Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.0-994<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тадля О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі // Рідна шк.. - 2008. - № 6.
|
2. |
Михайличенко А. М. Формування студентського колективу за критеріями оптимальної міжособистісної взаємодії членів навчальної групи // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19.
|
3. |
Джеджера К. В. Цінності як смислова основа подолання особистісних комунікативних труднощів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43.
|
4. |
Колот С. А. Особенности построения межличностных отношений в диаде преподаватель - студент, на основе эмоционального менеджмента // Наука і освіта. - 2008. - № 3.
|
5. |
Бенера В. Є. Міжособистісна взаємодія педагога і студентів у вищій школі // Наука і освіта. - 2008. - № 3.
|
6. |
Керницький О. М. Особливості психологічної підтримки при взаємодії "офіцер - курсант" у навчально-виховному процесі ВВНЗ. — 2009 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
|
7. |
Абдулазизов М. Гуманізація соціальних відносин у педагогічному колективі. — 2010 // Соц. психологія.
|
8. |
Музичко Л. Сприймання справедливості педагога студентами з різними навчальними стилями. — 2011 // Соц. психологія.
|
9. |
Журавська Н. С. "Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16.
|
10. |
Таскіна Н. Організація взаємодії суб’єктів педагогічного процесу в умовах сприятливого мікроклімату як педагогічна умова створення соціально-культурного середовища у вищому педагогічному закладі // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
|
11. |
Дончак А. М. Психологічні особливості спадкоємності поколінь у навчально-виховному процесі ВВНЗ // Наука і освіта. - 2009. - № 9.
|
12. |
Ковальчук З. Я. Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05. — Київ, 2014
|
13. |
Савченко О. В. Особливості сприйняття ситуацій міжособистісної взаємодії // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 20.
|
14. |
Арешонков В. Ю. Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи післядипломної педагогічної освіти // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37.
|
15. |
Доротюк О. Психологічні чинники формування гармонійного середовища в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти в закладах загальної середньої освіти // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
|
16. |
Ковальова О. Особливості перспективного розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
|
17. |
Яковлева М. В. Психология межкультурной коммуникации как новая образовательная дисциплина в современных условиях обучения // Наука і освіта. - 2011. - № 1.
|
18. |
Нарійчук М. Д. Психологічні особливості становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
|
19. |
Мусатов С. О. Психологічний вимір педагогічної комунікації // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1.
|
20. |
Коць М. О. Концептуальні засади побудови моделі активності суб'єктів педагогічної взаємодії // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 2.
|
| |