РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в2:Ю9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Панченко Л. Рецензія на колективну монографію "Філософські абриси сучасної освіти" // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
2.

Ващенко К. Цінності освіти як предмет наукового аналізу // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
3.

Нестеренко Г. "Нова парадигма" філософсько-освітніх розбудов (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Нова парадигма") // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
4.

Михайлишин Г. Й. Детермінізм як фундаментальний світоглядний принцип філософії освіти. — 2012 // Ноосфера і цивілізація.
5.

Зінченко В. Необіхевіорізм як соціально-філософська модель освіти, "технології поведінки" і суспільного управління // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
6.

Гапоненко Л. О. Теоретико-методологічні засади діяльності практичного психолога в закладах освіти // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29.
7.

Довгань А. О. Р. Декарт і Л. Виготський (продовження картезіанської традиції чи її заперечення) // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53.
8.

Плахотник О. Эротология классной комнаты // Постметодика. - 2010. - № 6.
9.

Загородня Л. П. Порівняльний аналіз тлумачення і структурування поняття "педагогічний імідж" // Наука і освіта. - 2011. - № 6.
10.

Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2.
11.

Рубан А. О. Філософія освіти як основа духовності людини. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
12.

Возняк В. С. Ціло-відповідність та ціле-відповідність: філософсько-педагогічний рівень розпізнання. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
13.

Лодатко Є. О. Мислення як педагогічна абстракція. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
14.

Захарчук Т. В. Застосування цифрових технологій у соціально-педагогічній роботі з дітьми та молоддю. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
15.

Гунько С. О. Класифікація емпіричних ознак та їх вимірювання в соціально-педагогічних дослідженнях. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
16.

Семенюк Е.  Сьогодення: нові пріоритети та акценти у філософії освіти. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
17.

Корсак Ю. К. Концепція сталого розвитку у змісті філософії освіти : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — К., 2012
18.

Мірошниченко А. А. Евристичний потенціал синергетики в осмисленні розвитку освітніх систем та процесів : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — Х., 2012
19.

Берегова Г. Д. Світоглядно-формуючий потенціал філософського знання у вищій аграрній освіті України : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10. — К., 2013
20.

Утюж І. Г. Сучасні освітні парадигми: соціально-філософський контекст : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.03. — К., 2013
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського