Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (100)Книжкові видання та компакт-диски (132)Журнали та продовжувані видання (191)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.724$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
1.

Кунгурцева Л. В. 
Актуалізація потенційної обдарованості дітей-сиріт юнацького віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Кунгурцева ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до вивчення проблеми потенційної обдарованості та її розвитку у дітей-сиріт. Визначено структурні компоненти потенційної обдарованості. Обгрунтовано діагностичний інструментарій для дослідження потенційної обдарованості дітей-сиріт. Проведено психологічний аналіз розвитку обдарованості у дітей-сиріт, внаслідок чого виявлено рівні актуалізації потенційної обдарованості залежно від вираженості її структурних компонентів і впливу деприваційних факторів. Визначено психологічні особливості створення збагаченого інформаційного середовища та запропоновано нову оригінальну програму психологічного супроводу з актуалізації потенційної обдарованості дітей-сиріт. Встановлено, що актуалізація потенційної обдарованості проявляється у прагненні особистості до єдності й інтеграції своїх потенційних можливостей, до реалізації здібностей та талантів, покликання та призначення, до більш повного розуміння та прийняття власної сутності та розвитку впевненості у собі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.402.3
Шифр НБУВ: РА376167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Карпенко Н.А. 
Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.А. Карпенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Проаналізовано розуміння як сприйняття та пізнання людини людиною як розв'язування творчої задачі у контексті батьківсько-дитячих стосунків. Охарактеризовано дитячу обдарованість та її прови. Проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої одарованості та його детермінанти. Виявлено зв'язки між показниками творчого мислення досліджених учнів, експертною оцінкою батьків, їх рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставленння. У контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) визначено розуміння як творчий процес, що здійснюється завдяки активної взаємодії батьків з новою задачею (проявом обдарованості дитини - задачею для батьків), в результаті цього воних збагачують їх знання, формують тактичні прийоми та стратегії. Виділено етапи, рівні й ознаки розуміння батьками обдарованості в дітей, а також види нерозуміння. Запропоновано генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як структурований, багатоетапний динамічний процес розв'язування нових пізнавальних задач, який базується на когнітивних стратегіях. Наведено зміст, структуру розробленої та апробованої навчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками їх обдарованих дітей та результати формувального експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, проведена з батьками, що не розуміють творчо обдарованих дітей, сприяє позитивним зрушенням у з'ясуванні ними феномену дитячої обдарованості й особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю953.1 + Ю956-994-06-734 +
Шифр НБУВ: РА364719

Рубрики:
  

      
3.

Портницька Н.Ф. 
Наслідування як психологічний механізм розвитку творчих здібностей у дошкільному віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Ф. Портницька ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичну модель наслідування як психологічного механізму розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Виділено синкретичний і вибірковий інвенційно-творчий рівень наслідування. Експериментально доведено, що передумовами виникнення творчості є перенасичення діяльністю, використання інвенцій (спонтанних відхилень) та орієнтація дошкільників не лише на дорослих, а й на ровесників у процесі задоволення потреби у визнанні. З'ясовано, що наслідування як механізм розвитку творчих здібностей включає три складові: діяльнісну, пов'язану з нагромадженням операційного досвіду, соціально-педагогічну, що обумовлює творчу або виконавську спрямованість особистості та рефлексивно-ціннісну, пов'язану зі зростанням суб'єктивної активності особистості, спрямованої на саморозвиток власних здібностей. Розкрито інвенційну природу виникнення творчих здібностей, встановлено визначальну роль наслідування у розвитку особистості у дошкільному віці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724.01 + Ю984.51 + Ю983.401 + Ч411.3 +
Шифр НБУВ: РА348652

Рубрики:

      
4.

Бобир О.В. 
Особистісні характеристики юнацтва з різними формами обдарованості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Бобир ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано системний підхід щодо визначення та впорядкування особистісних характеристик у структурі обдарованості. Емпірично перевірено притаманність юнакам і дівчатам з різними формами обдарованості комплексу універсальних особистісних характеристик толерантності до невизначеності, відкритості новому досвіду та ефективних стратегій психологічного подолання, за рівнем прояву яких вони відрізняються від однолітків, не ідентифікованих як обдаровані. Поглиблено уявлення про основні структурні компоненти творчої обдарованості й особливості функціонування суб'єктів пізнання за умов креативного середовища. Доведено необхідність створення в освітніх закладах з профільним навчанням специфічних умов креативного середовища для активізації творчого розвитку обдарованої молоді та розроблено психолого-педагогічну теорію навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.402.3 +
Шифр НБУВ: РА336998

Рубрики:

      
5.

Лінєвич К.А. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.А. Лінєвич ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади підготовки студентів до роботи з обдарованими учнями. Розроблено концептуальну модель підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи. Визначено педагогічні умови даної підготовки та впроваджено їх у навчально-виховний процес ВНЗ. Зазначено, що одержані в процесі дослідно-експериментальної роботи позитивні результати апробації концептуальної моделі підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи засвідчили її ефективність. Підготовлено й апробовано нові посібники, що входять до навчально-методичного комплекту, авторський спецкурс, у навчальний процес ВНЗ впроваджено інноваційні технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Е.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА369618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Клименюк Ю.М. 
Підготовка майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Клименюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів, критерії та показники оцінювання її рівнів. Проаналізовано моделі інтелектуальної обдарованості у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Запропоновано технологію підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів на основі збагачення змісту традиційних курсів педагогіки та історії педагогіки. Уточнено визначення понять "обдарованість", "інтелектуальна обдарованість". Розроблено та запроваджено спецкурс "Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями". Здійснено перевірку ефективності розробленої технології навчання студентів педагогічних факультетів ВНЗ. Визначено перспективні напрямки розвитку проблеми підготовки вчителя до навчання обдарованої молоді в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 + Ч421.221 + Ю983.724 +
Шифр НБУВ: РА367965

Рубрики:

      
7.

Любовецька І.Й. 
Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Й. Любовецька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Виявлено, що соціальні уявлення про цінність "обдарованості" визначають діяльність педагога й учнівську поведінку. На підставі результатів спостережень і опитувань педагогів у всіх колективах були "обдаровані" учні, однак реалізація діяльності таких дітей була істотно відмінною. Це засвідчило загальність поняття "обдарованість" і його визначеність структурно-ієрархічними характеристиками класного колективу та соціокультурними експектаціями педагогів і учнів. З'ясовано, що педагогічний процес, у якому не враховано необхідність прояву "обдарованості" учня, взаємопов'язаний з конфліктами. Одним з конфліктогенних чинників є суперечність між загальними вимогами організації педагогічного процесу й уявленнями про необхідність проявлення обдарованості в освітньому процесі. Зазначено, що школа вимагає "обдарованості", однак вона створює умови, які блокують цю особистісну якість. Таким чином, соціальні експектації виявляються фрустрованими. Констатовано: учні, щодо яких висуваються вимоги виявляти "обдарованість", стикаються з істотним тиском. Вимоги й очікування педагогів і класних колективів ніколи не бувають реалізованими, що зумовлює дезадаптацію обдарованих дітей. З'ясовано, що творча діяльність є адекватною формою відносин між учителями й обдарованими учнями, оскільки уможливлює розкриття здібностей і проявлення особистісних рис обдарованих учнів. Експериментально доведено, що тренінг творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на роботі з обдарованими дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю959.0-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА346081

Рубрики:

      
8.

Зазимко О.В. 
Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Зазимко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 23 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні підходи до проблеми загальної та технічної обдарованості, а також розкрито особливості застосування психодіагностичних методів у психології обдарованості. Визначено базисні компоненти у структурі даної обдарованості. Висвітлено принципи, на базі яких розроблено валідну процедуру її ідентифікації в юнацькому віці. Відзначено, що ця процедура містить психодіагностичний та тренінговий етапи, дає змогу виявляти актуальний та потенційний рівні обдарованості у юнацьому віці та може слугувати засобом реалізації особистістю своїх потенційних можливостей. Виділено особливості та три рівні прояву технічної обдарованості в юнацькому віці: актуальну технічну обдарованість на стадії становлення з достатньо високим рівнем мотивації досягнень у галузі науки та техніки; потенційну - зумовлену соціальними мотивами до самореалізації у зазначеній галузі, та обдарованість, яка потребує актуалізації мотивів щодо розкриття власних можливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с27 + Ю984.53 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА327307

Рубрики:

      
9.

Янковчук М. М. 
Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Янковчук ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто розвиток обдарованості як розгортання структурно-функціональної одиниці нужди. Досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів і спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Показано негативне ставлення педагогів до сімейної освіти в цілому та недовіри до якості сімейної освіти зокрема. Проведено експериментальне дослідження розвитку обдарованих (альтодональних) дітей у сім'ях. Одержані матеріали за результатами проведених інтерв'ю дозволяють виділити схожі ознаки у розвитку обдарованих дітей, а також деякі відмінності, які можна пояснити індивідуальними особливостями кожної особистості та характером сімейних стосунків. Виділено п'ять типів ставлення батьків до факту дитячої обдарованості (негативне, ігнорувальне, гіперсоціальне, позитивне та конструктивно-позитивне). Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованих дітей у сім'ї дозволяють батькам позитивно впливати на розвиток обдарованих дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю956-996-06-734
Шифр НБУВ: РА384069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Гергель Є.Л. 
Психологічні особливості формування креативних здібностей в підлітковому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є.Л. Гергель ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто основні підходи до трактування природи та детермінації креативності. Здійснено аналіз основних чинників, що зумовлюють розвиток креативних здібностей у підлітків. Проаналізовано стан розробленості проблеми дивергентного та конвергентного мислення. На підставі проведених кореляційного, дисперсійного та факторного аналізів визначено когнітивні й індивідуально-особистісні характеристики креативних підлітків. Виявлено найбільш оптимальний (сензитивний для дослідженої вибірки) період у розвитку креативних здібностей. Розроблено різноспрямовані програми корекційно-розвивальних занять. Здійснено оцінювання їх ефективності й установлено статистично вірогідну позитивну динаміку. Експериментально підтверджено вірогідність гіпотези, згідно з якою саме комплексний підхід до формування дивергентного та конвергентного мислення позитивно впливає на креативні здібності підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю984.51 + Ю983.402.2 +
Шифр НБУВ: РА355745

Рубрики:

      
11.

Алинкіна Д. Е. 
Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. Е. Алинкіна ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п'ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбувається у процесі активної комунікативної діяльності та демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних і творчих характеристик мовлення. Досліджено взаємозв'язок між ступенем розвитку різних змістових компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку за умов полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п'ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу й апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленнєвого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб'єктних особистісних механізмів (розвиток мотивів та інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера у спілкуванні, формування ціннісних орієнтацій у національній культурі).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА380565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Поденко А.В. 
Розвиток організаторських здібностей особистості в підлітковому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.В. Поденко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано структуру організаторських здібностей особистості в підлітковому віці, визначено особливості й засоби їх розвитку. Класифіковано наукові підходи та методи дослідження організаторських здібностей особистості в підлітковому віці. Визначено вікові можливості підліткового віку щодо розвитку організаторських здібностей. За допомогою факторного аналізу визначено структуру організаторських здібностей, яка включає динамічні, соціально-інтелектуальні, емоційно-адаптивні, регулятивні та комунікативно-стильові характеристики особистості. Запропоновано комплекс методів психодіагностики організаторських здібностей і відповідну розвивальну програму. Зроблено висновок, що підлітковий вік є сензитивним періодом для розвитку організаторських здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю954.05 + Ю983.724 +
Шифр НБУВ: РА350861

Рубрики:

      
13.

Улькіна Т.В. 
Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Улькіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 27 с.: рис. — укp.

Розкрито суть поняття "пізнавальні здібності", виявлено "обдарований", "високий", "помірний", "помірно-знижений" інтегровані типи та дев'ять синтезів поєднань компонентів у середині кожного дошкільного віку. Виявлено, що пізнавальні здібності дітей старшого дошкільного віку є інтегрованим типом здібностей, які є аналогом загальних здібностей та проявом рівня творчих можливостей дитини (творчий компонент або креативність), рівня пізнавального розвитку (інтелектуальний компонент), її пізнавальної активності, зацікавленості на научуваності (поведінково-результативний компонент). Обгрунтовано засади психолого-педагогічного забезпечення оптимізації розвитку пізнавальних здібностей у старших дошкільників. Розроблено й апробовано розвивально-психокорекційну програму розвитку пізнавальних здібностей засобами ігрових психотехнік у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.510.1 + Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА343533

Рубрики:

      
14.

Самойленко І.В. 
Розвиток психологічної готовності старшокласників до оволодіння професією стоматолога: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.В. Самойленко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2007. — 18 с. — укp.

На підставі результаті теоретичного аналізу й експериментального вивчення проблеми готовності старшокласників до професійного навчання стоматолога визначено шляхи її формування. Така готовність зумовлена настановленням особистості на певну поведінку, комплексом мотиваційних, орієнтаційних інтелектуальних компонентів, а також певними рисами особистості, а саме: працездатністю, упевненістю, зосередженістю, спостережливістю, уважністю. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методики діагностування та формування індивідуально-психологічних якостей слухачів підготовчих курсів і учнів профільних класів відповідно до вимог, які необхідно задовольняти для здійснення праці стоматолога. Розроблено методичні рекомендації щодо формування готовності старшокласників до оволодіння даною професією, які грунтуються на комплексному врахуванні їх вияву залежно від віку та місця мешкання оптантів, а також використанні активних форм і методів роботи зі старшокласниками, зокрема, групових тренінгових занять.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724-70 + Ю948.19:Р +
Шифр НБУВ: РА354125

Рубрики:

      
15.

Поліщук В.В. 
Розвиток рухових і розумових здібностей дітей 5-го і 6-го років життя в процесі фізичного виховання засобами дошкільного туризму: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.В. Поліщук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Уперше доведено взаємозв'язок між фізичними та розумовими здібностями дітей віком 5 - 6 років за кількісними показниками кореляційного та факторного аналізів. Визначено структуру фізичних і розумових здібностей даних дітей. Виявлено збільшення з віком інтегрованих факторів їх досліджених здібностей, за цього у хлопчиків віком 6 років внесок цих факторів збільшується удвічі. Визначено рейтинг рухових здібностей, що найбільшою мірою пов'язані з розумовими здібностями та дисперсійним внеском, а також їх співвідношення у загальній структурі фізичної підготовки на заняттях з елементами туризму. Розроблено педагогічні умови реалізації інтегрованого розвитку фізичних і розумових здібностей дітей віком 5 - 6 років засобами дошкільного туризму, якими є класифікація форм роботи, періодизація навчально-виховного процесу та його зміст. Доповнено наукові дані про особливості розвитку в онтогенезі моторики дітей даного віку, їх фізичних здібностей, психічних процесів мовлення та мислення, що характеризуються гетерогенністю, а також наявністю сенситивних періодів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.33 + Ю983.724 +
Шифр НБУВ: РА355568

Рубрики:

      
16.

Куліш Н.М. 
Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Куліш ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Простежено розвиток самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, які виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості даних дітей. Доведено, що у процесі виконання різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Зазначено, що тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.724 + Ч421.328 +
Шифр НБУВ: РА323842

Рубрики:

      
17.

Міхіна І.М. 
Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами терапевтичної метафори: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Міхіна ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито психофізіологічні засади та структуру творчих здібностей на етапі дошкільного дитинства, а також природу та особливості використання терапевтичних метафор з психокорекційною та розвиваючою метою. За результатами експериментального дослідження встановлено, що терапевтична метафора - новелістичний спосіб алегоричної презентації психологічних проблем і способів їх розв'язання - через гармонізацію особистісного розвитку слугує вивільненню творчих інтенцій дошкільника в пізнавальній сфері. Розроблено та апробовано систему терапевтичних метафор для психокорекційно-розвиваючої роботи з дошкільниками, що мають вади особистісного розвитку. Визначено основні організаційні, структурні, особистісні та процесуальні чинники, що впливають на ефективність створення та застосування терапевтичних метафор.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724.01 + Ю984.5 + Ч411.38
Шифр НБУВ: РА326969

Рубрики:

      
18.

Поклад 
Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ірина Миколаївна Поклад ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю984.545 + Ч421.355.24 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА350029

Рубрики:

      
19.

Бабенко І. Є. 
Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей у школах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Є. Бабенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито генезу соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей у США, структуру, зміст та особливості системи соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей у США. Наведено поняття "обдарованість", "обдаровані діти", форми та методи виявлення обдарованих дітей, стратегічні напрями навчання та виховання обдарованих дітей, розглянуто підготовку педагогів до роботи з обдарованими дітьми. У науковий обіг уведено маловідомі матеріали фондів Центру ресурсів інформації у сфері освіти Департаменту Освіти США, що значно розширюють уявлення про історичний розвиток соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей у США й її сучасний стан.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО) + Ю983.724 с
Шифр НБУВ: РА380826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Мазаненко О.М. 
Формування психологічної готовності музичного керівника до роботи з музично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Мазаненко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано специфіку, розкрито суть поняття та встановлено структуру психологічної готовності музичного керівника. Доведено залежність ефективності професійної взаємодії з музично обдарованими дітьми віком 5 - 6-ти років від сформованості психологічної готовності та суб'єктної позиції музичних педагогів. Запропоновано визначення рівня суб'єктності музичних педагогів як системотвірний фактор психологічної готовності. Розвинуто відомості про особливості організації професійної педагогічної взаємодії з музично обдарованими дітьми, психологічної підготовки педагогічних працівників до діяльності за динамічних творчих умов. З'ясовано вплив суб'єктної позиції педагога на рівень його психологічної готовності до професійної діяльності. Розвинуто положення системного та діяльнісного підходу, гуманістичної психології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю983.724 + Ч411.355.23 + Щ31р(4УКР)3-34 +
Шифр НБУВ: РА353178

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського