РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гордієнко-Митрофанова І. Ігротехнічні вміння : зміст і характеристика // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4.
2.

Чебан О. М. Індивідуально-психологічні особливості суб'єкта творчої діяльності // Наука і освіта. - 2012. - № 7.
3.

Пащенко С. Ю. Академічна мобільність як чинник розвитку особистісно-професійного потенціалу педагога ВНЗ // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
4.

Голінська В. Я. Взаємодія інтелектуального та емоційного аспектів у формуванні естетичних потреб майбутніх учителів музики // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
5.

Мороз О. Г. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки : Навч. посіб. — К.: НПУ ім. Драгоманова, 2006
6.

Губарєва О. С. Вища школа в Україні: психологічні особливості формування професійної компетентності : монографія. — Харків, 2016. — 157, [2]: a-рис.
7.

Краснокутський В. М. Вплив індивідуально-психологічних особливостей військових педагогів на мотивацію інноваційної діяльності. — 2006 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
8.

Баранова Ю. В. Вплив індивідуально-психологічних якостей педагога вищого навчального закладу на його професійну діяльність // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1.
9.

Трошкіна І. А. Вплив емоційного вигоряння на розвиток особистості викладача // Наука і освіта. - 2010. - № 3.
10.

Терлецька Ю. М. Вплив соціальної та економічної депривації науково-педагогічних працівників на їх професійну діяльність : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Острог, 2014
11.

Белоус О. В. Готовность к педагогической деятельности и профессиональное развитие. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
12.

Агулов М. В. Діяльність психологічних служб вищих навчальних закладів як умова оптимізації процесу керування розвитком творчого потенціалу майбутнього педагога // Наука і освіта. - 2011. - № 9.
13.

Кучеренко Н. В. Диференціація якостей, що впливають на реалізацію професійно-педагогічної діяльності викладача // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 52.
14.

Перехейда О. Духовна культура педагога: проблема формування // Вища освіта України. - 2008. - № 3.
15.

Мешко Г. М. Емоційне вигоряння педагога як показник стану його професійного здоров'я // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41.
16.

Малій Н. Ю. Ефективність програми розвитку креативної складової професійного мислення у майбутніх педагогів // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 2.
17.

Митина Л. М. Интегративная психологическая технология профилактики и коррекции профессиональных деформаций как средство развития и использования психологического потенциала личности // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
18.

Прокопенко Р. В. Методика формування інтересу до педагогічної діяльності майбутніх вчителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5.
19.

Білозерська С. І. Модель професіоналізму педагогічної діяльності // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19.
20.

Вікторова М. В. Музична компетентність майбутнього вчителя музики як наукова проблема // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського