Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (1499)Книжкові видання та компакт-диски (1777)Журнали та продовжувані видання (858)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ясінська Н.В. 
Розвиток екологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Ясінська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 16 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної перепідготовки слухачів, формування в них екологічних знань, умінь і навичок, необхідних для екологічного виховання учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що розвиток екологічної культури особистості базується на використанні активних методів післядипломної освіти, систематичної екологічно-пізнавальної роботи у вирішенні конкретних завдань збереження та примноження багатств довкілля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Б1р(4УКР)2-3 + Е0*80р(4Укр)3
Шифр НБУВ: РА316618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ярцева Т. О. 
Механізми державного управління розвитком освіти в Україні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. О. Ярцева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено сутнісні характеристики системи освіти як об'єкта державного управління, сформовано декомпозицію цілей розбудови вищої освіти в Україні, яка дозволила конкретизувати зоходи щодо вирішення проблем в освітній галузі. Досліджено концептуальні засади формування управлінського персоналу в освітній галузі, обгрунтовано необхідність і можливість формування механізмів нових типів взаэмозв'язку освіти та суспільства, людини та оточуючої її дійсності, що передбачає створення системи безперервної багаторівневої освіти з визначенням змісту функцій та умов спільної діяльності відповідних структурних підрозділів. Визначено головні принципи формування таких механізмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА380432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Яковишина Т.В. 
Організація педагогічної взаємодії у жіночих гімназіях Волині як умова соціального становлення учениць (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.В. Яковишина ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну взаємодію як умову соціального становлення учениць жіночих гімназій Волині другої половини XIX - початку XX ст. на тлі особливостей соціально-історичного та культурологічного життя краю, який спочатку був складовою Польщі, а згодом - Російської імперії. Обгрунтовано стан дослідженості проблеми у науковій літературі. Здійснено ретроспективне порівняння змісту понять "взаємодія", "педагогічна взаємодія", "соціалізація". З'ясовано педагогічну сутність і визначено основні компоненти гімназійної соціалізації жінок. Окреслено ідеї управлінських рішень щодо регламентування педагогічної взаємодії у волинських середніх жіночих школах. Проаналізовано особливості організації навчально-виховної взаємодії у різних типах означених закладів і доведено, що вона була умовою соціального становлення жінок Волині даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч34(4УКР)42 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА373787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шушара Т.В. 
Розвиток жіночої освіти в Таврійській губернії (ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Шушара ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток жіночої освіти в Таврійській губернії в XIX - на початку XX ст. Виявлено соціально-політичні передумови цього розвитку. Проаналізовано ідеал жіночої освіти, який існував на території губернії у досліджений період. Охарактеризовано типи жіночих навчальних закладів різних рівнів. Здійснено періодизацію та виявлено провідні тенденції розвитку жіночої освіти в Таврійській губернії кожного історичного періоду (1802 - 1836 рр., 1836 - 1866 рр., 1866 - 1905 рр., 1905 - 1918 рр.). Узагальнено й актуалізовано досвід діяльності жіночих навчальних закладів Таврійської губернії у розвитку системи освіти України (Криму) на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР7)5 + Ч34(4УКР)42 +
Шифр НБУВ: РА343467

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шуневич Б.І. 
Розвиток дистанційного навчання у вищій школі країн Європи та Північної Америки: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Б.І. Шуневич ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Проаналізовано теорії зарубіжних науковців щодо дистанційного навчання, історію його розвитку. Обгрунтовано термінологію з цієї тематики. Досліджено класифікації моделей організації нової форми навчання за рубежем і в Україні. Запропоновано інтегровану схему класифікації моделей дистанційного навчання, з використанням компонентів якої навчальний заклад може створити власну модель залежно від його пореб і можливостей. Розглянуто форми та види оцінювання даного навчання. У порівняльному аспекті проведено аналіз зарубіжних і вітчизняних віртуальних навчальних середовищ, які часто використовуються у процесі організації дистанційного навчання в Європі та Північній Америці, і, зокрема, в Україні. Запропоновано модель дистанційного курсу з іноземних мов для студентів перших курсів нефілологічних спеціальностей. Описано етапи укладання дистанційного курсу (ДК) та результати його впровадження, а також проект бази даних навчальних об'єктів для повторного використання частин дистанційного курсу у процесі розробки інших ДК з цього предмета. З метою популяризації дистанційного навчання в Україні, підготовки розробників дистанційних курсів і тьюторів введено нові навчальні предмети "Теоретичні основи дистанційного навчання", "Теорія і практика укладання дистанційних курсів", "Організація дистанційного навчання іноземних мов у вищих освітніх закладах України" у ВНЗ м.Львів. Організовано міський семінар для викладачів ВНЗ і спеціалістів, які впроваджують нову форму навчання в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч34(4)764 + Ч34(71)764 +
Шифр НБУВ: РА357812

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Шаркунова В.В. 
Соціальне управління та концепції педагогічного менеджменту в загальноосвітніх закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Шаркунова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1998. — 16 с. — укp.

У дисертації аналізується розвиток управлінської науки, основних шкіл менеджменту, їх зв'язок із загальною теорією соціального управління та практикою педагогічного менеджменту. В роботі визначені тенденції, закономірності та принципи управління в загальноосвітніх навчальних закладах. Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу як об'єкта управління,обгрунтовано цільові і процесуальні функції управління. На основі порівняльного аналізу концепцій управління різних типів навчальних закладів розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності управлінської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шаповал Р. В. 
Адміністративно-правове регулювання освітньої діяльності в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / Р. В. Шаповал ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання (АПР) освітньої діяльності (ОД) в Україні. Обгрунтовано доцільність вивчення правового забезпечення дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти. Проаналізовано особливості системно-структурної характеристики АПР ОД та визначено функції і завдання освіти за сучасних умов. Розглянуто проблемні питання діяльності суб'єктів державного управління, органів місцевого і громадського самоврядування в сфері освіти. Визначено найбільш суттєві чинники впливу на ефективність АПР ОД, особливості економіко-правового регулювання освіти та характеристику правосуб'єктності навчальних закладів у контексті ефективного застосування їх форм для забезпечення належного виконання сучасних завдань освіти. Вивчено позитивний досвід АПР ОД у закордонних країнах та особливості його застосування в Україні. Надано рекомендації щодо визначення напрямів реформування ОД, сформульовано рекомендації щодо введення змін і доповнень до чинного законодавства та відповідних підзаконних актів з даних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА381922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шанідзе Н.О. 
Система безперервної освіти як чинник соціалізації особистості: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.О. Шанідзе ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2006. — 16 с. — укp.

Вивчено становлення системи безперервної освіти як фактора, що впливає на соціалізацію особистості. Розроблено оригінальний підхід до освіти впродовж життя, яка через певні механізми, нові та традиційні для освітнього простору здійснює безпосередній вплив на соціалізацію особистості впродовж життя. Розглянуто питання щодо сучасного розуміння безперервної освіти як можливості на будь-якому етапі життя включатися до освітньої діяльності, здійснювати самовдосконалення та саморозвиток. Виявлено соціальні механізми впливу даної освіти на соціалізацію особистості, а саме: виховання, гуманізацію та гуманітаризацію освітнього простору, інформатизацію освітньої діяльності. Базуючись на зазначеному підході, описано та порівняно структуру процесу соціалізації та безперервної освіти. Описано та класифіковано агенти соціалізації. Визначено місце системи дослідженої освіти серед них. Наведено дані соціологічних досліджень стосовно уявлень та конкретної реалізації ідей безперервної освіти, що дозволяє здійснити порівняльний аналіз уявлень різних суб'єктів освітньої діяльності про цю освіту та їх оцінкою реального втілення зазначеної ідеї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + С5*5*333.91 + Ч34(4УКР)4 +
Шифр НБУВ: РА341884

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Чорна Л.М. 
Культурне життя і освіта національних меншин міста Києва у 1920-х - 30-х роках: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Л.М. Чорна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp.

З'ясовано зміни, що відбувалися в соціально-економічому становищі національних меншин під впливом національної політики більшовиків. Розкрито діяльність національних громад міста на початку 1920-х рр. і ліквідацію радянською владою даних об'єднань. Досліджено роль у культурно-освітніх процесах місцевої влади та національних робітничих клубів. Виявлено нові імена репресованих представників національних меншин Києва. Досліджено процес створення та діяльності науково-освітніх закладів національних меншин міста. Висвітлено питання щодо розвитку театрального мистецтва, становлення бібліотечної справи, видавничої роботи та формування мережі робітничих клубів. Доведено, що реалізація політики коренізації в Києві сприяла знищенню національної самобутності, звичаїв, духовної культури представників різних національностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-2К)61-56 + Ч33(4УКР)61 + Ч34(4УКР)45
Шифр НБУВ: РА372087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Хмельовський П.М. 
Українське педагогічне товариство "Рідна школа" в суспільно-політичному житті Західної України (1919 - 1939 рр).: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / П.М. Хмельовський ; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження діяльності Українського педагогічного товариства (УПТ) "Рідна школа" у контексті суспільно-політичних реалій міжвоєнної Західної України XX ст. З'ясовано особливості національної політики польських урядів щодо розбудови громадського та культурно-освітнього життя західних українців. Встановлено статус УПТ "Рідна школа" у політичній системі Польщі 1920 - 1930 рр., визначено програмно-ідеологічні засади та структуру товариства, форми та методи діяльності. Проаналізовано міжпартійну боротьбу за вплив на товариство та його зв'язки з іншими просвітницькими організаціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР33)61-7 + Ч34(4УКР)л5 +
Шифр НБУВ: РА331785

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Уюнтена 
Актуальні проблеми реформування загальної середньої освіти в КНР: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Уюнтена ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Визначено історичні етапи розвитку загальноосвітньої середньої школи в Китаї, проаналізовано освітню політику Комуністичної партії Китаю у різні періоди діяльності. Надано характеристику основних напрямів і суті реформ середньої освіти в сучасному Китаї, визначено провідні тенденції та перспективи розвитку загальної середньої освіти у даній країні. Порівняно процеси реформування загальноосвітньої школи в КНР і Україні з метою визначення якісних змін у кожній з країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ) + Ч34(5КИТ)
Шифр НБУВ: РА312037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Усенко О. В. 
Місце і роль моделювання в державному управлінні освітою на сучасному етапі: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. В. Усенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Уперше у вітчизняній науці державного управління розроблено наукову концепцію побудови моделей державного управління освітою, в якій моделювання є механізмом (способом) формування та прийняття рішень в освітній сфері шляхом послідовного наближення до бажаного результату. Показано роль інноваційних моделей державного управління освітою в процесі становлення громадянського суспільства в Україні. Запропоновано методологічний підхід щодо моделювання державно-громадського управління освітою, який дозволяє визначити реальні кроки центральної та місцевої виконавчої влади щодо реалізації основних завдань, які випливають із Державної національної програми "Освіта". За результатами дослідження запропоновано практичні рекомендації щодо використання механізму моделювання в процесі прийняття й оптимізації державно-управлінських рішень в освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА380539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Тягушева О.Г. 
Розвиток механізмів державно-громадського управління регіональною системою освіти: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Г. Тягушева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичну сутність державно-громадського управління регіональною системою освіти. Обгрунтовно алгоритм реалізації державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Розроблено модель функціонування системи державно-громадського управління розвитком регіональної системи освіти. Проаналізовано стан і тенденції розвитку освіти Запоріжжя, структуру й ефективну систему державно-громадського управління. Розроблено критерії оцінки рівня сформованості державно-громадського управління регіональною системою освіти. Удосконалено методичний апарат оцінки ефективності функціонування регіональної системи освіти. Визначено структурно-функціональні складові системи державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Запропоновано напрями розвитку механізму фінансового забезпечення системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА369635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Трачук Т.В. 
Дидактичні засади розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Трачук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2006. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблеми дидактичних засад розвитку економічних знань вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито теоретичні основи розвитку економічних знань вчителя, визначено періодизацію становлення економічної освіти. Описано форми та методи розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти залежно від особливих професійних якостей вчителя. Проаналізовано науково-методичні та дидактичні умови розвитку економічних знань вчителів у процесі використання сучасних інформаційних технологій. Доведено підвищення ефективності розвитку економічних знань учителів загальноосвітньої школи, що сприяє впровадженню експериментальної моделі розвитку економічних знань педагогів в системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р-2 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342048

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Сухенко Т.В. 
Жіноча середня освіта в Україні (XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.В. Сухенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено систему жіночої освіти в Україні та ставлення російського уряду до цієї проблеми у XIX - початку XX ст., який одним з перших у Європі усвідомив доцільність жіночої середньої освіти та визначив головні засади її організації. Створення мережі дівочих закладів в Україні: пансіонів, інститутів, єпархіальних училищ, жіночих гімназій та прогімназій, фахових училищ - наслідок діяльності місцевої громадськості та приватних осіб. Визначено головні характерні риси навчально-виховного процесу в середніх жіночих закладах - практична спрямованість навчання та пріоритет виховних завдань перед навчальними. Запропоновано популяризувати історію благодійної діяльності приватних осіб та установ на користь жіночої освіти з метою виховання в сучасному суспільстві культури меценатства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)42 + Ч33(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА313223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Стрижак Є.М. 
Кадрове забезпечення середньої та вищої школи УСРР: історичний досвід 1920 - 1930-х років: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Є.М. Стрижак ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історичний досвід кадрового забезпечення середньої та вищої школи Радянської України у 1920 - 1930-х рр. З'ясовано причини виникнення кадрового дефіциту у загальноосвітній і вищій школі УСРР у даний історичний період. Охарактеризовано організаційні форми, визначено політико-ідеологічні завдання, тактико-стратегічний курс радянської модернізації системи освіти, проаналізовано вплив даного процесу на кадрове забезпечення загальноосвітньої та вищої школи республіки. Розглянуто заходи радянської влади щодо забезпечення науково-педагогічними кадрами вищої та середньої школи республіки. Визначено причини, спрямування та масштаби репресій проти науково-педагогічної інтелігенції УСРР у часи панування тоталітарного режиму. Виявлено, що протягом 1920 - 1930-х рр. в Україні було репресовано понад 20 тис. учителів і викладачів загальноосвітньої та вищої школи. Встановлено причини виникнення, особливості функціонування та фактори припинення такого специфічно радянського освітньо-ідеологічного експерименту, як заснування Інституту червоної професури (ІЧП) при ВУЦВК. Охарактеризовано соціальні джерела комплектування складу слухачів ІЧП, зроблено порівняльне дослідження їх освітньо-культурного рівня із дореволюційною професурою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч34(4УКР) п +
Шифр НБУВ: РА356156

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Степанова Я.М. 
Математичні моделі процесу інформаційного обміну в системах дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Я.М. Степанова ; Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". — К., 2004. — 16 с. — укp.

Розроблено методи ідентифікації користувачів та математичні моделі й алгоритми оптимізації ситуаційних пріоритетних стратегій управління інформаційним обміном у системах дистанційного навчання. Зазначено, що запропоновані математичні моделі, методи й алгоритми дозволяють суттєво поліпшити економічні показники функціонування сучасних комп'ютеризованих систем дистанційного навчання, а також підвищити ефективність обслуговування користувачів даних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч34(4УКР)764 +
Шифр НБУВ: РА329998

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Стасюк Г.Є. 
Освіта як чинник державотворення: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Г.Є. Стасюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Осмислено теоретико-методологічний аспект освіти як чинника державотвірних змін. Проаналізовано форми соціального вияву освіти: як складової, чинника та результату політичних змін. На підставі здійсненого аналізу методологічних підходів до вивчення політичних змін, а також до освіти як цілісної соціальної системи розкрито суть освіти як суспільного інституту. Розглянуто цілі та завдання освітньої модернізації залежно від динаміки політичного життя. Досліджено соціально-політичний контекст функціонування та розвитку освітньої політики. Виявлено та проаналізовано організаційно-правові й управлінські проблеми розвитку освітньої політики України. Обгрунтовано твердження, що створення демократичної, соціальної, правової держави є найважливішим чинником формування та реалізації сучасної освітньої політики в Україні. Визначено головні, найбільш перспективні напрямки підвищення ефективності освітньої діяльності. Запропоновано практичні рекомендації щодо можливості використання історичного досвіду для комплексного реформування освітньої галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч34(4УКР)01 + Ч34(4УКР)01
Шифр НБУВ: РА357159

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Слоква М.Г. 
Формування інформаційної бази управління організаціями вищої освіти на підставі сегментації зовнішнього середовища: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.Г. Слоква ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості формування інформаційної бази управління організаціями вищої освіти на основі вивчення специфіки їх зовнішнього середовища. Виявлено гносеологічні аспекти сегментації як методу інформаційного забезпечення. Визначено інструментарій сегментації зовнішнього середовища організацій вищої освіти на основі використання методу квантифікації. Досліджено стан зовнішнього середовища з використанням сегментації ринку, що характеризується послідовністю та взаємообумовленістю сегментацій компонентів - організацій вищої освіти, споживачів та послуг. Розроблено метод отримання сегментів, який дозволяє виявити на ринку потенційні якісні характеристики компонентів. Удосконалено програму формування інформаційної бази управлінських рішень з надання послуг, що адекватні найбільш поширеним значенням ознак сегментів ринку послуг вищої освіти. На основі використання адаптованого методу групового обліку аргументів побудовано економіко-математичну модель поведінки споживачів. Запропоновано систему контролю формування інформаційної бази управління організаціями вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:430/49 + Ч34(4УКР)ко +
Шифр НБУВ: РА329205

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Сич В.М. 
Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.М. Сич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблем мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти. Визначено соціально-психологічні особливості професійної діяльності управлінських працівників та відображено сутність і специфіку їх фахового удосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації даного процесу. На підставі результатів констатуючого експерименту виявлено змістовий та ієрархічний склад мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти та визначено особливо значущі чинники покращення його ефективності. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних особистісних характеристик спеціалістів на розвиток сфери мотивації професійного удосконалення. Доведено доцільність та ефективність програми активного навчання спеціалістів відділів освіти з розвитку мотивації професійного удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-723 + Ю959.18:Ч + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА336335

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського