РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Савчук Е. А. Особенности становления рыночных отношений в Украине и маркетинговая наука. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
2.

Коверга А. В. Многоуровневый маркетинг как фактор повышения эффективности производства. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
3.

Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
4.

Стрий Л. А. Маркетинговые стратегии согласования интересов производителя и потребителя. — 2001 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
5.

Дубодєлова А. В. Сучасні технології прямого маркетингу // Наук. зап.. - 2001. - № 4.
6.

Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
7.

Щелкунов В. И. Стратегии маркетинга послепродажных отношений. — К.: Наук. думка, 2002
8.

Соболев А. В. Интеграция маркетинга и дизайна в контексте развития национальной модели дизайна. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
9.

Окландер М. А. Концепція маркетингової діяльності органів державного управління. — 2002 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
10.

Лісовіна О. М. Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні : Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.01.01. — Донецьк, 2003
11.

Борисов О. Г. Маркетинговые технологии: новые константы и определители (Мерчандайзинг, PR). — 2003 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
12.

Бевзенко В. Ф. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики : Моногр. — Донецк: Юго-Восток, 2003
13.

Дейнека О. І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
14.

Дубницкий В. И. Роль регионального маркетинга в регулировании региональной экономической политики. — 2004 // Економіка пром-сті.
15.

Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
16.

Корольчук О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні : Моногр. — К., 2004
17.

Денисенко Н. О. Використання маркетингових інструментів у міському менеджменті. — 2005 // Містобудування та терит. планув.
18.

Бевзенко В. Ф. Эволюция маркетинга : Моногр. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005
19.

Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — К., 2005
20.
Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : Зб. наук. пр. — Рівне: НУВГП, 2005. — 153 с. - (Підприємництво, менедж. та маркетинг; Вип. 11, N 2).
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського