РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в2:Ю9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пономарьов О. С. Герменевтика освіти : навч.-метод. посіб. — Х., 2012
2.

Захарчук Т. В. Застосування цифрових технологій у соціально-педагогічній роботі з дітьми та молоддю. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
3.

Гунько С. О. Класифікація емпіричних ознак та їх вимірювання в соціально-педагогічних дослідженнях. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
4.

Лодатко Є. О. Мислення як педагогічна абстракція. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
5.

Рубан А. О. Філософія освіти як основа духовності людини. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
6.

Возняк В. С. Ціло-відповідність та ціле-відповідність: філософсько-педагогічний рівень розпізнання. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
7.

Тимошенко О. І. Філософія як методологія формування та впровадження високих педагогічних технологій : монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
8.

Павлов Д. М. Наука та освіта в умовах ринкового суспільства (соціально-філософський аналіз) : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03. — Д., 2011
9.
. — К.: Скиф, 2012
10.

Семенюк Е.  Сьогодення: нові пріоритети та акценти у філософії освіти. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
11.

Михайлишин Г. Й. Детермінізм як фундаментальний світоглядний принцип філософії освіти. — 2012 // Ноосфера і цивілізація.
12.

Зглінська Н. Л. Евристичний потенціал посткласичної гуманітарної парадигми: освітні інтенції : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — К., 2011
13.

Джура С. Г. Философский подход к анализу современной педагогики (в приложении к Украине). — 2012 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
14.

Берегова Г. Д. Освітньо-виховний потенціал філософських знань у системі вищої аграрної освіти в Україні : монографія. — Херсон: Айлант, 2012
15.

Крутій О. М. Психолого-акмеологічні детермінанти команди в навчальній діяльності. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
16.

Ткач Т. В. Психолого-організаційні умови психологічної технології проектування освітнього простору особистості. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
17.

Зінченко В. Необіхевіорізм як соціально-філософська модель освіти, "технології поведінки" і суспільного управління // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
18.

Нестеренко Г. "Нова парадигма" філософсько-освітніх розбудов (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Нова парадигма") // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
19.

Панченко Л. Рецензія на колективну монографію "Філософські абриси сучасної освіти" // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
20.

Ващенко К. Цінності освіти як предмет наукового аналізу // Філос. освіти. - 2007. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського