РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (93)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357 я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Digital-маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. — Київ: КиМУ, 2022
2.
Антикризовий маркетинг : навч. посіб. — Дніпро: Журфонд, 2022
3.

Орлов П. А. Маркетинг : навч. посіб. для ВНЗ. — Х.: ІНЖЕК, 2012
4.

Буднік О. М. Маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — Житомир: Житомир. нац. агроекол. ун-т, 2012
5.

Яромич С. А. Маркетинг : навч. посіб. — О.: Вид-во ОРІДУ НАДУ, 2011 - (Б-ка магістра).
6.

Зозулев А. В. Маркетинг : учеб. пособие. — К.; М., 2011 - (Высш. образование XXI в.).
7.

Васюткіна Н. В. Маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
8.

Гайдученко С. А. Маркетинг : учеб. пособие для студентов вузов. — Харьков: Бровин А. В., 2016
9.
Маркетинг : навч. посіб. для студентів екон. спец. закл. вищ. освіти. — Вид. 2-ге. — Київ: НУБіП, 2023
10.

Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. — 3-тє вид. — Дніпропетровськ: Ун-т митної справи та фінансів, 2016 - (Вища освіта XXI ст.).
11.
Маркетинг : навч. посіб. для студ. ден. та заоч. форм навчання галузі знань 0305 "Економіка і підприємництво", напрямів підготов. 6.030504 "Економіка підприємства", 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030509 "Облік і аудит". — Х., 2013
12.

Гладунов О. Маркетинг : навч. посіб. — Вид. 2-ге. — Рівне: Волинські обереги, 2013
13.

Балабанова Л. В. Маркетинг відносин : навч. посіб. — Донецьк, 2010 - (Шк. маркетинг. менедж).
14.
Маркетинг для магістрів : навч. посіб. — Суми: Унів. кн., 2008
15.

Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посіб. — К., 2012 - (Шк. маркетинг. менедж).
16.

Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посіб. — Донецьк, 2010
17.

Голованова М. А. Маркетинг: практикум із ситуаційного оцінювання ринку : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — Х., 2010
18.

Корж М. В. Маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. Модуль 2. — Краматорськ, 2011
19.

Корж М. В. Сучасна концепція маркетингу. — Краматорськ, 2011
20.

Лаврова Ю. В. Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку : навч. посіб. для студентів техн. ВНЗ. — Харків: ХНАДУ, 2014
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського