Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (81)Автореферати дисертацій (480)Книжкові видання та компакт-диски (3402)Журнали та продовжувані видання (607)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю98$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2423
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васецька Т. М. 
Врахування особливостей темпераменту у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку (на допомогу вчителям початкових класів, вихователям, батькам) / Т. М. Васецька; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 1998. - 54 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Характеризуються типологічні особливості та їх прояв у поведінці та навчанні дитини. Розкрито значення врахування особливостей темпераменту у вихованні та учбовій діяльності молодших школярів. Підкреслена необхідність застосування вчителями індивідуального підходу у виховній роботі та учбовій діяльності з метою запобігання негативних проявів темпераменту, а також формування індивідуального стилю учбової діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю983.701.725 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.

Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кочемировська О. О. 
Деякі вікові особливості психосемантичної структури переживання насильства польськими підлітками та юнаками / О. О. Кочемировська // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 158-162. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описаны результаты экспериментального исследования психосемантической структуры переживания насилия польскими подростками и юношами. Показана динамика возрастных изменений этой структуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521 + Ю983.402

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Міренська І. С. 
Деякі особливості розвитку пам'яті старших школярів / І. С. Міренська // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 231-234. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Основное внимание уделено специфическим особенностям процессов памяти детей старшего школьного возраста. В частности, отмечено, что развитие памяти не сводится к простому увеличению объема запоминания. Появляются интеллектуальные процессы, с помощью которых процесс запоминания становится более совершенным. Особенности памяти детей этого возраста необходимо учитывать при работе с ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савельєва В. С. 
Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.

Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Життєві кризи особистості : У 2 ч.: Наук.-метод. посіб. Ч. 2. Діти і молодь у кризовому суспільстві: технології допомоги і підтримки / ред.: В. М. Доній, Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 565 c. - укp.

Розглядаються стратегії і тактики подолання життєвих та духовних криз особистості, кризові явища у дитячому середовищі, методики роботи із школярами у фрустраційних ситуаціях, психологічні технології допомоги дітям у кризових ситуаціях, конфлікти і шляхи їх розв'язання. Висвітлюється бездоглядність дітей як причина виникнення життєвої кризи, модель рефлексивного прояснення життєвих конфліктів, гуманізація стосунків як чинник подолання життєвих конфліктів. Досліджуються соціально-психологічні і педагогічні аспекти допомоги дітям дошкільного і молодшого шкільного віку, шляхи оптимізації соціальної роботи із дітьми та молоддю, попередження дисгармонійних стосунків підлітків із учителями й однолітками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч30 в2|Ю9 + Ю952.2-734 + Ю983.52-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гимаева Ю. А. 
Категориальная структура психоэмоциональных состояний и способов их саморегуляции у детей младшего школьного возраста / Ю. А. Гимаева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 60-71. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Стан сучасного дитинства і обставини, що його зумовлюють, дедалі більше становлять центр уваги дослідників. Подано результати факторного аналізу впливу різних освітніх концепцій (розвиваючого і традиційного типів навчання) на особливості емоційних станів та їх саморегулювання у дітей молодшого шкільного віку, а також - впливу зміни розвиваючого навчання на традиційне в період переходу дітей з початкової школи до середньої.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331 + Ю983.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузикова С. Б. 
Коррекция Я-концепции как условие преодоления конфликтности у подростков / С. Б. Кузикова; Сум. гос. пед. ин-т им. А.С.Макаренко. - Сумы, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 66 назв. - рус.

Розглядаються уявлення про особливості становлення Я-концепції підлітків, її вплив на поведінку та формування особистості в цілому. Обгрунтовується актуальність та доцільність корекції Я-концепції молодших підлітків як умови подолання їх конфліктності. Визначаються задачі та методи корекції Я-концепції, аналізуються умови організації кореляційного процесу в групі особистісного розвитку, що забезпечують зростання рівня суб'єктності поведінки підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сологуб А. И. 
Креативное образование: талант и здоровье / А. И. Сологуб. - Кривой Рог : ИВИ, 2000. - 264 c. - Библиогр.: 178 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы образования интеллектуально и творчески одаренных детей с привлеченим их к разнообразной творческой деятельности и ознакомлением с правилами охраны здоровья. Доказано, что разработанная креативная педагогическая система образования может быть использована для обеспечения условий развития творческой мотивации, способностей, умений, одновременного укрепления здоровья детей и духовного их становления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лукашенко И. Н. 
Личностные особенности преподавателя и формирование интереса учащихся к предмету / И. Н. Лукашенко, Б. В. Диденко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 214-216. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено проблему відношення учнів до професійної підготовки викладача, а також впливу віку та статі викладача на відношення до предмету, що вивчається. Отримані результати показують суттєву зміну динаміки вимог до професійної підготовки викладача. Підтверджено гіпотезу про те, що позитивне відношення та інтерес учнів до викладача сприяє формуванню інтересу до предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ю984.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бабич Н. Д. 
Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови / Н. Д. Бабич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2000. - 176 c. - Бібліогр.: 75 назв. - укp.

Проаналізовано роль рідної мови як способу національної ідентичності та чинника самовдосконалення в процесі її вивчення та практичного використання. З'ясовано проблеми сучасного мовлення. Запропоновано способи їх розв'язання в контексті соціальних і загальнокультурних процесів, визначено засоби гармонізації мовленнєвої та суспільної поведінки людини, шляхи піднесення мовної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-910 + Ш100.4 + Ш141.4-937.3 + Ю984.030.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заика Е. В. 
Методика постепенного сжатия и расширения текста как средство развития мышления и памяти / Е. В. Заика // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 62-67. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано процедури творчої переробки невеликих за обсягом текстів, спрямовані на розвиток і удосконалення у школярів здібностей виділяти найбільш суттєве, стисло формулювати думки, ієрархізувати матеріал за ступенем його значущості, визначати ключові слова тексту тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512-4с + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чепа М.-Л. А. 
Моніторинг психічних порушень, спричинених радіацією : Наук.-метод. посіб. / М.-Л. А. Чепа; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 137 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Зроблено спробу привернути увагу до деяких несамоочевидних результатів, що випливають з експериментальної практики моніторингу порушень пізнавальної та емоційно-вольової сфери дітей, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС. Узагальнюючи світовий і вітчизняний досвід вивчення динаміки психічних процесів під впливом малих доз радіації, автор пропонує перейти від моніторингу констатуючого до моніторингу діагностуючого; на основі вивчення особливостей характеру нейропсихологічних порушень у всіх ланках нервової системи мають будуватись медико-психологічні діагностичні та коригуючі технології терапевтичної та профілактичної роботи з "чорнобильськими" дітьми. Як один з варіантів моніторинго-коригуючої технології запропоновано комп'ютерну діагностику і тренування уваги, пам'яті та деяких ділянок емоційно-вольової сфери, найбільш чутливих до радіації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю984.92 + Р733.645.093.3-433.8 я8 + Р733.645.093.3-57 я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Савченко С. М. 
Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам / С. М. Савченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 292-297. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Сделана попытка на основе анализа научной литературы теоретически обосновать вопросы мотивационной обусловленности успешного обучения иностранным языкам таких возрастных категорий, как юношество и взрослый возраст. Понимание мотивов познавательной деятельности и представление о механизме их создания имеют очень важное значение для обучения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю940.302 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волощук І. С. 
Науково-педагогічні основи формування творчої особистості / І. С. Волощук. - К. : Пед. думка, 1998. - 160 c. - Бібліогр.: 314 назв. - укp.

З'ясовуються зовнішні ознаки і сутність творчого процесу, розкривається зв'язок між інтелектуальними задатками і творчими здібностями індивідуума та вичленяються головні складові компоненти творчої особистості. Наводяться мотиви доцільності розвитку творчих здібностей школярів та розкриваються суперечності соціально-економічного і психолого-педагогічного характеру ефективного розв'язання проблеми формування творчої особистості. Систематизуються й узагальнюються організаційні форми реалізації програм формування творчої особистості, методи розвитку творчих здібностей школярів та специфічні прийоми виховної роботи серед них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ю984.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Педагогіка. Вип. 4 / ред.: Г. Терещук. - Т., 2000. - 80 с. - рус.

Розглянуто ключові аспекти статевого виховання і сексуальної просвіти дітей та юнацтва, зокрема, психолого-педагогічні аспекти сексуально-інтимної підготовки молоді до сімейного життя. Проаналізовано проблеми гендерної рівності в українському суспільстві, статеві установки емоційно депривованих дітей, статеві відмінності в музичних уподобаннях молоді, психологію статевих відмінностей у проявах дитячих пустощів, а також проблеми реалізації прав жінки в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + Ю983.73 + Ю703.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Николаенко Е. В. 
Некоторые направления практического использования психологической теории коллектива А.В. Петровского в работе педагога и воспитателя / Е. В. Николаенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 256-260. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто деякі психодіагностичні методики, які дозволяють керувати формуванням учнівського колективу. Визначено можливості їх подальшої реалізації в навчально-виховних закладах. Наведено рекомендації, якими слід керуватися вчителю у процесі вивчення дитячого колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ю954 + Ю984.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Матвєєва М. П. 
Організація роботи шкільного психолога : Метод. рек. / М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2001. - 34 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено організацію, завдання, зміст, форми роботи шкільного психолога, його права й обов'язки. Досліджено проблеми співробітництва психолога з адміністрацією школи та педагогічним колективом. Запропоновано зразки оформлення документації, яку веде шкільний психолог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92с

Шифр НБУВ: Р89883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вахоцька І. О. 
Основні підходи до використання соціально-психологічного тренінгу в західній психології / І. О. Вахоцька // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 49-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю95с

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського