РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (75)
Автореферати дисертацій (10)
Пошуковий запит:
(<.>U=У9(4УКР)321-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
68
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Ганжуренко І. В.
Упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю в cиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2019. - № 4.
2.
Сєвідова І. О.
Особливості організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 202.
3.
Halynska A.
Management of the complex of marketing measures for Ukrainian enterprises of agriculture
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2019. - № 2.
4.
Byvsheva L.
Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine
//
Екон. вісн. Донбасу
. - 2019. - № 4.
5.
Мандич О. В.
Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
6.
Бабко Н. М.
Механізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб'єктів агробізнесу
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
7.
Мандич О. В.
Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 202.
8.
Сєвідова І. О.
Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
9.
Stepanova A.
Practical aspects of strategic marketing management of agricultural enterprises (on the example of "MRIYA AGRO HOLDING")
//
Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики
: зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 2.
10.
Пенчук Г. С.
Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії у збутовій діяльності агропромислових підприємств
//
Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій
. - 2017. - 23, № 3.
11.
Зайцев Ю.
Організаційно-економічні засади побудови маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках
//
Проблеми і перспективи економіки та упр.
. - 2016. - № 2.
12.
Chychkalo-Kondratska I.
Using of marketing communications in agricultural enterprise
//
Економіка і регіон
. - 2016. - № 5.
13.
Byvsheva L.
Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine
//
Екон. вісн. Донбасу
. - 2019. - № 4.
14.
Сокол П. М.
Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Дніпропетровськ, 2016. — 22, [1]: a-рис.
15.
Мандич О. В.
Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2018. - Вип. 193.
16.
Іванова Г. О.
Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2018. - № 3.
17.
Ганжуренко І. В.
Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
18.
Danylenko V. V.
Strategic landmarks in agribusiness entities-management. Cross-functional marketing logistics perspective
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2021. - № 1.
19.
Вардіашвілі А. В.
Організаційний механізм маркетингової та логістичної діяльності інтегрованих підприємств
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
20.
Ломовських Л. О.
Організаційно-економічний механізм управління маркетингом суб'єктів аграрного підриємництва: теорія, методологія, практика
: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Одеса, 2018
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського