РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (772)Журнали та продовжувані видання (147)Автореферати дисертацій (11)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 408
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Курбан О. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 9.
2.

Бурдяк О. Взаємозв'язок розвитку територіального маркетингу і потреб споживачів // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Міжнар. відносини. - 2008. - Вип. 23.
3.

Куденко Н. В. Формування маркетингових стратегій росту // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 2.
4.

Онищенко В. Маркетинг у контексті економічної теорії // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2014. - № 1.
5.

Бойко М. Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 1.
6.

Соболев А. В. Влияние дизайна на конкурентоспособность товара в современных социокультурных условиях. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
7.

Примак Т. О. Маркетингові комунікації та просування товарів // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 3.
8.

Вовчанська С. І. Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів) // Лінгвістика : зб. наук. пр. - 2013. - № 3.
9.

Головацька Л. В. Товарна політика в системі управління маркетингом // Наук. зап.. - 2011. - № 4.
10.

Кіктенко З. П. Інноваційні форми маркетингу // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1.
11.

Прочан А. О. Технології нейромаркетингових досліджень // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 1.
12.

Соломянюк Н. М. Еволюція теорії маркетингу // Економіка і регіон. - 2012. - № 4.
13.

Тищенко О.О. Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 6.
14.

Вовчанська С. І. Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет - рубрика "die Wirtschaft") // Філол. трактати. - 2013. - 5, № 4.
15.

Чухрай Н. І. Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
16.

Василиків І. Інтернет-технології у навчанні маркетингу // Молодь і ринок. - 2013. - № 4.
17.

Вовчанська С. І. Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — Одеса, 2014
18.

Звягінцева О. Протидіючий маркетинг // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 1.
19.

Dubovyk T. Information cycle of strategic marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 6.
20.

Шингалов Д. В. Дослідження відкритих наборів даних веб-ресурсів у контексті застосування їх для тестування рекомендаційних систем // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського