РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (70)Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)321-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Салука І. Я. Функціонування сільськогосподарських підприємств на засадах маркетингової орієнтації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2014
2.

Ларіна Я. С. Формування та механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК : монография. — К.: Преса України, 2008
3.

Нагорнова С. С. Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2008
4.

Пономарьов О. С. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Херсон, 2012
5.

Сокол П. М. Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Дніпропетровськ, 2016. — 22, [1]: a-рис.
6.

Гоголь І. А. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Л., 2014
7.

Іванова Г. О. Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2018. - № 3.
8.

Крупський В. С. Фінансово-економічні і маркетингові проблеми розвитку агробізнесу в Україні. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Багорка М. О. Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 1.
10.

Мандич О. В. Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202.
11.

Іванова Г. О. Управління потенціалом розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2018
12.

Ломовських Л. О. Управління маркетингом суб'єктів аграрного підприємництва: системи, механізми, інструменти : монографія. — Харків: Смугаста типографія, 2017
13.

Степенко О. В. Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011
14.

Тарасюк А. В. Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
15.

Ганжуренко І. В. Упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю в cиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 4.
16.

Гнатишин Л. Б. Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації // Екон. вісн. Донбасу. - 2022. - № 3.
17.

Пенчук Г. С. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії у збутовій діяльності агропромислових підприємств // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2017. - 23, № 3.
18.
Сучасні маркетингові методи та інструменти в діяльності підприємств аграрного сектору : монографія. — Київ: Компринт, 2016
19.

Сєвідова І. О. Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
20.

Левіна-Костюк М. О. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю суб'єктів агробізнесу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2017
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського