубіжній психології. Розглянуто методи, які дозволяють здійснювати їх вивчення. На підставі аналізу емпіричного матеріалу групової психокорекційної роботи з майбутніми психологами-практиками за методом активного соціально-психологічного навчання констатовано, що механізми символізації, відкриті З.Фрейдом у процесі тлумачення сновидінь, мають прояв особливо рельєфно у малюнковому матеріалі та матеріалі "Казок про власне життя" людей, що знаходяться у межах психічного здоров'я. Доведено, що механізми символізації змісту несвідомого взаємозв'язані й узгоджуються з генеральним механізмом захисної системи "до сили". На підставі результатів дослідження доведено доцільність застосування психодинамічного підходу до аналітичної роботи з малюнками у порівнянні з формалізованою інтерпретацією. Показано необхідність врахування особливостей механізмів символізації несвідомого змісту психіки та їх взаємозв'язків у фаховій підготовці психологів-практиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю932.2-953.6 + Ю9 с25 +
Шифр НБУВ: РА354733

Рубрики:

      
18.

Богайчук В.Ж. 
Визначення орієнтирів воєнно-політичного розвитку України в програмних документах політичних партій (історико-політологічний аналіз): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / В.Ж. Богайчук ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне історико-політологічне дослідження питань воєнної політики у програмних документах українських політичних партій. Показано зростання їх ролі у сучасному суспільному розвитку, розкрито засади та пріоритетні напрямки воєнної політики України. Розроблено методику аналізу воєнно-політичних орієнтирів у зазначених програмних документах. Вивчено історичний досвід воєнної політики українських політичних партій за умов державотворення 1917 - 1920 рр. Головну увагу приділено аналізу та систематизації воєнно-політичних орієнтирів у програмних документах партій різного ідеологічного спрямування суверенної України. Розглянуто проблеми військової реформи, нової Воєнної доктрини, розвитку оборонно-промислового комплексу, основні параметри майбутніх Збройних Сил, питання соціального забезпечення та військового виховання особового складу збройних формувань України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф083 + Ф69(4УКР) + Ф022.2 + Ф4(4УКР)64 +
Шифр НБУВ: РА345132

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Ромін А.В. 
Визначення просторової форми геометричного об'єкта в часі за описами його зображень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / А.В. Ромін ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено метод опису графічного прояву розвитку в часі реакцій гетерогенного типу на прикладі опису сім'ї контурів вигоряння рослинного матеріалу за певною кількістю вузлових зображень. Визначено вимоги комп'ютерної системи передбачення форми геометричних об'єктів, що розвиваються у часі. Розглянуто основні положення іміджевої екстраполяції, призначеної для відновлення проміжних і прогнозування майбутніх зображень за вузловими зображеннями. Показано, що за допомогою іміджевої естраполяції можна спрогнозувати характер поведінки роздільних поверхонь гетерогенної системи у деякий, наперед заданий час, або визначити кромки вигоряння, які передували вузловим кромкам. Наведено приклади створення алгоритмів визначення даних кромок вигоряння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П348в641.51 + з970.632
Шифр НБУВ: РА316156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Якубовська Л.П. 
Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Л.П. Якубовська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)397-33 + Ц4,8(4Укр)301
Шифр НБУВ: РА318003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського