РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (30)Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)262.10-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Новикова І. В. Банківський маркетинг і його роль у розвитку ринкової економіки України. — К., 1999
2.

Лабецька Л. М. PR як важливий компонент маркетингової стратегії банку. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
3.

Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг. — К.: Вид. Дім "Ін Юре", 2001
4.

Завадська Д. В. Формування системи банківського маркетингу : Моногр. — О., 2003
5.

Цибулько О. В. Забезпечення ефективного продажу у сфері банківського бізнесу. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Євроінтеграц. курс України: фін. вимір.
6.

Шевцова О. Й. Маркетинг у банківській діяльності: дослідження та планування. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
7.

Капралов Р. О. Особливості банківського маркетингу в Україні. — 2007 // Економіка пром-сті.
8.

Павленко А. Ф. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. — К., 2005
9.

Заєць М. А. Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
10.

Новошинська Л. В. Маркетинг банку на ринку цінних паперів. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
11.

Семенюк Л. П. Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.04.01. — Суми, 2004
12.

Баханова М. В. Ефективність комплексу маркетингових комунікацій банківських установ : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.08. — Ірпінь, 2008
13.

Перепечай Н. М. Маркетинг банківських послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Х., 2003
14.

Жаворонкова О. Р. Маркетинг в банківській діяльності : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2008
15.

Дима О. О. Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2008
16.

Новикова І. В. Маркетинг як засіб розвитку банківської системи в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
17.

Ткачук О. В. Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2008
18.

Федірко В. В. Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08. — Суми, 2009
19.

Гузь М. М. Управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08. — Суми, 2010
20.

Кльоба Л. Г. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського