Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (120)Книжкові видання та компакт-диски (111)
Пошуковий запит: (<.>U=ч421.430$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мазуріна В.О. 
Гуманізація взаємин учителів і старшокласників у позаурочній роботі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Мазуріна ; Ін-т пробл. виховання. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Гуманізація взаємин учителів і старшокласників досліджувалась з позицій особистісно орієнтованого виховання. Технологія особистісно орієнтованого виховання розкрита через модель суб'єкт-суб'єктної взаємодії педагога і вихованця, співпраці, діалогового спілкування. Досліджені педагогічні умови гуманізації взаємин педагогів і старшокласників. Доведено продуктивність клубної організації життєдіяльності суб'єктів виховного процесу стосовно гуманізації їх взаємин. Ключовою умовою гуманізації взаємин учителів і старшокласників є демократизація шкільного життя шляхом розвитку учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

      
2.

Черненький Ю.П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.П. Черненький ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7
Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Дяченко Л.В. 
Психологічні особливості взаємодії вчителя і учнів молодших класів при розв'язанні "важких" мисленнєвих задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Дяченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Вивчено проблему впливу взаємодії вчителя з учнями у процесі розв'язання "важких" задач молодшими школярами. Обгрунтовано положення про природу, структуру взаємодії. Розглянуто процес взаємодії у системі відношень та педагогічному процесі, виявлено її види. Проаналізовано проблему задачі у психологічних дослідженнях. Висвітлено зміст поняття "важка" задача. Розроблено і досліджено структурно-функціональну модель системи взаємодії, яка складається з інтелектуальних дій з боку вчителя: інформаційно-пізнавальних, контрольно-оцінних, стимульних і охоплює емоційно-вольовий аспект, комунікативно-сензитивний особистісний, спрямованих на підвищення ефективності процесу розв'язання задач школярами молодшого віку. Відзначено, що від виду взаємодії вчителя з учнями залежить рівень розв'язання задач та розвиток індивідуальних властивостей мислення дітей, зокрема, самостійність і гнучкість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Макаренко С.С. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.С. Макаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Вивчено психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, адекватності та повноти їх уявлень про власну особистість, специфіки їх "імпліцитної концепції особистості", на підставі якої оцінено партнерів у спілкуванні, за наявністю в них умінь диференціювати й адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Розроблено й апробовано методику розвитку у вчителів продуктивного рівня комунікативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю940.91 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Поєнко О.М. 
Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення міжособистісних і педагогічних конфліктів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Поєнко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вивчено феномен взаєморозуміння як фактора вирішення педагогічних конфліктів між вчителями та учнями підліткового віку. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено наявність певних чинників, які зумовлюють причини, динаміку та конструктивність вирішення конфліктних ситуацій між педагогами та учнями підліткового віку. Визначено головні причини та види конфліктних ситуацій, які виникають у процесі взаємодії вчителя та учнів. Показано взаємозв'язок між рівнем сформованості у вчителя здатності до розуміння та вибором ним певної тактики поведінки в конфліктній ситуації, а також між рівнем розуміння особистості учня та здатності педагога до емпатії. Розроблено та апробовано систему вправ, спрямованих на формування у педагога здатності до розуміння особистості учня, емпатії та використання конструктивних тактик поведінки в конфліктних ситуаціях, що відповідає принципам індивідуалізації навчально-виховного процесу в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430
Шифр НБУВ: РА315279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Юрківський Є.В. 
Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є.В. Юрківський ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Визначено показники соціально-психологічної детермінації конфліктності у педагогічній взаємодії. Розкрито чинники конфліктогенності учительської професії. Розроблено інтегральну оцінку вчительської конфліктності та негативного впливу конфліктних учителів на результати навчально-виховного процесу та становища в педагогічному колективі школи. Встановлено ефективні шляхи та способи запобігання конфліктам, розроблено інтегральну оцінку учительської конфліктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА317199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Слесик К.М. 
Формування умінь спілкування молодших школярів у позакласній навчально-виховній роботі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / К.М. Слесик ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 18 с. — укp.

Виявлено особливості, а також обгрунтовано та експериментально перевірено технологію формування умінь спілкування молодших школярів у позакласній навчально-виховній роботі. Розроблено варіативні моделі оволодіння учнями вміння спілкування. Уточнено теоретичні підходи до понять "спілкування", "комунікативні вміння". Конкретизовано форми позакласної навчально-виховної роботи, спрямовані на організацію взаємодії молодших школярів, визначено критерії, показники та рівні сформованості зазначених умінь учнів, уточнено структурні елементи змісту умінь спілкування молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА323273

Рубрики:

      
8.

Довженко О.О. 
Проблема спілкування учителя з учнем у педагогічній теорії та практиці України другої половини XIX - початку XX ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Довженко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 24 с. — укp.

Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників української педагогічної думки другої половини XIX - початку XX ст. з проблеми педагогічного спілкування вчителя з учнем та їх реалізацію у шкільній тогочасній практиці. Визначено передумови зародження ідеї педагогічного спілкування в історії світової педагогіки й тенденції її розвитку впродовж існування людської цивілізації. Досліджено особливості становлення та розвитку проблеми взаємостосунків вихователя з вихованцем в історії педагогічної думки України, конкретизовано досягнення та безпосередній внесок у її вирішення видатних прогресивних представників України зазначеного періоду. Розглянуто напрями використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з досліджуваної проблеми українських педагогів другої половини XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА332448

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Кулеша М.М. 
Стиль педагогічного спілкування вчителя початкових класів школи-інтернату як чинник мотивації учіння дітей: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.М. Кулеша ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено комунікативний, емоційний та поведінковий компоненити стилю педагогічного спілкування вчителів початкових класів шкіл-інтернатів. Розглянуто динамічні аспекти формування та особливості прояву мотивації учіння молодших школярів, встановлено взаємозв'язки її основних параметрів (рівнів мотивації та ієрархії учбових мотивів) зі стилем педагогічного спілкування вчителя. Визначено та систематизовано варіанти суб'єктивної інтерпретації бажання вчитись молодшими школярами у закладах інтернатного типу. На базі методики активного соціально-психологічного навчання Т.С.Яценко розроблено тренінг оптимізації педагогічного спілкування вчителів початкових класів як чинника формування мотивації учіння молодших школярів і доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-723 + Ю984.010.2-993 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА332915

Рубрики:

      
10.

Щербан Т.Д. 
Психологія навчального спілкування: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т.Д. Щербан ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Розроблено концепцію навчального спілкування як системи "суб'єкт - предмет - суб'єкт". З'ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Показано, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу навичок, розкрито зміст цього комплексу. Виявлено, що функціональна структура дослідженого спілкування має грунтуватися на засадах майєвтики та сугестивності навчальних предметів. Запропоновано методику побудови майєвтичного діалогу й аналізу художнього твору в аспекті сприймання його учнем та у системі тріади: суб'єкт - предмет - суб'єкт. Розроблено методики діагностики ефективності процесу професійного становлення молодого вчителя, обгрунтовано методи вияву навчальної майстерності учителів. Запропоновано систему засобів розвитку навичок вчителя у навчанні, яка грунтується на механізмах розвитку комунікативної компетентності, а також розв'язування педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю983.030.2-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА337888

Рубрики:

      
11.

Унтілова Е.А. 
Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення кваліфікації вчителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Е.А. Унтілова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Уперше визначено показники еталонів ефективної педагогічної взаємодії та рівні їх прояву. Науково обгрунтовано змістовий аспект і визначено педагогічні умови формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення кваліфікації вчителів. Уточнено сутність поняття "еталони педагогічної взаємодії". Розроблено й експериментально апробовано методику формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення кваліфікації вчителів і удосконалено методи застосування набутих умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА336203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Рудзевич І.Л. 
Психологічні засоби подолання деструктивних конфліктів педагогів із старшокласниками: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Л. Рудзевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Наведено визначення поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Розкрито суть наукового поняття про педагогічний конфлікт та його деструктивні форми. Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту у педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності у педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів відповідно до генетичних закономірностей психічного розвитку у ранній юності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА340920

Рубрики:

      
13.

Хоменко А.В. 
Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.В. Хоменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність формування особистісно орієнтованих відносин учителя та молодших школярів як механізму забезпечення гуманізації виховання в загальноосвітній школі першого ступеня. Розкрито виховну суть, структуру та функції особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня. Здійснено наукову модифікацію понять "особистісно орієнтовані відносини вчителя й молодших школярів", "індивідуально-гуманістична спрямованість виховної діяльності вчителя початкових класів". Розроблено теоретичну модель формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено послідовні етапи формування цих відносин - пропедевтично-мотиваційний (початковий), творчо-діяльнісний (основний), регулювальний, контрольно-діагностичний (підсумковий). З'ясовано механізми особистісно орієнтованих відносин. Виявлено внутрішні та зовнішні чинники їх функціонування. Розроблено й експериментально доведено доцільність науково-методичної системи засобів забезпечення формування даних відносин. Визначено психолого-педагогічні умови їх реалізації у практичній діяльності вчителя початкових класів. Розкрито специфіку цілісної підготовки вчителя до формування особистісно орієнтованих відносин з учнями у виховному процесі початкової школи. Розроблено відповідні науково-методичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА346007

Рубрики:

      
14.

Велитченко Л.К. 
Психологічні основи педагогічної взаємодії: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Л.К. Велитченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 41 с. — укp.

Проведено дослідження педагогічної взаємодії як системного явища у навчально-виховному процесі, що формується під впливом соціальної системи (статусно-рольових відносин у суспільстві), регламентується нормативними документами в системі освіти, визначається практикою освітнього закладу та реалізується вчителем, діяльність якого є основою для розвитку учнівської активності. Показано, що загальна закономірність педагогічної взаємодії полягає у відтворенні та засвоєнні соціального, групового, міжособистісного досвіду вчителем і учнем. Визначено, що структуру педагогічної взаємодії утворюють взаємозалежності освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем; особистості та діяльності вчителя і учнів; усвідомлення ними інтерактивного досвіду; регулятивних і виконавчих елементів взаємодії. Детально розглянуто моделі педагогічної взаємодії, обгрунтовано її визначення, встановлено особистісно-діяльнісні ознаки. З'ясовано, що педагогічна взаємодія є функцією установок суб'єктів і одержаних результатів і спрямована на розвиток особистісної та діяльнісної системи учнів. Аргументовано, що формою педагогічної взаємодії є мовленнєва діяльність вчителя та учнів, основним результатом якої є педагогічний дискурс. Експериментально визначено психологічні умови формування та розвитку досвідної бази педагогічної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ч314 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА347876

Рубрики:

      
15.

Любовецька І.Й. 
Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Й. Любовецька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Виявлено, що соціальні уявлення про цінність "обдарованості" визначають діяльність педагога й учнівську поведінку. На підставі результатів спостережень і опитувань педагогів у всіх колективах були "обдаровані" учні, однак реалізація діяльності таких дітей була істотно відмінною. Це засвідчило загальність поняття "обдарованість" і його визначеність структурно-ієрархічними характеристиками класного колективу та соціокультурними експектаціями педагогів і учнів. З'ясовано, що педагогічний процес, у якому не враховано необхідність прояву "обдарованості" учня, взаємопов'язаний з конфліктами. Одним з конфліктогенних чинників є суперечність між загальними вимогами організації педагогічного процесу й уявленнями про необхідність проявлення обдарованості в освітньому процесі. Зазначено, що школа вимагає "обдарованості", однак вона створює умови, які блокують цю особистісну якість. Таким чином, соціальні експектації виявляються фрустрованими. Констатовано: учні, щодо яких висуваються вимоги виявляти "обдарованість", стикаються з істотним тиском. Вимоги й очікування педагогів і класних колективів ніколи не бувають реалізованими, що зумовлює дезадаптацію обдарованих дітей. З'ясовано, що творча діяльність є адекватною формою відносин між учителями й обдарованими учнями, оскільки уможливлює розкриття здібностей і проявлення особистісних рис обдарованих учнів. Експериментально доведено, що тренінг творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на роботі з обдарованими дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю959.0-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА346081

Рубрики:

      
16.

Прядко Н.О. 
Формування психологічної готовності вчителя до регуляції взаємин між старшокласниками: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Прядко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст психологічної готовності вчителів до регулювання та творення позитивних взаємовідносин між старшокласниками - стійке системне психологічне утворення, що містить взаємопов'язані компоненти, а саме: когнітивний, емоційний, мотиваційний та поведінковий. Визначено рівні психологічної готовності вчителів впливати на зазначені стосунки (низький, достатній, високий). Обгрунтовано критерії оцінки рівнів даної готовності, зокрема, комунікативні й організаторські вміння, демократичні установки щодо спілкування з учнями, афіліація, емпатійні тенденції, інтернальність, креативність. Розроблено й апробовано програму формування психологічної готовності вчителя до регуляції взаємин між учнями, що базується на змінах в особистісній сфері вчителя та набутті комунікативної компетентності. Показано практичну доцільність застосування розробленої системи роботи з підвищення рівня психологічної готовності вчителів регулювати учнівські взаємини, яка може бути використана у процесі підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА342008

Рубрики:

      
17.

Єрьоменко О.А. 
Теорія та практика демократизації відносин "учитель - учень" (на матеріалах середніх закладів освіти України другої половини ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Єрьоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст. з проблеми демократизації взаємостосунків учитель - учень та їх реалізації у тогочасній шкільній практиці. Визначено витоки становлення ідеї демократизації даних відносин у зарубіжній педагогічній думці та тенденції її розвитку. Висвітлено розвиток проблеми демократизації взаємостосунків між учителями та учнями в історії педагогічної думки України. Визначено особливості цих стосунків у зазначений період. Розглянуто досягнення та безпосередній внесок найбільш видатних особистостей. Висвітлено напрями творчого осмислення та використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з дослідженої проблеми видатних вітчизняних педагогів другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч34(4УКР)01 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА361626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Костін Я.А. 
Дидактичні умови взаємодії учителя і учнів засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Я.А. Костін ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Науково обгрунтовано дидактичну модель розвивальної взаємодії учителя й учнів у класній кімнаті з використанням засобів інноваційного програмово-методичного забезпечення, розроблених педагогами експериментальних шкіл і ліцеїв, які працюють за модульно-розвивальною програмою. Запропоновано теоретико-змістову характеристику інноваційних програмово-методичних засобів навчання, а також адекватну їх комплексному використанню модель дидактичних умов взаємодії учителя й учнів, що передбачає поетапне створення у процесі дидактичного експерименту чотирьох груп умов - розвивально-педагогічних, програмово-методичних, організаційно-психологічних і науково-експертних. За інноваційного навчання дидактичні умови реалізуються через відповідні різновиди змісту цієї взаємодії, а саме: психолого-дидактичний, навчально-предметний, методично-засобовий, управлінсько-технологічний. Доведено ефективність такої навчальної взаємодії за системою науково обгрунтованих параметрів і показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА361539

Рубрики:

      
19.

Надвинична Т.Л. 
Психологічне проектування вчителем системи навчальних задач: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.Л. Надвинична ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблематику наукового осмислення, проектування й експериментального впровадження системи навчальних задач в освітній процес загальноосвітніх навчальних закладів традиційного й інноваційного спрямування за змістом і організацією навчання. Теоретично обгрунтовано категорію "навчальна задача". Наведено визначення поняття "псхологічне проектування процесів формування та розв'язування системи навчальних задач". Запропоновано психодидактичну технологію його впровадження, в якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання. Експериментально доведено ефективність використання психологічного проектування системи навчальних задач у новаторській практиці модульно-розвивального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 + Ч421.290 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА366362

Рубрики:

      
20.

Романко І.Г. 
Педагогічні засади діалогічної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І.Г. Романко ; Полтав. нац. пед. у-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз теоретико-методичних основ діалогічної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Охарактеризовано історико-педагогічний аспект комунікативної взаємодії в контексті розвитку середньої освіти поетапно. Визначено сутність педагогічного діалогу, його типи в діяльності вчителя Великобританії. Розкрито специфіку діалогічної взаємодії вчителя й учнів в урочній та позаурочній діяльності. Виявлено комплекс вимог до вчителя в її організації. Здійснено аналіз використання діалогічної взаємодії в школах Великобританії на основі розробленого локального пілотажного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч424(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА374253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського