Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)321-211.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Салука І. Я. Функціонування сільськогосподарських підприємств на засадах маркетингової орієнтації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2014
|
2. |
Ларіна Я. С. Формування та механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК : монография. — К.: Преса України, 2008
|
3. |
Нагорнова С. С. Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2008
|
4. |
Пономарьов О. С. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Херсон, 2012
|
5. |
Сокол П. М. Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Дніпропетровськ, 2016. — 22, [1]: a-рис.
|
6. |
Гоголь І. А. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Л., 2014
|
7. |
Іванова Г. О. Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2018. - № 3.
|
8. |
Крупський В. С. Фінансово-економічні і маркетингові проблеми розвитку агробізнесу в Україні. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
9. |
Багорка М. О. Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 1.
|
10. |
Мандич О. В. Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202.
|
11. |
Іванова Г. О. Управління потенціалом розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2018
|
12. |
Ломовських Л. О. Управління маркетингом суб'єктів аграрного підприємництва: системи, механізми, інструменти : монографія. — Харків: Смугаста типографія, 2017
|
13. |
Степенко О. В. Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011
|
14. |
Тарасюк А. В. Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
|
15. |
Ганжуренко І. В. Упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю в cиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 4.
|
16. |
Гнатишин Л. Б. Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації // Екон. вісн. Донбасу. - 2022. - № 3.
|
17. |
Пенчук Г. С. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії у збутовій діяльності агропромислових підприємств // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2017. - 23, № 3.
|
18. | Сучасні маркетингові методи та інструменти в діяльності підприємств аграрного сектору : монографія. — Київ: Компринт, 2016
|
19. |
Сєвідова І. О. Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
|
20. |
Левіна-Костюк М. О. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю суб'єктів агробізнесу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2017
|
| |